تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816273638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي: پرسپوليس با دل شير قهرمان آسيا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: قطبي: پرسپوليس با دل شير قهرمان آسيا مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

افشين قطبي گفت: امسال هم از شعار دل شير استفاده مي‌كنم و اميدوارم پرسپوليس با اين دل شير قهرمان آسيا شود.

به گزارش ايسنا، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين عصر امروز اين تيم در ورزشگاه كارگران در جمع خبرنگاران گفت: فكر نمي‌كنم كه اين جلسه اولين جلسه‌ي تمريني جدي پرسپوليس باشد، چرا كه كادر فني با تجربه‌ي ما در اين مدت بسيار خوب عمل كرده و شرايط بازيكنان را به حد مطلوبي رسانده است. معتقدم كادر فني فعلي ما از بازيكنان قديمي و مطرح پرسپوليس و تيم ملي تشكيل شده كه آنها تجربيات بين‌المللي دارند و توانسته‌اند اين تجربيات را در آماده‌سازي تيم انجام دهند.

قطبي همچنين درباره‌ي وضعيت بازيكن‌گيري پرسپوليس براي فصل آتي تصريح كرد: از اين‌كه هيات مديره و مديرعامل خوب باشگاه پرسپوليس نهايت تلاششان را براي جذب بازيكنان موثر داشتند بسيار خوشحالم، آنها نفرات قدرتمندي را جذب كرده‌اند كه مي‌تواند براي حضور شايسته‌تر ما در سه جام معتبر مفيد باشد. در حال حاضر يك مدافع چپ برزيلي و همچنين يك مهاجم بايد به جمع تيم اضافه شوند، كه در اين خصوص امشب جلسه‌اي را با "مصطفوي" خواهم داشت و درباره‌ي آن تصميم‌گيري خواهيم كرد.

قطبي همچنين درباره‌ي لغو اردوي تداركاتي تيم پرسپوليس به خبرنگاران گفت: من اردو با شرايط ويژه را در كشور اسپانيا تدارك ديده بودم. ما قرار بود در آنجا در زمين‌هايي مساعد و فضايي روح‌بخش همراه با ديدارهاي تداركاتي ويژه را برگزار كنيم و از اين‌كه اين اردو لغو شد بسيار ناراحتم. در هر حال چنين شرايطي ممكن است براي هر تيمي به وجود آيد اما ما سعي مي‌كنيم در اردويي كه در دوبي خواهيم داشت به بازيكنان روحيه‌ي مضاعفي را تزريق كنيم. ما در اين اردو صبح زود از خواب بيدار مي‌شويم و تمرين مي‌كنيم و شب‌ها نيز ديدارهاي تداركاتي خواهيم داشت. مطمئن هستم اين اردو مي‌تواند شرايط روحي بسيار مساعد و متفاوتي را براي بازيكنان ايجاد كند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره‌ي تاخير حضورش به تهران گفت: من زماني كه از پرسپوليس جدا شدم ديگر قصد برگشت به اين تيم را نداشتم و مي‌خواستم به هدف‌هايي كه در هفت سال اخير به آن نرسيده بودم نيز برسم، اما زماني كه مسوولان باشگاه پرسپوليس صحبت‌هاي بسيار زياد و جدي براي بازگشتم به پرسپوليس داشتند از آنها خواستم تا چند هفته‌اي را براي حل مشكلات شخصي خارج از ايران باشم. قرار بود چند روز پيش به جمع پرسپوليس ملحق شوم اما پرواز‌ها در اروپا فضاي خالي نداشت و من حدود سه روز و نيم براي تهيه‌ي بليط معطل شدم، اما اكنون كه برگشتم بسيار خوشحالم و آينده‌ي بسيار روشني را براي پرسپوليس تصور مي‌كنم.

وي ادامه داد: شب گذشته كه از دوبي عازم تهران شدم، هواداري از تيم پرسپوليس در هواپيما با من سخن مي‌گفت و اعتقاد داشت كه امسال بايد شعار دل شير را براي پرسپوليس به فراموشي سپرد و از شعار دل ببر استفاده كرد، چرا كه ما بايد سرسختانه‌تر از گذشته به ميدان‌هاي نبرد برويم اما من معتقدم دل شير بهتر است و ما با اين دل شير تمام تلاشمان را مي‌كنيم تا قهرمان آسيا شويم.

به گزارش ايسنا،‌ افشين قطبي همچنين درباره‌ي حضور دستيار برزيلي‌اش به خبرنگاران گفت: كوسا يكي از بهترين گلرهاي سال‌هاي پيش فوتبال برزيل بوده است. او در تيم سانتوس مدت زيادي را دروازه‌باني كرده و در تيم‌هاي مختلف از جمله فوتبال كره‌ي جنوبي مربي‌گري كرده است. او يك مربي با تجربه است و زماني كه سال‌ها پيش پرسپوليس در فينال ليگ قهرمانان آسيا مغلوب تيم سامسونگ كره‌ي جنوبي شد، او روي نيمكت تيم كره‌ي مي‌نشست اما اكنون به تيم پرسپوليس آمده تا با استفاده از تجربيات بين‌المللي‌اش راه قهرماني پرسپوليس در آسيا را هموارتر كند.

قطبي همچنين درباره‌ي مصدوميت محسن خليلي و بازيكن جايگزينش نيز تصريح كرد: خليلي در فصل پيش يكي از بهترين سال‌هاي زندگي‌اش را تجربه كرد. در حقيقت مي‌توان گفت او بهترين گلزن ايران است كه در حال حاضر مصدوميتش براي پرسپوليس و فوتبال ملي ايران بسيار عذاب‌آور خواهد بود. اما معتقدم خليلي بازيكني است كه روحيه‌ي بالايي دارد و مي‌تواند با ريكاوري خوب هرچه سريع‌تر به جمع پرسپوليس و تيم ملي اضافه شده و در قهرماني پرسپوليس در آسيا و صعود تيم ملي به جام جهاني شركت كند. به هر حال بايد پذيرفت كه پيدا كردن بازيكني كه بتواند 18 گل در يك فصل به ثمر برساند كار سختي است.

وي افزود: ما بايد بپذيريم كه تيمي بين‌المللي را در اختيار داريم و فوتبال بين‌المللي را ارايه كنيم. يك تيم بين‌المللي بايد بازيكنان بزرگ زيادي داشته باشد تا در صورت مصدوميت يكي از مهره‌هاي اصلي بتواند از جايگزين‌هاي ديگر استفاده كند. ما تصميم داريم در هر پستي چندين بازيكن قدرتمند داشته باشيم تا در صورت فشردگي بازي‌هاي ليگ و همچنين حضور در ليگ قهرمانان آسيا با مشكل مواجه نشويم. ما اگر بتوانيم دو تيم خوب و آماده را در اختيار داشته باشيم به خوبي مي‌شود براي مصدوم‌هاي احتمالي بازيكنان جانشينان خوبي داشت.

قطبي در پايان تاكيد كرد: من هميشه براي پذيرفتن هر مسووليتي مدت‌ها فكر مي‌كنم و حتي از سال‌ها قبل براي امور مختلف برنامه‌ريزي مي‌كنم. لذا هدفم از حضور در تيم پرسپوليس تنها موفقيت اين تيم در جام‌هاي مختلف و كسب قهرماني در ليگ قهرمانان آسياست. مطمئن هستم اگر تمامي بازيكنان، كادر فني و كادر مديريتي باشگاه دست به دست هم دهيم مي‌توانيم با حمايت پرشور هواداران به اين مهم دست يابيم.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن