تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اولين همايش شيرآلات سراميكي تاكيد شد؛ايران قطب صادرات خاورميانه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: در اولين همايش شيرآلات سراميكي تاكيد شد؛ايران قطب صادرات خاورميانه مي شود
خبرگزاري موج - در نخستين همايش شيرآلات سراميكي كه با حضور مديران و كارشناسان صنعت نفت و گاز ايران و كشورهاي آسيايي، در مكز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد تاكيد شد ايران قطب صادرات خاورميانه مي شود.


به گزارش خبرنگار موج، ابراهيم آنالويي مجري شركت سي.آي.اُ.اي (cioe)، در اين همايش با اشاره به اينكه نمونه شير آلات سراميكي وارد بازار ايران شده است، افزود: عمر اين شير آلات 20 برابر محصولات معمولي است و از نظر قيمت هم اختلاف چنداني با آنها ندارد.
وي با بيان اينكه به زودي و به دليل حجم بالاي توليد تا 25 درصد كاهش قيمت در شيرهاي سراميكي حاصل خواهد شد، اظهار داشت: استفاده از اين محصول موجب كاهش بسيار زيادي در هدر روي انرژي مي شود.
آنالويي نقش چين در صنعت سراميك را مانند نقش ايران در صنعت فرش دانست و تصريح كرد: ما با اين شرط با چيني ها وارد مذاكره شديم تا در صورتي كه استقبال بازار در ايران قابل توجه بود اين جنس در ايران توليد شود. و چيني ها نيز پذيرفتند با توجه به استقبال خوب بازار ايران به زودي اين كارخانه در ايران راه اندازي شود.
مجري شركت cioe بيان كرد: بازار فروش اين محصول در خاورميانه از آن ايران خواهد بود و ايران به مركز صادرات خاورميانه اي اين محصول تبديل خواهد شد و ما در ايران خصوص با چيني ها نيز به توافق رسيديم.
در ادامه اين همايش يكي از مديران كارخانه شير آلات سراميكي چين با تاكيد بر اينكه شيرآلات سراميكي به صورت بسيار وسيع در جهان استفاده مي شود، گفت: بر اساس بررسي هايي كه در بازار ايران داشتيم به زودي فعاليت خود را در ايران آغاز مي كنيم و بازار ايران را پوشش خواهيم داد.
وي افزود: برآوردها نشان ‌مي‌دهد ايران پتانسيل قوي براي ايجاد كارخانه شيرآلات سراميكي دارد و ما به زودي متخصصان و فناوري جديد توليد را به ايران مي فرستيم.
براساس اين گزارش، شيرهاي سراميكي كه در صنعت نفت و گاز، پتروشيمي و آب و فاضلاب كاربرد دارد، از كارآيي فوق العاده اي در اين صنايع برخوردار است و كارشناسان بين المللي دستيابي به تكنولوژي توليد آن را رخدادي بزرگ و تحولي بسيار جدي در اين صنايع ارزيابي مي كنند.
هم اكنون فقط شش كارخانه توليد شيرآلات سراميكي در جهان وجود دارد كه چهار واحد آن در چين، يك كارخانه در آلمان و مورد ديگر در آمريكا مستقر است، ايران هفتمين كشوري خواهد بود كه كارخانه شيرآلات سراميكي در آن احداث مي شود.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن