تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798301972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي تلويزيون در آخر هفته


واضح آرشیو وب فارسی:الف: گزارش فيلم‌هاي تلويزيون در آخر هفته
فيلم‌هاي سينمايي «اندرسن جوان»، «پر»، «سال اسلحه»، « پستچي وظيفه شناس»، «ساز‌دهني»، «جواز عبور»، «دسته اوباش» و «رنگ شادي» در تعطيلي پايان هفته پنجشنبه و جمعه 3 و 4 مرداد ماه از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران روي آنتن خواهند رفت.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي سيما، گزارش فيلم‌هايي كه در روزهاي پاياني هفته از تلويزيون پخش خواهند شد، به شرح زير است:

*«اندرسون جوان»
فيلم سينمايي «اندرسن جوان» ساخته «روملي هامريش» پنجشنبه 3 مرداد ماه ساعت 22 در قالب برنامه سينما يك از شبكه اول سيما پخش مي‌شود.
اين فيلم به زندگي «هانس كرستين اندرسن» اختصاص دارد. او كه روايت‌گرقصه زندگي خويش است، اكنون دربستربيماري به شرح و بيان ما وقع مي‌پردازد. درحالي كه اندرسن، جواني ساده و مشتاق است، استعداد ذاتي او برايش مشكلاتي بوجود مي‌آورد.او گمان مي‌كند نويسنده‌اي تواناست و نوشته‌هايش بي‌نقص و عالي است و با شور و حال خاصي در جمع دوستان و افراد خانواده به خواندن اشعارش مي‌پردازد.
در يكي ازمهماني‌ها، وي نوشته خود را به شخصي هنرمند و متمكن ارائه مي‌كند و اين آغاز سفري علمي تحصيلي براي اوست.
دراين فيلم 110 دقيقه‌اي كه محصول سال 2005 سوئد و دانمارك است، سيمون دال تي نالو، مايكل كوئيد، لون پترسن و پيتراستين بازي كرده‌اند.

*«پر»
فيلم سينمايي «پــر» به كارگرداني «داريوش ربيعي» و تهيه كنندگي «حسين مروي» عصر روز جمعه 4 مرداد ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما
روي آنتن مي رود.
در خلاصه داستان فيلم آمده: مرجان پزشكي است كه با مادرش زندگي مي‌كند. مادر مرجان كه ازخانواده‌اي متمول بوده، علي رغم مخالفت‌هاي فاميل با مردي به نام حيدر غريب زاده ازدواج كرده و به همين دليل از سوي خانواده طرد مي‌شود. زندگي مادر مرجان با حيدر ديري
نمي‌پايد و حيدر كه مردي خوشگذران بوده، مادر مرجان را ازخانه‌اش بيرون مي‌كند.از آن زمان مادر به سبب شوك عصبي، لال شده و مجبور مي‌شود كار كرده و دخترش را بزرگ كند. مرجان كه هيچ‌گاه پدرش را نديده است و همه عمر با نفرت از او زندگي كرده، يك روز به اتاق عمل فرا خوانده مي‌شود و پيرمردي را عمل مي‌كند. او روز بعد در مي‌يابد كسي را كه عمل كرده، كسي نيست جزپدرش...
مهتاب نصيرپور، بهروز بقايي، اليزابت اميني، نيكوخردمند، جوادزيتوني و ساقي زينتي در فيلم سينمايي «پـر» از توليدات گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما به ايفاي نقش پرداختند.

*«سال اسلحه»
پنجشنبه شب ساعت 23:30 فيلم سينمايي «سال اسلحه» به كارگرداني «جان فرانكي هيمي» و تهيه كنندگي «ادوارد آرپرسمن» از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
در ژانويه1987، ايتاليا غرق در هرج و مرج و اغتشاش است.گروهكي تروريستي كه خود را بريگارد سرخ مي‌نامند جامعه را به لرزه انداخته‌اند. ديويد ريبورن جواني عاشق رم است كه پس از مدتي وارد اين شهر مي‌شود. ديويد كه به نويسندگي اشتغال دارد، تصميم گرفته رماني تخيلي
درباره بريگاردهاي سرخ با نام سال اسلحه بنويسد. از آنجا كه بسياري از حوادث و شخصيت‌هاي اين رمان ما به ازاي خارجي دارند، اعضاي بريگاردها روي او حساس شده فكر مي‌كنند جاسوس است. اما با گذشت داستان مشخص مي‌شود ديويد به هيچ دولت يا گروهي وابستگي نداشته و تنها براي تجارت و كسب درآمد قصد نگارش آن كتاب را داشته است.
فيلم سينمايي « سال اسلحه» محصول سال 1991آمريكاست.

*«پستچي وظيفه شناس»
فيلم سينمايي «پستچي وظيفه شناس» محصول سال 2007 چين جمعه 4 مرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود.
داستان اين فيلم از اين قرار است كه: مياسينگ، پستچي منطقه‌اي دور افتاده در چين است كه با عشق و وظيفه شناسي نامه‌ها و محموله‌هاي روستائيان را به دستشان مي‌رساند. او درميان روستائيان منطقه محبوبيت زيادي دارد و در هر آبادي با استقبال مردم مواجه مي‌شود. مياسينگ نامه‌اي كه حاوي نتيجه قبولي كنكور دانشگاه وانگ است را دريافت كرده و سعي مي‌كند آن را هرچه سريع‌تر به وانگ دختري كه در يكي از روستاهاي چين زندگي مي‌كند برساند. به همين دليل مياسينگ با سرعت زياد خود را به روستاي وانگ مي‌رساند. وانگ در روستايشان نيست و براي ديدن عمويش به روستاي ديگري كه بسيار دور افتاده است، رفته است. مياسينگ كه حاضر نيست با سرنوشت يك جوان علاقه‌مند به تحصيل بازي كند، عازم روستاي عموي وانگ مي‌شود.
ارمايين آو كيولين در فيلم سينمايي «پستچي وظيفه شناس» به تهيه كنندگي و كارگرداني يوژونگ بازي مي‌كنند.

*«سازدهني»
فيلم سينمايي «سازدهني» در برنامه اين هفته صد فيلم شبكه سه سيما (جمعه 4 مرداد ماه) ساعت 22:30 پخش خواهد شد.
در اين فيلم با بازي عباس پوراحدي، جمعه وفابخش، مهدي جوادي، محمود وفابخش و مسعود گودرزي مي‌بينيم: اميرو پسركي است ساده و سرشار از حركت كه حوالي بوشهر زندگي مي‌كند و هميشه پاي دعواي همسن و سالان خود است.
عبدالله نوجواني است كه پدرش براي او به مناسبتي، يك سازدهني هديه مي‌دهد. بچه‌هاي بندر به ساز عبدالله علاقه‌مند مي‌شود و عبدالله درازاي كولي گرفتن از بچه‌ها سازش را در اختيار آنها مي‌گذارد. اميرو بيش از ديگران به ساز علاقه‌مند مي‌شود و بيش از ديگران به عبدالله كولي مي‌دهد. مادرش او را سرزنش مي‌كند و باعث مي‌شود كه او به خود بيايد.
امير نادري فيلم سينمايي «سازدهني» را در سال 1352 ساخته است.

*«جواز عبور»
سينما چهار در برنامه اين هفته فيلم سينمايي «جواز عبور» به كارگرداني «برتران تاورينه» را پخش خواهد كرد.
در فيلم سينمايي «جوازعبور» ژاك گمبلن و دنيس پوداليده بازي كرده‌اند و در داستان آن آمده است: با شروع جنگ جهاني دوم در فرانسه اشغال شده، حكومت دست نشانده آلماني افرادي را كه در سينما فعاليت دارند فرا مي‌خواند. ژان دوور دستيار كارگردان كه در نهضت مقاومت نيز فعال است، براي آنكه در امنيت باشد، مي‌پذيرد براي آنها كاركند. ژان خانواده‌اش را براي آرامش و امنيت بيشتر به يكي از روستاهاي
دور افتاده شهرانتقال داده است و درعين حال در عمليات‌هاي پارتيزاني نيز شركت مي‌كند.
او در يك مرحله موفق مي‌شود يك قطار آلماني را منهدم كند. او بايد در عين رسيدگي به كارهاي هنري خود و فعاليت‌هاي مبارزه طلبانه به خانواده‌اش نيز سربزند، او بايد پس از اتمام كار كيلومترها ركاب بزند تا نزد خانواده‌اش برود.
فيلم سينمايي «جوازعبور» محصول سال2002كشورهاي فرانسه، آلمان و اسپانيا روز جمعه 4مرداد ماه ساعت 20:30 پخش مي‌شود.

*«دسته اوباش»
شبكه تهران فيلم سينمايي «دسته اوباش» به كارگرداني بيل دوك و تهيه كنندگي فرانك مانكوس جونيور راجمعه 4 مرداد ماه ساعت 40دقيقه بامداد درقالب برنامه سينما پنج پخش مي‌كند.
در خلاصه داستان فيلم آمده:درجهاني كه در اثر افسردگي شديد فرتوت شده، تنها و بزرگ‌ترين تجارت در هارلم يك بخت آزمايي غيرقانوني است كه به نام شماره‌ها شناخته مي‌شود، براي خيلي از افراد بردن شماره‌ها، مترادف با شانس داشتن غذا روي ميزشان است.
رهبر بي چون و چراي شماره‌هاي هارلم مادام «كوئين» است كه اين تجارت ميليون دلاري را آرام و صلح آميز در بيش از يك دهه به راه انداخته است.
لارنس فيشبرن، تيم روث، ونسا ويليامزواندي گارسيا درفيلم سينمايي «دسته اوباش » محصول سال 1997به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

* «رنگ شادي»
عصرجمعه ساعت 10/14 فيلم سينمايي «رنگ شادي» به كارگرداني ايندراكومار از شبكه تهران روي آنتن مي‌رود.
درخلاصه داستان فيلم‌سينمايي «رنگ شادي» آمده است: چهار مرد جوان كه هركدام به دلايل مختلف ازكاربيكارشده‌اند، به‌دليل پرداخت‌نكردن اجاره منزل،صاحبخانه عذرشان‌ را مي‌خواهد و آنها را ازخانه اخراج و تهديد مي‌كند تا زماني كه پول اجاره را پرداخت نكردن حق برگشتن به خانه را ندارند. آنها با كلاهبرداري از خانواده افرادمتوفي وگول‌زدن آنها اجناس بنجل را به آنها مي‌فروشند. دريكي از اين موردها كه شخصي به قتل رسيده است، آنها توسط پليس دستگير مي‌شوند.
ريتش دشمارك، آرشاد وارسي ، جاويدجفري و سانجي دات در فيلم سينمايي «رنگ شادي» محصول سال 2007 هند به ايفاي نقش پرداختند.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن