تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انجمن سينمايي ايران و كويت راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: انجمن سينمايي ايران و كويت راه اندازي مي شود
كياني سرپرست رايزني فرهنگي ايران با دكتر عماد النويري رئيس باشگاه سينماي كويت و سردبير مجله سينماي اليوم در روز اول مرداد ديدار كرده و از راه اندازي انجمن سينمايي ايران و كويت خبر داد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از رايزن فرهنگي ايران در كويت، در اين ديدار محمد علي كياني در راستاي ارتقاء سينماي ايران و تبادل فرهنگي دو جانبه خواستار برگزاري هفته فيلم ايراني با حضور كارگردانان مجرب و بين المللي و نمايش فيلم هاي ايراني در سينماهاي كويت شد كه اين پيشنهاد مورد استقبال و موافقت النويري نيز قرار گرفت.

بر اساس اين گزارش، در اين ديدار النويري با ابراز علاقه نسبت به برگزاري هفته فيلم در كويت در آبان يا آذر موافقت كرد و همچنين موضوع عرضه فيلم در سينماهاي كويت را خواستار و مشروط به بررسي آن با ديگر اعضاي باشگاه دانست.

همچنين، در ادامه اين ديدار كياني پيشنهاد داد تا انجمن سينماي ايران و كويت و نيز برگزاري دوره هاي آموزشي توسط اساتيد ايراني و عرضه فيلم هاي خانوادگي و گردشگري و صنايع دستي به صورت ماهانه در باشگاه سينماي كويت راه اندازي شود.

عماد النويري اظهار داشت: تمايل شما براي برگزاري هفته فيلم سينماي ايراني در كويت موجبات خوشنودي اين باشگاه را فراهم كرده اند مطمئنا با توجه به نزديك بودن فرهنگ دو كشور اين رويداد مانند گذشته با استقبال خوبي مواجه مي شود.

وي با تعريف و تمجيد از سينماي چند دهه اخير ايران يادآور شد: من علاقه خاصي به سينماي ايران دارم و اميدوارم با كمك و همياري سفارت، شركت فيلم هاي ايراني در جشنواره هاي مختلف كويت همواره ادامه داشته باشد اين باشگاه و شوراي ملي فرهنگ، هنر و ادب اهتمام خاصي براي سينماي ايران قائل است و من شخصه جشنواره هاي داخلي مختلف فيلم و تئاتر ايران را دنبال مي كنم./ح
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن