تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح تازه شوراي شهر براي ساماندهي كارگران فصلي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: طرح تازه شوراي شهر براي ساماندهي كارگران فصلي


نشست- گروه شهري:
كارگران فصلي و ساختماني شهر تهران در طرحي جديد ساماندهي مي‌شوند.

خسرو دانشجو، سخنگوي شوراي شهر، در پايان يكصد و پانزدهمين جلسه شوراي شهر تهران كه بدون حضور مستمع برگزار شد، با اعلام اين خبرگفت: در حال حاضر براي بهره‌مند شدن از خدمات كارگران فصلي و ساختماني، بي‌نظمي بسياري حاكم است و به همين دليل، يك فوريت ساماندهي كارگران فصلي و ساختماني شهر تهران داده شد.

دانشجو ادامه داد: كانكس‌هاي ويژه كارگران در محل‌هاي تجمع كارگران مستقر شده و موضوع ساماندهي كارگران اين بار با جديت دنبال مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سؤال كه اين طرح چندمين بار است كه در شورا مطرح و تصويب مي‌شود، چرا مصوبه جديد داده شده است؟ توضيح داد: 2 سال از زمان تصويب طرح شورا در مورد ساماندهي كارگران فصلي مي‌گذرد و اجراي اين طرح، بازخوردهاي فراواني داشته و نياز است كه اين بازخوردها جمع‌بندي شود.

وي اظهارداشت: نوع نگاه‌ها در مصوبه پيشين شوراي شهر تهران و طرح فعلي متفاوت است و پس از تصويب يك فوريت اين طرح، در كميسيون‌هاي سه‌گانه مورد بررسي قرار مي‌گيرد و پس از آن روند اجراي طرح گذشته ادامه مي‌يابد يا اصلاحاتي در آن صورت مي‌گيرد.

ملاقات مردمي

به گفته دانشجو، در جلسه ديروز شورا همچنين مقرر شده كه 7 نفر از اعضاي شوراي شهر تهران روز چهارشنبه هر هفته در مناطق مختلف شهرداري حضور داشته و با شهروندان متقاضي ملاقات داشته باشند.

وي افزود: از روز قبل از ديدار مردمي، نماينده شوراي شهر تهران در مناطق مورد نظر مستقر مي‌شوند، تا درصورت لزوم، ثبت‌نام از شهروندان متقاضي ديدار صورت گيرد يا پرونده آنها كامل شود و در اختيار اعضا قرار گيرد.

سخنگوي شوراي شهر تهران گفت: هر چهارشنبه، همه 15 نفر عضو شورا در مناطق حضور نمي‌يابند و هر هفته تعدادي از اعضا در مناطقي كه مشكل بيشتري دارند، حاضر مي‌شوند.

وي ادامه داد: در جلسه امروز حجت‌الاسلام خاموشي، رئيس سازمان تبليغات اسلامي، در مورد فعاليت‌هاي اين سازمان توضيحاتي را همراه با طرح‌هاي مكتوب ارائه داد كه از جمله آن نحوه هزينه‌كرد بودجه در حوزه فرهنگي بود.

دانشجوخاطرنشان كرد: رئيس سازمان تبليغات در جلسه امروز درخواست كمك مالي نكرد و در مورد يكي دو ساختمان كه عوارض آن پرداخت شده، خواستار تسريع در مورد صدور پروانه بود.

وي در ادامه اين جلسه درگذشت خسرو شكيبايي را تسليت گفت و افزود: قرار شد كه احمد مسجد جامعي به‌عنوان رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي از سوي ساير اعضا در مراسم تشييع حضور داشته باشد.

گفتني است، ديروز دانشجو طبق قرار قبلي خود، جلسه‌اي را با خبرنگاران اين حوزه درباره مشكلات پيش‌روي تشكيل داد كه مقرر شد، سخنگوي شوراي شهر تهران، مسائل و مشكلات مطرح شده از سوي خبرنگاران را با اعضاي شوراي شهر در ميان گذاشت.

تاريخ درج: 30 تير 1387 ساعت 22:28 تاريخ تاييد: 30 تير 1387 ساعت 22:43 تاريخ به روز رساني: 30 تير 1387 ساعت 22:43
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن