تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820313726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين كنگره علمي – آموزشي شوراي المپيك آسيا اختصاص 4هزار دلار براي پروژه گل 3


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اولين كنگره علمي – آموزشي شوراي المپيك آسيا اختصاص 4هزار دلار براي پروژه گل 3


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز:دكتر مهرزاد حميدي و دكتر محمد حسين عليزاده رييس آكادمي هاي ملي المپيك و فوتبال در نشست تشريح اهداف اولين كنگره علمي – آموزشي شوراي المپيك آسيا به توضيح فعاليت‌هاي اين آكادمي ها پرداختند.

به گزارش روز سه شنبه گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"،دكتر مهرزاد حميدي رييس آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك تدوين نظام مربيگري ورزش كشور را از مهم‌ترين فعاليت‌هاي آكادمي ملي المپيك ذكر كرد كه در پي اجرايي كردن آن در اين مركز هستند.
وي گفت: توسعه فعاليت‌هاي روانشناسي ورزشي، پرداختن علمي به مسئله بدنسازي تيم هاي ملي در مركز سنجش، ‌ترويج ارزشهاي المپيك در كميته آموزش و ديگر كميته‌هاي مورد توجه جدي ما هستند كه هر كدام بورد تخصصي خود را تشكيل داده‌اند. ما مي‌خواهيم با ادامه اين روند به سمتي برويم كه عده زيادي از متخصصان ورزش از درون دانشگاه ها و فدراسيون ‌هاي ورزشي را گردهم آوريم و به توسعه ورزش به صورت علمي در اين مركز بپردازيم.
وي با بيان اين كه در اولين كنگره علمي – آموزشي ورزش آسيا نيز حضور جدي خواهيم داشت گفت: آكادمي ملي المپيك آماده است در اين راستا هر كمكي را ارايه كند.
دكتر حميدي حمايت از پژوهش‌هاي دانشگاهي از دانشگاه‌هاي كشور را يكي‌ از محوري‌ترين موار ذكر كرد و افزود: ما از پروژه‌هاي علمي دانشگاه‌ها حمايت مي‌كنيم اما زماني پژوهش‌هاي علمي اهميت اصلي خود را پيدا مي‌كند كه جنبه كاربردي در ورزش داشته باشد.
دكتر عليزاده رييس آكادمي ملي فوتبال در رابطه با فعاليت‌هاي آكادمي ملي فوتبال توضيح داد: مسايل علمي در آسيا در فقر محسوسي به سر مي‌برد و بيشتر نگاه‌ها به سمت آمريكا و اروپاست. اگر بتوانيم در اين زمينه جايگاه خوبي در آسيا بگيريم قطعا به توسعه علوم ورزشي در آسيا كمك خواهيم كرد.
وي با تشريح اهداف مختلف آكادمي ملي فوتبال ايران گفت: از زماني كه هيات رييسه جديد در فدراسيون فوتبال شكل گرفت آنها تصميم گرفتند بخش ساختاري را در آكادمي ملي فوتبال تقويت كنند. در اين راستا ما اهداف و چشم‌اندازهاي آينده را ترسيم كرديم و مطالعات مختلفي را در بعد آكادمي‌هاي ملي فوتبال كشورهاي مختلف انجام داديم .
دكتر عليزاده اضافه كرد: هتل آكادمي ملي فوتبال را نيز با ظرفيت 66 نفر در بهترين شرايط براي بازيكنان تيم‌ ملي ايجاد كرديم كه قرار است روز عيد فطر به بهره‌برداري برسد. همچنين در غالب پروژه گل 3 زمين چمن مصنوعي براي آكادمي ملي فوتبال ايجاد كرديم و قرار است در غالب پروژه گل 4 نيز 5 آكادمي ملي فوبتال را در پنج نقطه كشور به بهره‌برداري برسانيم.
وي از برگزاري اولين كنگره بين‌المللي علم و فوتبال خبر داد كه قرار است در سفري كه رييس فدراسيون فوتبال به كشور مالزي دارد در كنفدراسيون فوتبال آسيا به ميزباني ايران تصويب شود.
دكتر عليزاده در پايان صحبت‌هاي خود به ارتباطات جدي آكادمي ملي فوتبال با آكادمي‌هاي ملي فوتبال سه كشور فرانسه ،‌هلند و انگليس در اروپا خبر داد كه در راستاي به اجرا رساندن اهداف آكادمي ملي فوتبال با آنها ارتباط برقرار كرده‌اند تا از دستاوردهاي آنها استفاده كنند./135/120
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن