تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815398340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي : برنامه شوراي سياستگذاري انتخابات رياست جمهوري اعلام مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هاشمي : برنامه شوراي سياستگذاري انتخابات رياست جمهوري اعلام مي شود
سرپرست وزارت كشور از تشكيل شوراي سياستگذاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري در وزارت كشور خبر داد.
به گزارش شبكه خبر، سيد مهدي هاشمي، پس از نشست امروز هيئت وزيران، در جمع خبرنگاران در پاسخ به اينكه "روند كار دهمين انتخابات رياست جمهوري از چه زماني كليد مي خورد؟"، گفت: اعضاي شوراي سياستگذاري انتخابات رياست جمهوري دهم، مشخص شده اند و در دو تا سه ماه آينده، جزئيات برنامه ها را اعلام خواهيم كرد.

سرپرست وزارت كشور، درباره اصلاح قانون انتخابات نيز گفت: بحث هاي كارشناسي درباره اصلاح قانون انتخابات در حال برگزاري است و نظرهاي كارشناسي خوبي تاكنون ارائه شده است.

هاشمي، با بيان اينكه "كيفيت قانون براي ما بسيار مهم تر از سرعت اصلاح آن است"، گفت: ظرف دو تا سه ماه آينده، اصلاحات قانون انتخابات را به مجلس ارائه خواهيم كرد.

سرپرست وزارت كشور، در ادامه با بيان اينكه "ايران، يكي از امن ترين كشورهاست"، در پاسخ به اينكه "برنامه شما براي تامين امنيت اتباع آمريكايي در ايران چيست؟"، افزود: اگر در مذاكره براي تاسيس دفتر حافظ منافع آمريكا در تهران، به جمع بندي برسيم، اتباع آمريكايي در ايران، از امنيت لازم برخوردار خواهند بود.

هاشمي افزود: جمهوري اسلامي ايران، امنيت اتباع همه كشورها را در ايران تامين مي كند.

سرپرست وزارت كشور، در پاسخ به اينكه "قرار بود اين هفته هيئتي از وزارت كشور براي بررسي وضع سربازان ربوده شده ايراني به دست گروه عبدالمالك ريگي، به پاكستان اعزام شود"، گفت: ما آماده اين سفر هستيم و مقدمات اعزام هيئت ايراني بايد فراهم شود.

هاشمي، در پاسخ به اينكه "آيا براي آزادي گروگان ها از معتمدان سيستان و بلوچستان استفاده خواهد شد"، تصريح كرد: ما از افراد مسئول در مذاكرات استفاده مي كنيم و به طور طبيعي، نمايندگان مردم سيستان و بلوچستان در مجلس، بهترين معتمدان مردم هستند.

سرپرست وزارت كشور، درباره زمان معرفي اش به مجلس براي تصدي وزارت كشور گفت: اين زمان را رئيس جمهور اعلام مي كند.

هاشمي، درباره تغيير استانداران نيز خاطرنشان كرد: تا كنون 5 استاندار جديد معرفي شده اند و فعلا موضوع استاندار جديد سيستان و بلوچستان در دست بررسي است كه اميدواريم تا هفته آينده اين استاندار را نيز معرفي كنيم.

سرپرست وزارت كشور، تغيير استانداران را براي اصلاح ساختار ارزيابي و تصريح كرد: اين برنامه ها براي افزايش كيفيت و سرعت بخشيدن به اجراي مصوبات است تا در مجموع، سطح خدمات رساني به مردم افزايش يابد.
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن