تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813268589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مك كين : اوباما درباره عراق اشتباه مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مك كين : اوباما درباره عراق اشتباه مي كند
جان مك كين كانديداي جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريكا در تلاش براي جلب توجهات معطوف به سفر انتخاباتي رقيب دموكراتش به عراق به سمت خود تاييد كرد كه اوباما درباره جنگ عراق اشتباه مي كند و حق باوي (مك كين ) است .
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس مك كين همچنين تبليغ انتقادي جديدي را منتشر كرد كه در آن اوباما در قيمت هاي بالاي بنزين مقصر معرفي شده است .
درحاليكه شبكه هاي خبري آمريكا سفر باراك اوباما كانديداي دموكرات انتخابات را پيگيري مي كردند مك كين در جريان يك سفر با جورج بوش پدر اوباما را مورد تمسخر قرار مي داد.
كانديداي جمهوري خواه انتخابات همچنين يك منبع خبري تعجب آور را منتشر كرد كه در آن اوباما سناتور دموكرات ايلي نويز عامل قيمت بالاي بنزين معرفي شده است .
دو كانديداي جمهوري خواه و دموكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكا بر سر مساله عراق به شدت اختلاف داشته اند.
نيويورك تايمز مقاله جان مك كين را منتشر نكرد
تهران ـ شبكه خبري بي . بي . سي روز سه شنبه گزارش داد : اقدام نيويورك تايمز در انتشار ندادن مقاله جان مك كين در ستون آزاد اين روزنامه واكنش تند ستاد انتخاباتي نامزد بالقوه رياست جمهوري حزب جمهوريخواه آمريكا را به همراه داشته است .
به گزارش گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا پايگاه اينترنتي بي . بي . سي نوشت : در پي انتشار مقاله اي به قلم باراك اوباما در نيويورك تايمز جان مك كين هم مقاله اي را براي انتشار به اين روزنامه فرستاده بود.
نيويورك تايمز با رد مقاله آقاي مك كين آمادگي خود را براي چاپ مقاله ديگري از او اعلام كرده بود.
براساس نامه نيويورك تايمز به ستاد انتخاباتي آقاي مك كين ساختار كنوني مقاله او غيرقابل قبول است و اين روزنامه خواستار دريافت مقاله اي مبني بر طرح هاي نامزد جمهوريخواهان براي موفقيت در عراق شده است .
در پي اين اقدام ستاد انتخاباتي جان مك كين شكايت خود را از عدم برخورد عادلانه رسانه هاي آمريكايي با دو رقيب جمهوريخواه و دمكرات اعلام كرد.
مقاله سناتور اوباما كه هفته گذشته منتشر شد طرح من براي عراق نام داشت .
او در اين مقاله نوشته بود درصورت پيروزي در انتخابات رياست جمهوري ماه نوامبر نيروهاي نظامي آمريكا را در 16 ماه از عراق خارج مي كند.
تاكرباندز سخنگوي سناتور مك كين در واكنش به نامه نيويورك تايمز گفت : جان مك كين معتقد است پيروزي در عراق بايد براساس شرايط در اين كشور رقم بخورد نه براساس جدولي از پيش تعيين شده (!)
وي افزود : برخلاف باراك اوباما اين باور براساس شرايط سياسي يا خواست هاي نيويورك تايمز تغيير نخواهد كرد.
مقاله ارسالي مك كين كه در انتقاد از نوشته اوباما تهيه شده است سياست او را در تلاش براي تهيه جدول زمانبندي خروج نيروهاي آمريكايي از عراق زير سئوال برده است .
مك كين در اين مقاله نوشته است : طي هشت ديدارم از عراق بارها از سربازانمان اين سخنان سرلشگر جفري هاماند فرمانده نيروهاي ائتلاف در بغداد را شنيده ام كه خروج از اين كشور برمبناي جدول از پيش تعيين شده كار خطرناكي است .
كارشناسان مي گويند جان مك كين سعي دارد همزمان با سفر خاورميانه اي باراك اوباما توجه رسانه ها رااز او به سوي خود منحرف كند.
اين درحالي است كه باراك اوباما دوشنبه در بغداد با نوري المالكي نخست وزير عراق ديدار كرد.
نيويورك تايمز در پاسخ به شكايت ستاد انتخاباتي جان مك كين چانه زني با سياستمداران را درباره چاپ مقالاتشان امري عادي دانست .
كارتين ماتيس سخنگوي نيويورك تايمز با اشاره به چاپ هفت مقاله از آقاي مك كين در ستون آزاد نيويورك تايمز از سال 1996 بر اين نكته تاكيد كرد كه اين روزنامه از نامزدي او براي شركت در انتخابات به نمايندگي از جمهوريخواهان حمايت كرده بود.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن