تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820892668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه فرهنگي
فيلم كوتاه "زير درختان كاج" به كارگرداني هادي آفريده دوشنبه 31 تير ساعت 18 در برنامه "سينما فردا" به نمايش درآمد.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين فيلم داستان دختري كر و لال به نام لادن صحرايي است كه دوست دارد كارگردان شود. "زير ..." داراي برداشت‌هاي متفاوت از حضور بازيگران سينما و تلويزيون است.

حضور كوتاه و به ياد ماندني زنده ياد خسرو شكيبايي و همچنين ماهايا پطروسيان از نكات قابل ذكر فيلم است. اكران عمومي فيلم‌هاي كوتاه در برنامه "سينما فردا" با هدف حمايت از توليد و نمايش اين آثار دوشنبه هر هفته در سينما سپيده برگزار مي‌شود.

- 30 فيلم سينمايي از سي‌ام مردادماه به مدت 30 شب ساعت 21 در پارك مجاور فرهنگسراي سلامت به نمايش درمي‌آيند. روابط عمومي فرهنگسرا اعلام كرد، علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به نشاني ميدان رسالت، ميدان الغدير، بلوار دلاوران، خيابان آزادگان شمالي، جنب فروشگاه شهروند، فرهنگسراي سلامت مراجعه كرده و يا با شماره 2-77491491 تماس بگيرند.

- فيلم سينمايي "فرزند خاك"‌ ساخته محمدعلي باشه‌آهنگر يكشنبه ششم مردادماه ساعت 18 در كانون فيلم فرهنگسراي هنر به نمايش درمي‌آيد. روابط عمومي فرهنگسرا اعلام كرد، پس از نمايش فيلم جلسه نقد و بررسي با حضور كارگردان، مهتاب نصير‌پور و شبنم مقدمي بازيگران و حسين معززي نيا منتقد سينما برگزار مي‌شود.

فيلم "فرزند خاك" در بيست و ششمين جشنواره فجر مورد توجه منتقدان قرار گرفت و سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن را براي مهتاب نصيرپور به ارمغان آورد. اين فيلم روايت زني به نام ميناست كه باور دارد همسر مفقودالاثرش در دياري غريب چشم براه اوست. علاقمندان براي كسب اطلاعات، عضويت در اين باشگاه و شركت در جلسه مي‌توانند با شماره 20-22872818 تماس بگيرند.

- مهلت ثبت‌نام در جلسات كارگاهي آموزش عكاسي با حضور محمدرضا بهشتي منفرد در فرهنگسراي هنر تمديد شد. روابط عمومي فرهنگسرا اعلام كرد، اين جلسات به صورت آموزش كارگاهي و با تأكيد بر ارتقاء نگاه تصويري به موضوعاتي چون تاريخچه عكاسي، آشنايي با عكاسي و شيوه آنالوگ، نور در عكاسي، تركيب‌بندي در عكاسي، زيبايي شناسي رنگ در عكس، عكاسي ديجيتال و آشنايي با نرم‌افزارهاي پردازش عكس و ... مي‌پردازد.

- باشگاه فيلم تهران عضوگيري مي‌كند. برنامه اين باشگاه يكشنبه‌ها در فرهنگسراي هنر برگزار مي‌شود و به نمايش و نقد و بررسي آثار برتر سينماي ايران و جهان با حضور عوامل و منتقدان و كارشناسان سينمايي مي‌پردازد.

علاقمندان مي‌توانند با تكميل فرم عضويت، فتوكپي صفحه اول شناسنامه، يك قطعه عكس 4*3 و پرداخت دو هزار تومان به عضويت دوره‌ سه ماهه اين باشگاه دربيايند.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن