تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815306172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان موتورسوار زيورآلات كودكان دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: سارقان موتورسوار زيورآلات كودكان دستگير شدند
گروه حوادث: سارقان موتورسوار كه با پرسه زدن در كوچهها اقدام به سرقت طلا و جواهرات كودكان مي كردند دستگير و به 65 فقره سرقت اعتراف كردند.

به گزارش خبرنگار ما، فرمانده انتظامي شهرستان شهريار با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت طلا و جواهر از كودكان به شگردهاي مشابه در محدوده شهرهاي ملارد و مارليك اكيپي از مأموران تجسس كلانتري 17 مارليك به صورت محسوس و نامحسوس مناطقي را كه احتمال سرقت در آنجا متصور بود را تحت پوشش و كنترل قرار دادند.
وي ادامه داد: اواخر تيرماه سال جاري مأموران با مظنون شدن به يك دستگاه موتورسيكلت كه ترددهاي مشكوك و مستمر در كوچه ها و محله هاي خلوت شهر داشت اقدام به تعقيب آن كرده و پس از نيم ساعت تعقيب و گريز سرانجام موفق به توقيف موتورسيكلت شده و سرنشين آن به نام «شهروز» را دستگير كردند.
سرهنگ محمدحسين كريمي افزود: متهم در اعترافهايش اظهار داشت، به همراه همدست خود به نام «بيژن» در ساعتهاي خلوت روز كه خيابانها و كوچه هاي شهر كم تردد مي شود دختر بچه هاي بين 2 تا 7 ساله را كه داراي زيورآلات نمايان بودند را با ترفند و وعده هايي مثل خريد خوراكي به نقاط خلوت مي كشانديم و سپس با زور طلا و جواهرات آنان را به سرقت مي برديم.
فرمانده انتظامي شهريار با اشاره به اينكه متهمان تاكنون به 65 فقره سرقت در محورهاي ملارد، مارليك و فرديس كرج اعتراف كرده اند، گفت: به دنبال اعترافهاي متهم دستگير شده همدست وي به نام «بيژن» و همچنين مالخر اموال مسروقه به نام «حميد» دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي و از آنجا روانه زندان شدند.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن