تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مك‌كين: اوباما درباره‌ي عراق اشتباه مي‌كند ما در عراق پيروز شده‌ايم جنگ در افغانستان طولاني و دشوار است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مك‌كين: اوباما درباره‌ي عراق اشتباه مي‌كند ما در عراق پيروز شده‌ايم جنگ در افغانستان طولاني و دشوار است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

جان مك‌كين، كانديداي جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريكا، در تلاش براي جلب توجهات معطوف به سفر انتخاباتي رقيب دموكراتش به عراق به سمت خود، تاييد كرد كه اوباما درباره‌ي جنگ عراق اشتباه مي‌كند و حق با وي (مك كين)‌ است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، مك‌كين همچنين تبليغ انتقادي جديدي را منتشر كرد كه در آن اوباما در قيمت‌هاي بالاي بنزين مقصر معرفي شده است.

در حاليكه شبكه‌هاي خبري آمريكا سفر باراك اوباما، كانديداي دموكرات انتخابات را پيگيري مي‌كردند، مك‌كين در جريان يك سفر با جورج‌ بوش پدر، اوباما را مورد تمسخر قرار مي‌داد.

كانديداي جمهوري‌خواه انتخابات همچنين يك تبليغ خبري تعجب‌آور را منتشر كرد كه در آن اوباما، سناتور دموكرات ايلي‌نويز، عامل قيمت بالاي بنزين معرفي شده است.

دو كانديداي جمهوري‌خواه و دموكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكا بر سر مساله عراق به شدت اختلاف داشته‌اند.

اوباما گفته است كه ظرف 16 ماه سربازان آمريكايي را از عراق خارج و همزمان تلاش‌هاي آمريكا را در نبرد عليه القاعده و طالبان در افغانستان قوت خواهد بخشيد.

مك‌كين نيز در برابر هر گونه جدول زماني براي خروج سربازان از عراق مقاومت كرده و تاكيد دارد كه پيروزي در عراق يك فاكتور ضروري براي پيروزي در افغانستان است.

مك‌كين در حالي كه كنار جورج بوش پدر، رييس‌جمهور سابق 84 ساله‌ي آمريكا ايستاده بود، به خبرنگاران گفت: هر گونه خروج سربازان از عراق بايد بر اساس شرايط موجود صورت بگيرد.

سناتور جمهوري‌خواه آريزونا، اوباما را به عنوان فري كه هيچ‌گونه تجربه نظامي ندارد مورد تحقير قرار داد.

وي درباره‌ي افغانستان گفت: هميشه گفته‌ام كه جنگ در افغانستان طولاني، سخت و دشوار است. ما در عراق پيروز شده‌ايم. در حال پيروزي نيستيم، بلكه پيروز شده‌ايم.

انتهاي پيام
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن