تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821297819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرانجام تمرين پرسپوليس با حضور سرمربيقطبي: پرسپوليس رقيب جدى ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: سرانجام تمرين پرسپوليس با حضور سرمربيقطبي: پرسپوليس رقيب جدى ندارد
افشين قطبى ديروز به همراه دستيار برزيلى‌اش وارد تهران شد. سرمربى پرسپوليس كه قرار بود در چند روز گذشته به جمع اين تيم محلق شود، به دليل آماده نشدن بليت، سفرش به تاخير افتاد و در نهايت وى در ساعت 2 و 30 دقيقه بامداد به همراه دستيار برزيلى‌اش وارد تهران شد. افشين قطبى پس از ورود به فرودگاه امام(ره) بلافاصله به هتل استقلال، محل اسكان بازيكنان پرسپوليس رفت و ديروز پاى ميز صبحانه بازيكنان حاضر شد و با آنها به ديدار و گفت‌وگو پرداخت. قطبى در تمرينات پرسپوليس هم حضور داشت.

قطبى در ارتباط با شرايط پرسپوليس در فصل جديد گفت: در ليگ برتر امسال رقيب جدى براى پرسپوليس نمى‌بينم و اين تيم ما است كه يكه‌تاز است. سرمربى پرسپوليس كه پس از سفرى كه براى انجام امور شخصى داشت، وارد تهران شد، در جمع خبرنگاران گفت: تنها علت تاخير من در بازگشت به تهران عدم تهيه بليت بود. شما مى‌دانيد كه روزهاى شنبه و يكشنبه هيچ جاى خالى در پروازهاى اروپا به ايران وجود ندارد و برگشت به تهران را سخت مى‌كرد. از اين رو مجبور شدم به دوبى بيايم و از آنجا به تهران بازگردم. افشين قطبى درباره دستيار برزيلى‌اش نيز گفت: او هم مربى است و هم با سمت مربى دروازه‌بان‌ها در تيم‌هاى مختلف كار كرده است اما، سمتش در پرسپوليس به عنوان مربى است.

قطبى همچنين درباره وضعيت محسن خليلى نيز گفت: خليلى يكى از بهترين گلزن‌هاى ايران است و از دست دادن او به دليل مصدوميتش بسيار هزينه‌بر است چرا كه او گلزنى با هوش بالاست و به سختى مى‌توان بازيكنى را جايگزين او كرد. تيم بزرگى چون پرسپوليس قطعا سعى مى‌كند مهاجمان توانمندى را جايگزين اين گلزن برجسته كند. ما سعى مى‌كنيم همانند فصل گذشته راه‌هاى مختلفى را براى نفوذ به دروازه حريفان بررسى كنيم كه از اين بابت مى‌توان مسيرهاى مختلفى را انتخاب كرد و از بازيكنان جوان داخلى يا مهاجمى كه احتمالا به جمع پرسپوليس اضافه شود، استفاده كرد. اميدوارم خليلى با عمل جراحى موفقيت‌آميز و همچنين ريكاورى خوب بتواند هرچه زودتر به جمع بازيكنان برگردد اما، اين نكته را بايد در نظر داشته باشيم كه هميشه در هر تيمى بايد چندين بازيكن بزرگ وجود داشته باشند تا مشكلى در ادامه كار به وجود نيايد. قطبى همچنين درباره به كارگيرى نيكبخت در تركيب پرسپوليس گفت: هنوز پست نهايى كه قرار است نيكبخت بازى كند، مشخص نشده و ما بايد پس از تمرينات و انجام بازى‌هاى تداركاتى به نتيجه لازم درباره او برسيم. سرمربى پرسپوليس همچنين درباره وضعيت الونگ گفت: الونگ بازيكن بسيار موثرى در فصل گذشته براى پرسپوليس بود. معتقدم بازيكنى كه به تيمى تعلق دارد و مصدوم مى‌شود، باشگاه نبايد اين چنين با او برخورد كند چرا كه او مى‌تواند پس از مصدوميت به كار تيم آيد. معتقدم ما بايد الونگ را به پرسپوليس برگردانيم و با آماده كردن او از توانايى‌اش به خوبى در فصل آتى استفاده كنيم. افشين قطبى همچنين در ارزيابى خود از رقباى ليگ برترى فصل آتى به ايسنا گفت: ما به رقباى ديگر هر چقدر كه جدى باشند، توجهى نداريم و تنها معتقدم يكه‌تاز مسابقات پرسپوليس خواهد بود.

قطبى درباره شرايط آماده‌سازي، اردو و بازى‌هاى تداركاتى پرسپوليس تا پيش از شروع مسابقات ليگ برتر تصريح كرد: ما تا پايان اين هفته در دو روز پنج‌شنبه و جمعه با دو تيم از باشگاه‌هاى ايران ديدار دوستانه‌اى برگزار مى‌كنيم و سپس به دوبى مى‌رويم و در اردويى چند روزه دو بازى تداركاتى هم با تيم‌هاى اماراتى خواهيم داشت. من مى‌دانم كه تيم‌هاى زيادى از كشور امارات براى برگزاى اردوهاى آماده‌سازى به كشورهاى اروپايى رفته‌اند اما، مطمئنا تيم‌هاى ديگرى نيز هستند كه بتوانند رقيب تداركاتى براى ما باشند. معتقدم در شرايط فعلى بازيكنان پرسپوليس نياز به كسب روحيه بيش‌تر دارند كه اين اردو مى‌تواند فضاى جديدى را براى آنها به وجود آورده تا با روحيه و قدرت بيش‌تر براى شروع مسابقات ليگ آماده شوند.

خليلى 8 ماه بازى ‌نمى‌كند

يكى از مشكلات جدى تيم پرسپوليس در فصل آينده مصدوميت درازمدت محسن خليلى است.پزشك پرسپوليس در اين باره گفت: محسن خليلى تا هشت‌ماه ديگر نمى‌تواند شرايط بازى را پيدا كند. دكتر فريد زرينه پيرامون مصدوميت محسن خليلى گفت: پاره شدن رباط صليبي، لزوما به مرور اتفاق نمى‌افتد و اين مصدوميت مى‌تواند به طور ناگهانى هم رخ دهد. تا جايى كه مى‌دانم، شروع آسيب‌ديدگى خليلى از ناحيه رباط صليبي، در ديدار تيم ملى مقابل سوريه آغاز و پيشرفت 30 درصدى داشته است؛ اما به گفته خودش توجه لازم را نسبت به اين موضوع نداشته كه در نهايت براثر برخوردى كه در اردوى تيم ملى در اسپانيا با يكى از بازيكنان داشته، دچار پار‌گى رباط صليبى پايش به طور كامل مى‌شود. وى افزود: خليلى پس از 28 ارديبهشت‌ماه كه از كادر پرسپوليس جدا شد، هيچ مصدوميتى نداشته و من مى‌توانم اين مسئله را با دليل و مدرك، ثابت كنم. مصدوميت خليلى در جريان حضورش در تيم ملى بوده كه معتقدم اشتباه او عدم اطلاع‌رسانى و كم‌توجهى به اين آسيب‌ديدگى 30 درصدى پس از بازى مقابل تيم سوريه بوده است. زرينه در پيش‌بينى خود از زمان بازگشت خليلى به تركيب پرسپوليس گفت: اينكه گفته مى‌شود خليلى تا شش‌ماه ديگر نمى‌تواند در تركيب تيم بازى كند، تنها اظهارنظر پزشكان و جراحان است؛ شايد مصدوميت خليلى پس از شش‌ماه به پايان برسد، اما او پس از اين مدت تنها مى‌تواند در تمرينات شركت كند و به هيچ وجه شرايط حضور در يك مسابقه را حداقل تا هشت‌ماه آينده نخواهد داشت. لذا فكر مى‌كنم خليلى هرچقدر هم شرايط بهبودى را سريع طى كند، باز هم تا اسفندماه جارى شرايط بازى را پيدا نمى‌كند.

كوسا ؛ نظاره‌گر تمرين‌هاى عابدزاده

نخستين جلسه تمرين پرسپوليس با حضور افشين قطبى برگزار شد. اين تمرين از ساعت 9 و 50 دقيقه آغاز شد و بازيكنان در زمين گلف صرفا به انجام تمرينات بدنسازى پرداختند. بازيكنان زير نظر پرويز كماسى دويدن‌هاى نرم، حركات كششى و نرمشي، دويدن‌هاى زيگزاگى و بالا رفتن از تپه‌هاى ناهموار زمين گلف را در برنامه تمرينى خود داشتند.

قطبى نيز در طول مدت تمرين وضعيت بازيكنان را نظاره‌گر بود و در مواقعى با پيروانى به گفت‌وگو مى‌پرداخت. احمدرضا عابدزاده نيز تمرينات ويژه‌اى را براى دروازه‌بان‌هاى پرسپوليس تدارك ديده بود و كوسا (دستيار برزيلى قطبي) در تمام مدت تمرين تنها تمرينات عابدزاده را از نزديك نظاره مى‌كرد. محمود خوردبين، سرپرست پرسپوليس نيز تمرينات بازيكنان را زيرنظر داشت.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن