تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821127330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلسات پي در پي شهردار تهران در ايسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جلسات پي در پي شهردار تهران در ايسنا
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): حضور روز گذشته محمد باقر قاليباف شهردار تهران در خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) دومين حضور وي طي يك ماه گذشته در اين خبرگزاري وابسته به جهاد دانشگاهي است.


شهردار تهران پيش از اين در دوم تيرماه جاري با حضور در ايسنا خواستار گسترش همكاري‌هاي جهاد دانشگاهي با شهرداري تهران شد و تاكيد كرد: ارائه آموزش‌هاي مورد نياز كاركنان و مديران شهرداري‌ها، ‌احداث منوريل در تهران، مديريت واحد شهري، بازيافت، ارائه آموزش‌هاي كارآفريني، اصلاح فرايندها، نظارت و كنترل در پروژه‌هاي كارفرمايي و غيره از جمله زمينه‌هايي است كه جهاددانشگاهي مي‌تواند با شهرداري تهران همكاري كند.
قاليباف روز گذشته هم با حضور در ايسنا از سرويس مسائل راهبردي اين خبرگزاري بازديد و با خبرنگاران برگزار كننده‌ي كارگاه‌هاي بررسي و نقد طرح جامع تهران گفت و گو كرد.
*****
ادعاي راديو فردا: دفتر شبكه العالم در قاهره تعطيل شد
........................................................................
راديو فردا روز سه شنبه به نقل از مدير دفتر العالم در قاهره ، از بسته شدن اين شبكه تلويزيوني در قاهره خبر داد.
مدير دفتر العالم در قاهره كه به گفته راديو فردا با روزنامه كويتي القبس گفت و گو كرده است ، افزود: ماموران شهرباني مصر دفتر اين شبكه تلويزيوني در قاهره را بسته و تعدادي از دوربين هاي فيلمبرداري و چند دستگاه رايانه آن را مصادره كرده اند.
بر پايه اين گزارش ، علت تعطيلي اين دفتر، نداشتن پروانه كار اعلام شده است .
*****
اعدام سه متجاوز به عنف در بوشهر
.................................................
مدير روابط عمومي دادگستري كل استان بوشهر گفت : حكم اعدام سه تن ديگر از محكومان حادثه روستاي چاهكوتاه بوشهر روز سه شنبه اجرا شد.
كرامت الله قاسمي در گفت وگو با خبره اي 16 ايرنا افزود: اين محكومان از مجموع شش محكوم اين حادثه مي باشند كه درسال 1385 در پارك جنگلي روستاي چاهكوتاه بوشهر اقدام به تجاوز به عنف به يك دختر كرده بودند.
وي اظهارداشت : اين افرادباحكم دادگاه كيفري استان بوشهر محكوم به اعدام شده بودند كه حكم سه تن از آنها چندي پيش اجرا شده بود و در مورد سه محكوم ديگر امروز اجرا شد.
*****
تكذيب ادعاي دروغ برخي از سايت هامبني بر بازداشت چند دانشجو در تبريز
....................................................................................................
مدير كل سياسي و تقسيمات استانداري آذربايجان شرقي اعلام كرد: تاكنون هيچ گونه گزارشي مبني بردستگيري دانشجويان دانشگاه تبريزازسوي مديريت دانشگاه اعلام نشده است .
به گزارش خبرنگار خبرهاي 16 ايرنا، روزهاي گذشته برخي ازسايت هاي خبري مدعي بازداشت چهار دانشجوي دانشگاه تبريز شده بودند.
در اين سايت ها ادعا شده است كه آنان از دانشجويان موسوم به "هويت طلب " اين دانشگاه بودند.
"اباصلت سياح " افزود: درصورتي كه اين افراد بازداشت شده بودند ،دانشگاه مربوطه بايد گزارشي ازجريان امرارايه مي نمود اما تا كنون اين ادعا از سوي هيچ يك از مراجع ذيربط در استان تاييد نشده است .
*****
تشديد بازرسي غيرمرسوم زوار ايراني توسط آمريكايي ها در عراق
......................................................................................
يك مسوول سياسي در مهران اعلام كرد: بازرسي غيرمرسوم زوار ايراني توسط نيروهاي آمريكايي در خاك عراق ، در يك ماه اخير تشديد شده است .
اين مقام مسوول كه خواست نامش فاش نشود ، در گفت و گو با خبرنگار خبرهاي 16ايرنا، افزود: نيروهاي آمريكايي علاوه بر بازرسيهاي بدني ،اسكن عكس زوار، در بيشتر موارد از آنان بازجويي هم مي كنند.
وي ادامه داد: حتي گزارشهايي مبني بر معطلي چهار ساعته زوار ايراني با هدف اذيت آنان در خاك عراق نيز دريافت شده است .
وي اين اقدام نيروهاي آمريكايي در نوار مرز را خلاف مقررات دانست و افزود: تاكنون تذاكراتي به مرزبانان عراقي مبني برجلوگيري ازاين برخورد آمريكايي ها با زوار ايراني داده شده است .
*****
فعاليت جديد تروريست هاي رسمي رژيم صهيونيستي
.........................................................................
گزارش هاي اطلاعاتي و مطبوعاتي اسراييل حاكي است كه سازمان اطلاعات و امنيت خارجي رژيم صهيونيستي موسوم به موساد آمادگي خود را براي ترور مسوولان حزب الله اعلام كرده است .
به گزارش خبرنگار خبره اي 16 ايرنا، اين تلاش موساد پاسخي به ضربه سخت ناشي ازتوافق مبادله اسيران بين حزب الله و اسراييل در هفته گذشته است كه مسوولان رژيم صهيونيستي آن را مايه ننگ براي خود دانسته اند.
بر اساس اين گزارش ، مسوولان سياسي و امنيتي در اسراييل اتفاق نظر دارند كه بايد از خشم اسراييلي ها به دليل مبادله اسيران به عنوان علتي براي اجراي ترور مسوولان حزب الله استفاده كرد بدون آن كه اسراييل مسووليت آن را قبول كند، مانند آن چه كه در جريان ترورعماد مغنيه پيش آمد.
گزارش هاي امنيتي اسراييلي حاكي است ، سازمان هاي اطلاعات اسراييل ، آمريكا و برخي كشورهاي منطقه تحركات محرمانه خود را براي عمليات ترور مسوولان حزب الله آغاز كرده اند.
*****
تهديدات واهي جديد يك مسوول از محور شرارت
..................................................................
"افراييم كام " معاون رييس موسسه مطالعات امنيت ملي رژيم صهيونيستي در گفت وگو با راديو فردا اسرائيل را در به كارگيري زور عليه ايران جدي دانست.
مقام معظم رهبري هفته گذشته تاكيد كردند كه ملت ايران آن دستي را كه به جمهوري اسلامي ايران عزيز تجاوز كند، قطع خواهد كرد.
افراييم كام در پاسخ به سوالي در مورد اينكه اسراييل تهديد كرده است كه در صورت لزوم به تاسيسات هسته اي ايران حمله مي كند، اين تهديد تا چه حد جدي است؟ گفت : اسراييل جدي است و دولت اسراييل اعلام كرده است كه گزينه نظامي در برنامه اش هست ، البته نگفته كه الان حمله مي كند ولي تل آويو قصد دارد كه اين گزينه را همچنان براي خود نگه دارد تا به ايران بگويد در صورتي كه برنامه اتمي اش را متوقف نكند ممكن است با حمله نظامي روبه رو خواهدشد.
طي چند هفته گذشته و همزمان با برگزاري موفق رزمايش پيامبر اعظم 3، مسوولان عالي رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام كردند كه پاسخ هر متجاوزي را با قدرت خواهند داد و نيروهاي مسلح دست هر متجاوزي را قطع خواهند كرد.
*****
دويچه وله: تلفات رانندگي در ايران 6 برابر آلمان است
.....................................................................
پايگاه اينترنتي دويچه وله روز دوشنبه نوشت: در ايران سالانه حدود 28 هزار نفر در تصادفات رانندگي جان خود را از دست مي دهند، يعني 76 نفر در هر روز و 3 نفر در هر ساعت كه اين ميزان نزديك به 6 برابر آلمان است.
دويچه وله افزود: سرعت غيرمجاز و انحراف از طرفين، مهم ترين عوامل انساني رانندگي در ايران اعلام مي شود. رعايت نكردن فاصله يا به اصطلاح سپر به سپر راندن، سرعت غيرمجاز و انحراف ناگهاني به راست يا چپ، از مهم ترين عوامل انساني تصادفات در ايران هستند.
علاوه بر رعايت نكردن قوانين از سوي رانندگان، ايمن نبودن جاده ها و كيفيت نازل خودروها هم از دلايل مهم و غيرانساني افزايش تلفات در ايران به شمار مي روند.
سيام 1535
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن