تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره فيلم دووي با ماما ميا! آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جشنواره فيلم دووي با "ماما ميا!" آغاز مي‌شود
سي و چهارمين جشنواره فيلم آمريكا "دووي" پنجم سپتامبر (15 شهريور) با موزيكال "ماما ميا!" با بازي مريل استريپ و پيرس برازنان آغاز مي شود و تا 14 سپتامبر (24 شهريور) ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد كمدي "ماما ميا!" به كارگرداني فيليدا لويد بر مبناي يك موزيكال بريتانيايي به همين نام ساخته شده كه سال 1999 بر اساس ترانه‌هاي گروه سوئدي و معروف ABBA به صحنه رفت. داستان درباره دختري جوان است كه قرار است ازدواج كند و تصميم مي‌گيرد پدر خود را كه هيچ وقت او را نديده پيدا كند.

صحنه‌اي از فيلم "ماما ميا!"

"بعد مرا پيدا كرد"، نخستين تجربه كارگرداني هلن هانت نيز فيلم اختتاميه جشنواره دووي امسال است كه از سال 1975 در شهر ساحلي دووي در منطقه نرماندي فرانسه برگزار مي‌شود و به سينماي آمريكا اختصاص دارد.

"بعد مرا پيدا كرد" بر مبناي رمان النور ليپمن ساخته شده و هانت نقش زني را بازي مي‌كند كه از هنگام تولد به فرزندي پذيرفته شده است. تلاش زن براي بچه‌دار شدن زماني نقش بر آب مي‌شود كه شوهرش با بازي متيو برودريك او را ترك مي‌كند.

14 فيلم براي نمايش در بخش جنبي "نخستين نمايش‌ها" انتخاب شده‌اند و از فيلم‌هاي مطرح اين بخش مي‌توان به "آپالوسا" به كارگرداني و با بازي اد هريس، "بچه عوضي" كلينت ايستوود، "هلبوي 2: ارتش طلايي" گي‌يرمو دل تورو و "معجزه در سينت آنا" اسپايك لي اشاره كرد.

جشنواره دووي امسال بخشي را به تقدير از اسپايك لي فيلمساز صاحبنام سياه‌پوست اختصاص داده كه به مناسبت نخستين نمايش فيلم "معجزه در سينت آنا" در فرانسه به اين كشور سفر مي‌كند. پاركر پوسي و اد هريس بازيگران آمريكايي نيز در جشنواره دووي 2008 تقدير مي‌شوند.

11 فيلم در بخش مسابقه براي دريافت جايزه اصلي رقابت مي‌كنند كه بيشتر آنها نخستين تجربه سازندگانشان هستند. از جمله فيلم‌هاي بخش مسابقه مي‌توان به "مايه ثبات" لنس همر، "باغ‌هاي شب" دامين هريس و "ميهمان" تام مكارتي اشاره كرد.

كارول بوكوئه، بازيگر فرانسوي رياست هيئت داوران سي و چهارمين جشنواره فيلم آمريكا "دووي" را به عهده دارد و سدريك كان فيلمساز فرانسوي، كريستيان مونگيو فيلمساز رومانيايي و دين تاوولاريس طراح صحنه آمريكايي از ديگر اعضاء هيئت داوران جشنواره امسال هستند.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن