تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817273087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامه اعتراض آميز فدراسيون فوتبال به فيفا كفاشيان: مخالف انتقال تيم ها هستيم اما نمي توانيم


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: نامه اعتراض آميز فدراسيون فوتبال به فيفا كفاشيان: مخالف انتقال تيم ها هستيم اما نمي توانيم
لغو بازيهاي دوستانه تيم ملي فوتبال ايران با تيم هاي باشگاهي چارلتون انگليس و تيم ملي مصر آن هم به دلايل سياسي باعث شده تا مديران فدراسيون فوتبال كشورمان مراتب اعتراض خود را در اين خصوص طي نامه اي به «سپ بلاتر» رئيس فيفا برسانند.
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران در خصوص برنامه هاي فدراسيون براي عدم لغو ديدارهاي تداركاتي تيم ملي فوتبال گفت: علي رغم اينكه اساسنامه فيفا تاكيد مي كند كه هيچ وقت مسائل سياسي را در فوتبال نبايد دخالت داد اما باشگاه چارلتون انگليس و فدراسيون فوتبال مصر دو برنامه تداركاتي ما را به هم زدند كه در مقابل ما هم نامه اي را به رئيس فيفا نوشتيم و به بندهاي فيفا اشاره كرديم كه مسائل سياسي و نژادي نبايد در روابط فوتبال كشورها تاثير بگذارد. از فيفا خواستيم كه جلوي اقدامات اين گونه كشورها را بگيرد وگرنه در آينده ممكن است گريبان خود اين كشورها را بگيرد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فدراسيون فوتبال قراردادي را با باشگاه چارلتون انگليس منعقد كرده بود، گفت: از طريق يك شركت واسطه اين قرارداد منعقد شده و به صورت مكتوب آن را در ا ختيار داريم، چارلتون اعلام كرد كه به خاطر آزمايش موشكي در ايران بازي با تيم ملي را لغو مي كند و چنانچه نياز باشد هم قرارداد خود را با باشگاه چارلتون و هم پاسخ اين باشگاه را مبني بر لغو ديدارش با تيم ملي فوتبال منتشر مي كنيم. وي در ادامه گفت: با اين حال همان طور كه قبلا هم گفته بودم سعي مي كنيم با 10 تيم اول فيفا ديدار تداركاتي داشته باشيم.از اين رو در حال مذاكره با فدراسيون هاي اين كشورها هستيم و در آينده نزديك اسامي آنها را اعلام مي كنيم.
دايي با لژيونرها صحبت مي كند
كفاشيان در بخش ديگري از صحبتهاي خود در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه آيا همان گونه كه بارها به علي دايي به عنوان بازيكن فرصت داده شد كه در تيم ملي حضور داشته باشد و آمادگي خود را به اثبات برساند آيا اين فرصت به لژيونرهاي فعلي تيم ملي از جمله مهدوي كيا، هاشميان و كريمي نيز داده خواهد شد، اظهار كرد: اين صحبت حرف درستي است، بايد از تمام توانمندي هاي لژيونرها نهايت استفاده را ببريم. بنابراين از دايي خواسته ايم مجددا با لژيونرها صحبت كند كه اين ديگر برمي گردد به نظرات كادر فني كه اگر لژيونرها جزء آماده ها باشند، قطعا دعوت خواهند شد.
انتقال تيم ها
كاري نمايشي است
كفاشيان در بيان ديدگاهش در رابطه با واگذاري تيم هاي تهراني به شهرستان ها اظهار داشت: معتقدم واگذاري تيم ها به استان ها به پيشرفت فوتبال آنها كمك نمي كند، به ويژه اين كه چنانچه استاني صاحب فوتبال نباشد انتقال تيم به آن استان نوعي كار نمايشي است كه حتي ممكن است مردم آن استان نيز از آن تيم حمايت نكنند. با اين حال فدراسيون فوتبال نمي تواند مانع از انتقال تيم هاي تهراني به شهرستان ها شود.
وي با ابراز نگراني از روند فعلي باشگاه هاي خصوصي گفت: نگران باشگاه هاي صددرصد خصوصي هستيم چرا كه با اين شرايط آنها توان ماندن در ليگ برتر را نخواهند داشت، به ويژه اين كه حق پخش تلويزيوني نيز به باشگاه ها پرداخت نمي شود.
اولويت با تيم ملي است
رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به برنامه هاي تداركاتي تيم ملي فوتبال و عدم تداخل اين برنامه ها با بازي هاي ليگ هشتم اظهار كرد: از همين الان برنامه هاي تداركاتي تيم ملي را تا بيست وهفتم خرداد سال آينده نوشته ايم و به باشگاه ها هم اعلام مي كنيم كه اولويت اول آنها بايد تيم ملي باشد، ضمن اين كه با كادر فني باشگاه هايي كه نفراتي در تيم ملي دارند جلساتي در طول سال برگزار خواهيم كرد تا كاملا با اين باشگاه ها هماهنگ باشيم.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن