تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814730232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرچم دار كاروان المپيكي ايران عوض نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پرچم دار كاروان المپيكي ايران عوض نمي شود
سرپرست كاروان اعزامي ايران به المپيك پكن با رد انتقادات مبني بر انتخاب هما حسيني به عنوان پرچمدار ايران در المپيك پكن ، بر صحت اين انتخاب تاكيد كرد.
نصر الله سجادي در گفتگوي اختصاصي با پايگاه اطلاع رساني گفت : همه مسائل فرهنگي و مذهبي ايران درباره اين موضوع رعايت خواهد شد و در شركت بانوان در المپيك پكن همه مسائل در نظر گرفته مي شود .

اين مسئول ورزشي ايران افزود : همه ورزشكاران مرد ايران كه مي توانستند براي حمل پرچم ايران انتخاب شوند در هفته دوم مسابقه دارند و در كاروان هاي بعدي به المپيك اعزام مي شوند و ترجيح داده شد كه اولويت به خانم ها داده شود.

وي درباره طراحي لباس واحد براي شركت در مسابقات المپيك پكن هم گفت : اين موضوع هم پيش بيني شده است و براي شركت در مسابقات اين موضوع براساس نظر فدراسيون ها مشخص شده است .

مسئول كميته تداكارتي المپيك پكن اعلام كرد : نخستين گروه از كاروان ايران براي شركت در مسابقات المپيك، تيم بسكتبال است كه 5 مرداد به مسابقات اعزام مي شود .

البته تيم ملي ايران قبل از شركت در المپيك در تورنمنت توپ الماس شركت خواهد كرد و روز 12 مرداد به عنوان نخستين تيم براي شركت در مسابقات المپيك وارد دهكده المپيك مي شود .

سرپرست كاروان اعزامي ايران به المپيك پكن ادامه داد : ديگر تيم ها به ترتيب از 13 تا 24 مرداد طبق برنامه به مسابقات اعزام مي شوند.

سجادي با اشاره به اختلاف 3 و نيم ساعته ايران با پكن تاكيد كرد : طبق برنامه ريزي انجام شده هر تيم 5 تا 7 روز زودتر از شروع مسابقاتش به دهكده المپيك وارد شد .

وي با اشاره به ممنوعيت انتقال غذاي گرم و يا حضور آشپز در دهكده المپيك گفت : كشور ميزبان طوري برنامه ريزي خواهد كرد كه ذائقه هاي مختلف از سراسر جهان را تامين كند؛ حتي براي كشور هاي اسلامي هم غذاي حلال و شرعي در نظر گرفته خواهد شد .

مسئول كميته تداكارتي المپيك پكن درباره اعزام افراد غيرمسئول به المپيك پكن به عنوان همراه تيم ملي ايران گفت : در بازي هاي المپيك محدويت براي اعزام همراهان بسيار زياد است و بر اساس تعداد ورزشكار در هر كاروان ورزشي تعداد همراهان هم معرفي مي شوند.

نصرالله سجادي با اشاره به حضور 55 ورزشكار در كاروان ورزشي ايران اعلام كرد : حداكثر ايران مي تواند 37 همراه داشته باشد كه اين افراد هم شامل سرپرست ،مربيان و پزشك تيم مي تواند در كنار اعضاي تيم ملي باشند.

وي تاكيد كرد : خيلي ها ممكن است در پكن حاضر باشند ولي فقط كساني موفق به حضور دهكده بازي ها خواهند بود كه آي دي كارت داشته باشند .

سرپرست كاروان اعزامي ايران به المپيك پكن اعلام كرد : تنها در صورتي مي توان براي يك ورزشكار جانشين معرفي كرد كه مصدوميت شديدي براي وي به وجود آمده باشد و در غير اين صورت همان فهرست قبلي براي كميته بين المللي المپيك معتبر است .

سجادي افزود : در صورتي كه بخواهيم نام يك ورزشكار را به علت آسيب ديدگي حذف كنيم كميته مخصوصي درباره اين موضوع در پكن تصميم خواهد گرفت و به همين علت اين تغييرات بسيار مشكل است .
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن