تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820130160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير نيرو: استراتژي فاضلاب به يك معضل تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: وزير نيرو: استراتژي فاضلاب به يك معضل تبديل شده است


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: فتاح با ذكر اين كه در گذشته هاي دور آب چاه يكي از مطمئن ترين آب ها محسوب مي شد، گفت: متاسفانه امروزه نگراني نفوذ فاضلاب به آب چاه ها استراتژي فاضلاب را به يك معضل تبديل كرده است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، پرويز فتاح وزير نيرو با حضور در مراسم افتتاح مركز تحقيقات آب هاي كشور با تاكيد بر اين نكته كه در حال حاضر تمام مشتركان به ارزيابي آب مصرفي پرداخته و كيفيت آن را مورد بررسي قرار مي دهند، گفت: بحث فاضلاب از آن دسته از مسائلي است كه در نظام مغفول شده و بايد هر چه سريعتر به آن پرداخت.
وي اقدامات صورت گرفته را شروع كار دانسته و افزود: يكي از حساس ترين مواردي كه از اولين روز كاري مد نظر قرار داده ايم استفاده مجدد از پساب فاضلاب هاست.
وزير نيرو هزينه لازم براي هر متر مكعب پساب را چند صد تومان دانسته و اذعان داشت: متاسفانه با هزينه هاي گزافي كه براي پساب ها خرج مي شود استفاده مجدد از آن ها رها شده است.
اين مقام مسوول تصريح كرد: زماني بهترين آب، آب چاه بود اما امروزه همه مردم استفاده آب چاه را غير بهداشتي دانسته و از احتمال آنكه آب چاه با آب فاضلاب همراه شود نگرانند.
وي با تاكيد بر ارتقاي فرهنگ مردم و اهميت ويژه اين طرح ها گفت: اين امر كاملا رويكردي علمي و فني بوده و به صورت سنتي پيش نخواهد رفت.
فتاح با تاكيد بر اينكه مسووليت اين مركز سنگين است، اظهار داشت: مركز تحقيقات نه تنها بايد ارتباط خود را با مراكز تحقيقاتي داخل بلكه بايد با مراكز خارجي نيز توسعه داده و از يافته هاي آن ها بهره كامل را ببرد.
وي ادامه داد: اين مركز بايد از يافته هاي بومي خود استفاده كرده و با توجه به موقعيت خاص كشور بومي و ايراني عمل كند.
وزير نيرو در خصوص جذب نيرو براي اين مركز گفت: هرم جذب نيروي اين مركز بايد طبق قاعده پيش رود و از خبرگان و نخبگان اين عرصه بهره كامل برده شود.
فتاح تاكيد كرد: اين مركز بايد بهداشت و سلامت مردم و طبيعت كشور را زنده و متحول ساخته و ظرف هشت ماه آينده نتايج تحقيقات خود را به دولت عرضه كند./06/125
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن