تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821054740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه استان اصفهان
خبرگزاري فارس: برگزاري اختتاميه مسابقات دانشجويان دانشكده‌هاي فني و حرفه‌اي كشور، برگزاري جشن ازدواج دانشجويي 385 زوج جوان در دانشگاه آزاد نجف‌آباد، برگزاري مسابقات قهرماني تنيس روي ميز بانوان معلول كشور و... از مهمترين اخبار كوتاه استان اصفهان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان، آئين اختتاميه بيست و يكمين دوره مسابقات علمي كاربردي دانشجويان آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي كشور يادواره دانشجو، نوآوري و شكوفايي در آموزشكده فني و حرفه‌اي شهيد محسن مهاجر اصفهان با اداي احترام به شهداي انقلاب اسلامي و شهداي شهر اصفهان آغاز شد.
در اين مراسم كارشناس برنامه‌ريزي اداره كل مدارس عالي كشور به تشريح روند برگزاري اين دوره از مسابقات پرداخت و گفت: از 160 آموزشكده فني و حرفه‌اي سراسر كشور، 156 گروه شركت‌كننده حضور داشتند.

* نجف آباد، قهرمان نخستين دوره مسابقات فوتسال دانشجويان پسر استان اصفهان
به گزارش خبرگزاري فارس از خوانسار، نخستين دوره مسابقات فوتسال دانشجويان پسر دانشگاه‌هاي پيام نور استان اصفهان با قهرماني تيم دانشجويان مركز نجف آباد به پايان رسيد.
اين مسابقات با شركت 24 تيم از مراكز دانشگاه‌هاي پيام نور استان اصفهان به مدت چهار روز به ميزباني مركز پيام نور خوانسار برگزار شد و طي 42 ديدار، در نهايت به ترتيب تيم‌هاي مركز نجف‌آباد،‌ آران و بيدگل و ورزنه به مقام‌هاي اول تا سوم دست يافتند.
در اين دوره از مسابقات تيم مركز پيام نور شهرضا به عنوان با اخلاق‌ترين تيم معرفي شد .

*استقبال رسمي از تكواندوكار المپيكي اصفهان
به گزارش روابط عمومي هيئت تكواندو استان اصفهان، 27 تير امسال رضا نادريان تكواندو كار المپيكي اصفهاني به اصفهان آمد و در فرودگاه شهيد بهشتي مورد استقبال رسمي هيئت تكواندو استان، كادر هيئت و جمعي از داوران و مربيان استان قرار گرفت.
رضا نادريان در وزن المپيك 58- كيلوگرم به همراه هادي ساعي در وزن سوم اعضا تيم ملي تكواندو ايران را تشكيل مي دهند و 25 مرداد به چين اعزام مي شوند.

*برگزاري جشن ازدواج دانشجويي 385 زوج جوان در دانشگاه آزاد نجف آباد
به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد، در شب ولادت با سعادت امام علي (ع) جشن ازدواج دانشجويي 385 زوج جوان، با حضور دانشجويان، خانواده‌هاي آنان و مسئولان دانشگاه برگزار شد.
در اين مراسم رئيس دانشگاه آزاد واحد نجف آباد از مقام معظم رهبري كه پيشنهاد برگزاري چنين جشني را از چندين سال قبل به عنوان كاري نمادين و سرمشقي براي همه جوانان مطرح نمودند تشكر و قدرداني كرد.
اميري با اشاره به خواسته‌ها و آرزوهاي جوانان در زندگي آينده گفت: طبيعي است كه انسان به اميد رسيدن به آرزوها و خواسته‌ها شاداب و زنده مي ماند ولي جوانان بايد بدانند كه راه رسيدن به اين خواسته ها و آرزوها، راهي جز توكل و ايمان به خدا نيست و اگر ايمان داشته باشند زندگي را سخت و مشكل نخواهند ديد.

*برگزاري مسابقات قهرماني تنيس روي ميز بانوان معلول و جانباز كشور
به گزارش روابط عمومي هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولان استان اصفهان، بنا بر اعلام فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولان ايران مسابقات قهرماني كشور تنيس روي ميز بانوان جانباز و معلول از تاريخ 19 تا 22 مرداد امسال در تهران برگزار مي‌شود.
تيم تنيس روي ميز بانوان اين هيئت با تركيب مرضيه اخوان، آمنه احمدي، فاطمه فارق، زهرا فتحي، مريم احمديان و هاجر حبيب اللهي در اين دوره از مسابقات شركت مي‌كند.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن