تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815461671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
قربانيان سوانح رانندگي
زاهدان- خبرنگاركيهان: يك دستگاه خودرو به علت نامعلومي در محور زابل -نهبندان واژگون شد و هفت نفر از سرنشينان خودرو مجروح و به بيمارستان اميرالمؤمنين زابل منتقل شدند. دو نفر از مجروحان بر اثر شدت جراحات وارده فوت كردند. همچنين يك دستگاه خودرو دوو به يك دستگاه كاميون در پاسگاه سفيد به زابل برخورد كرد و دچار آتش سوزي شد. در اثر اين حادثه راننده و سرنشين دوو در دم جان باختند. در اثر واژگوني خودرو تويوتا حامل سوخت قاچاق در محور زاهدان راننده و سرنشين آن در دم جان سپردند. سرعت زياد، خواب آلودگي راننده، حمل كالاي قاچاق و رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي علت تصادفات اعلام شد.
دستگيري قاچاقچيان مواد سوختي
اهواز- خبرگزاري مهر: افزون بر 23تن سيمان قاچاق از ابتداي سال جاري تاكنون در خرمشهر كشف شد. در اين مدت دو نفر به اتهام عرضه خارج از شبكه سوخت، كشف و دستگير شدند. همچنين 36هزار و 500 نخ انواع سيگار در اين مدت كشف و 33واحد صنفي متخلف به علت رعايت نكردن موازين و مقررات پلمب شد.
كشف لوح فشرده غيرمجاز
كرج- ايرنا: 2هزارو231 عدد لوح فشرده غيرمجاز در كرج كشف شد. لوح هاي فشرده كه طي يك هفته به دست آمد شامل فيلم هاي مبتذل و فيلم هاي اكران شده است. در اين مدت 12نفر از معتادان و مزاحمان نواميس مردم دستگير شدند.
5 كشته و مجروح سانحه رانندگي
مشگين شهر- ايرنا: در اثر برخورد يك دستگاه با خودرو سواري پيكان در مشگين شهر 5 نفر كشته و مجروح شدند. در اين حادثه 2 نفر از سرنشينان خودرو پيكان در دم جان باختند و 3 نفر ديگر مجروح شدند. انحراف به چپ كاميون علت حادثه اعلام شد. حال مصدومان انتقالي به مراكز درماني وخيم گزارش شده است.
دستگيري اتباع خارجي غيرمجاز
كرمان- ايرنا: 456 نفر از اتباع خارجي غيرمجاز در شهرستان بم دستگير شدند.
450 نفر از دستگيرشدگان از اتباع افغانستان و 6 نفر از اتباع پاكستان بودند كه به طور غيرقانوني وارد ايران شده بودند. در اين مدت 13قاچاقچي انسان و سارق مسلح در اين شهرستان دستگير شدند. سرقت خودرو، موتورسيكلت، قاچاق مواد مخدر و حمل سوخت قاچاق از اتهامات دستگيرشدگان است.
برخورد دو خودرو
فيروزكوه- واحد مركزي خبر: برخورد يك دستگاه پژو آردي با يك دستگاه خاور در ورودي پمپ بنزين نمرود فيروزكوه 5 نفر زخمي برجاي گذاشت. مجروحان حادثه به بيمارستان امام خميني اين شهرستان منتقل شدند. انحراف به چپ خودرو خاور و برخورد آن با سواري پژو علت حادثه اعلام شد.
فروشنده تجهيزات ماهواره در دام
ساري- خبرنگاركيهان: يك عامل فروش تجهيزات ماهواره به نام محمد در مازندران دستگير شد. اين فرد اقدام به توزيع تجهيزات دريافت امواج ماهواره اي در اين استان مي كرد. از منزل اين متهم 136عدد ديش ماهواره، 27دستگاه ريسيور، 136عدد پايه ديش، 236عدد سيم رابط، 50عدد دورال-ان-بي و تعدادي كارت ماهواره كشف شد.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن