تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821187373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمار دقيق تردد گردشگران خارجي در استان قم وجود ندارد معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي استان قم پيش بيني كرد:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: آمار دقيق تردد گردشگران خارجي در استان قم وجود ندارد معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي استان قم پيش بيني كرد:
قم - خبرنگار آفرينش
معاون گردشگري، سرمايه گذاري و طرحهاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان از ميزباني قم از 3 ميليون زائر در نيمه شعبان خبر داد.
محمود مسگري در گفتگو با خبرنگار آفرينش در قم، ميانگين تردد ساليانه گردشگري استان قم را 13 تا 15 ميليون نفر اعلام كرد و گفت: پيش بيني مي شود در ايام نيمه شعبان 3 ميليون گردشگر ظرف مدت يك هفته وارد قم شوند كه با انجام زير ساختها بايد از اين ظرفيت استفاده كرد.
وي از نبود آمار دقيق تردد گردشگران خارجي در استان قم انتقاد كرد و افزود: به دليل اين كه بسياري از گردشگران خارجي از سرويسهاي خدماتي مسافرتي سازمان وارد قم مي شوند، آمار دقيقي در اين زمينه در دست نيست، اما طبق آمار سازمان ميراث فرهنگي در سال گذشته 61 هزار و 500 نفر وارد قم شدند.
معاون سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قم با تاكيد بر معرفي جاذبه هاي صنايع دستي، مذهبي و اكوزيستي استان خاطرنشان كرد: با وجود مساحت كم استان قم، مكانهايي از قبيل اقليم ييلاقي كوهستاني و كويري اين استان براي گردشگران ناشناخته مانده است و بايد با معرفي جاذبه هاي صنايع دستي بومي و مذهبي، گردشگران را جذب اين مناطق كرد.
وي با تاكيد بر همكاري دو بخش صنايع دستي و گردشگري گفت: اين دو بخش با معرفي توانمندي هاي يكديگر تاثير متقابلي در معرفي يكديگر دارند.
مسگري احداث فروشگاههاي صنايع دستي در كنار هتلها و مراكز اقامتي گردشگران را ضروري دانست و گفت: احداث فروشگاههاي صنايع دستي در كنار هتلهاي بيش از سه ستاره و همچنين مراكز بين راهي و مجتمعهاي تفريحي الزامي است كه اين خود يكي ديگراز نكات مهم در تعامل دو حوزه گردشگري و صنايع دستي است.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن