تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817302755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
¤ تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز كه براي برپايي اردويي چهارروزه به تهران خواهد آمد قرار است طي روزهاي چهارم و ششم مردادماه به ترتيب با تيم هاي پاس همدان و پيروزي تهران ديدارهاي دوستانه اي انجام دهد.
¤طي حكمي از سوي داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پيروزي علي محدثي كه در دوران حضور شاه حسيني در فدراسيون فوتبال معاون كميته انضباطي بود به عنوان معاون حقوقي و رئيس كميته انضباطي باشگاه پيروزي منصوب شد.
¤مجتبي تقوي كه به عنوان مربي فصل گذشته در كنار ابراهيم قاسمپور و احمد طوسي در تيم صنعت نفت آبادان فعاليت مي كرد با عقد قراردادي دوساله رسماً به عنوان سرمربي تيم صنعت نفت آبادان انتخاب شد. وي قرار بود در فصل 88-87 به عنوان مربي در كنار مجيد جلالي در تيم فولاد خوزستان فعاليت كند.
¤انتخابات رئيس هيئت فوتبال استان فارس صبح ديروز در محل اين هيئت برگزارشد و طي آن محمد هادي آيت اللهي رئيس پيشين هيئت فوتبال و عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال با كسب 18 رأي از 19 رأي ماخوذه با اكثريت آرا بار ديگر در سمت رئيس هيئت فوتبال فارس ماندني شد.
¤محسن خليلي مهاجم ملي پوش تيم پيروزي كه دچار پارگي رباط صليبي شده امروز با پايان اولين مرحله تمرين تيم ملي در شهر ماربلاي اسپانيا راهي آلمان مي شود تا زير نظر پزشكان متخصص آلمان پاي خود را تحت عمل جراحي قراردهد.
¤علي آذري هافبك چپ پاي فصل گذشته تيم استيل آذين با عقد قراردادي يكساله بطور رسمي به تيم استقلال اهواز پيوست. همچنين محمد مطوري و محسن زاهدي دوبازيكن فصل گذشته تيم صنعت نفت آبادان هم بطور رسمي از اين تيم جدا شدند.
¤ آنادوناميگوئل سوديا بازيكن اهل كشور آفريقايي موزامبيك با حضور در هيئت فوتبال اصفهان قرارداد يكساله اي را با تيم سپاهان به امضاء رساند. همچنين بنابر اعلام روابط عمومي هيئت فوتبال اصفهان قرارداد حامد كياني راد از نيروي زميني، ميعاد اباذري، محمدرضا زارع و اسماعيل كريميان از تيم سپاهان نوين اصفهان به مدت سه فصل با تيم سپاهان اصفهان به ثبت اين هيئت رسيد.
¤ رضا چلنگر مترجم وينگو بگوويچ سرمربي تيم پاس همدان در رابطه با محروميت چهارساله اش به دليل مشاركت در دوپينگ دو بازيكن تيم پاس گفت: اي كاش من را 40سال محروم كنند ولي در كنار من هم عوامل پخش مواد نيروزا در ايران و عوامل اصلي پرونده مس كرمان را به مراجع قضايي ارجاع مي دادند. وي در خصوص پرونده هاي مشابه كميته مبارزه با دوپينگ در فدراسيون نيز اظهار كرد: پرونده عوامل مستقيم دوپينگ مس كرمان مانند «گم شدن شتر با بارش» در فدراسيون ناپديد شد و از اين افراد كه عاملان اصلي پخش مواد نيروزا هستند اسمي به ميان نيامد و تنها علي مولايي را با محروميت جريمه كردند. اين در حالي است كه مقصر اصلي پرونده مس كرمان به راحتي در تهران باشگاه داري مي كند و كماكان به كار واردات مواد نيروزا مشغول است و جالب تر آنكه شاهد آن بوديم كه پرونده اين ماجرا به يك باره در راه پله هاي فدراسيون ناپديد شده و معلوم نيست كه چه كسي بايد پاسخگو باشد. وي در پايان گفت: پس از ابلاغ حكم تمام ماجرا را در خصوص دوپينگ سعيد دقيقي افشا مي كنم.
¤تيم فوتبال پيروزي از امروز به مدت يك هفته اردوي شبانه روزي خود را در هتل استقلال برپا مي كند تا بازيكنان اين تيم بطور تمام وقت در اختيار كادر فني باشند. به گفته فرخزادي سخنگوي هيئت مديره باشگاه پيروزي افشين قطبي سرمربي اين تيم هم كه براي انجام كارهاي شخصي در خارج از كشور بود به تهران بازگشته و قرار است از امروز (دوشنبه) بطور رسمي تمرينات اين تيم را زير نظر بگيرد.
¤مجيد جلالي سرمربي جديد تيم فولاد خوزستان صبح ديروز وارد تركيه شد و از عصر ديروز هم تمرينات اين تيم را زيرنظر گرفت. به گفته مسعود رضائيان مديرعامل فولاد توافقات نهايي با جلالي صورت گرفته و پس از بازگشت تيم فولاد به اهواز (پنجم مردادماه) قرارداد جلالي بطور رسمي در هيئت فوتبال استان خوزستان ثبت خواهد شد.
¤آندرانيك تيموريان بازيكن ملي پوش كشورمان و باشگاه فولهام انگليس در ديدار دوستانه تيمش مقابل تيم سلتيك اسكاتلند يك نيمه به ميدان رفت و با ارائه بازي قابل قبول تحسين «روي هاجسون» سرمربي تيمش را برانگيخت. وي كه در كنار «دني مرفي» به عنوان هافبك دفاعي ايفاي نقش مي كند گفت: در تمرينات و دوبازي دوستانه فولهام شماره شش را مي پوشم كه به احتمال زياد در ليگ برتر هم همين پيراهن را خواهم پوشيد.
¤فابيوجان واريو هافبك برزيلي فصل گذشته تيم فولاد خوزستان با عقد قراردادي دوساله كه عصر ديروز در هيئت فوتبال تهران به ثبت رسيد رسما به عضويت تيم استقلال تهران درآمد. جان واريو قرار است امروز يا فردا به اردوي تيم استقلال در تركيه ملحق شود.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن