تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817252194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسعه آموزش فني و حرفه‌اي در گرو همكاري متقابل بخش خصوصي و دولتي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: توسعه آموزش فني و حرفه‌اي در گرو همكاري متقابل بخش خصوصي و دولتي است
داخلي. اقتصادي. فني و حرفه‌اي.

مدير كل آموزش فني و حرفه‌اي استان كردستان مشاركت فعالانه بخش خصوصي را موجب پوياي آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي دانست و گفت: رشد و شكوفايي اين بخش در گرو مشاركت بخش خصوصي و دولتي در جهت تحقق اهداف و برنامه‌هاست.

به گزارش خبرنگار ايرنا نادر فخري روز چهارشنبه در همايش آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه‌اي استان كردستان در سنندج افزود: سازمان آموزش فني و حرفه‌اي در كشور برنامه‌هاي كلاني براي تحول در اين بخش تعريف و به اجرا گذاشته كه بخش خصوصي بايد خود را با اين برنامه‌ها هماهنگ كند.

وي با اشاره به سال شكوفايي و نوآوري گفت: امسال ‪ ۱۰‬كار گروه تخصصي در سطح كشور براي تحول در بخش آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي تشكيل شد كه اجراي دستورالعمل‌ها و مصوبات اين كار گروه‌ها نياز به مشاركت فعال بخش خصوصي در جهت ايجاد تحولات مورد نياز دارد.

وي استراتژي فعلي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي را بحث برون سپاري و واگذاري امور به بخش خصوصي برشمرود و اظهار داشت:اين سازمان تحولات مربوطه به حوزه آموزشي و مهارتي را به منظور پويايي و مشاركت فعال بخش خصوصي آغاز كرده و هدف نهايي تقويت اين بخش است.

وي عزم مسوولان سازمان فني و حرفه‌اي را براي اجرايي كردن اين طرح راسخ و جدي دانست و گفت: در سال شكوفايي و نوآوري بايد اين طرح را عملي و آن را در حد شعار باقي نگذاريم.

وي به تشكيل انجمن صنفي و كانون‌هاي مربوط به حوزه‌هاي مختلف آموزشگاه‌هاي خصوصي اشاره كرد و گفت: بخش خصوصي فني و حرفه‌اي امروز نياز جدي به تشكل و انجمن صنفي دارد و بايد در جهت ايجاد آن اقدام كنند.

وي اظهار داشت: تاكنون انجمن و تشكلي در اين رابطه در استان تشكيل نشده و اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان كردستان از تشكيل اين انجمن‌ها و كانونها استقبال و حمايت مي‌كند.

وي گفت: تشكل‌ها و انجمن‌ها علاوه بر پيگيري مشكلات صنفي و كاري آموزشگاهها مي‌توانند نقش مشاوره را براي بخش دولتي در جهت ارتقاي سطح كيفي و كمي آموزش‌ها ايفا نمايند.

وي به بحث واگذاري مديريت كارگاههاي استان به بخش خصوصي اشاره كرد و گفت: تاكنون ‪ ۱۶‬كارگاه اين اداره كل به بخش خصوصي واگذار شده است و در آينده امكان واگذاري باقي كارگاهها نيز وجود دارد.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي كردستان از خبرنگاران و رسانه‌هاي جمعي بدليل ترويج آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي و بسترسازي در جهت فراگير شدن اين آموزش‌ها در جامعه قدرداني كرد و گفت: خبرنگاران اين استان به خوبي اين رسالت را انجام داده و اين مساله جاي قدرداني دارد.

وي از بخش خصوصي خواست به شناسايي و كشف استعدادهاي موجود در آموزشگاهها بپردازند و با همكاري و حمايت اداره كل اين استعدادها را تربيت و پرورش دهند. ك/‪۳‬
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن