تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819105320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم نهبندان و سربيشه در مجلس: رسانه‌ها با همكاري مسئولان طرح توسعه نهبندان را پيگيري كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم نهبندان و سربيشه در مجلس: رسانه‌ها با همكاري مسئولان طرح توسعه نهبندان را پيگيري كنند
خبرگزاري فارس: نماينده مردم نهبندان و سربيشه در مجلس شوراي اسلامي از تلاش‌هاي خبرگزاري فارس براي اطلاع‌رساني در خصوص طرح توسعه نهبندان قدرداني كرد و گفت: آمادگي داريم با همكاري مسئولان و رسانه‌ها اين طرح را پيگيري كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از نهبندان، محمد‌رضا صابري ظهر امروز در نشست مديران دستگاه‌هاي اجرايي نهبندان و معرفي اولين رابط خبري خبرگزاري فارس در اين شهرستان گفت: طرح توسعه نهبندان در سال 78 و در پي سفر رهبر معظم انقلاب به نهبندان مصوب شد و مقام معظم رهبري بر اجراي آن تاكيد داشتند، اما تاكنون اقدامات انجام شده مطلوب نبوده است.
وي ادامه داد: در صورت‌‌ اجرايي شدن طرح توسعه نهبندان ‌‌‌بسياري از مشكلات كنوني حل مي‌شود، بنابراين بايد خبرنگاران و رسانه‌ها آن را در اولويت قرار دهند.
نماينده مردم نهبندان و سربيشه در مجلس شوراي اسلامي آمادگي خود را براي همكاري و اطلاع‌رساني در خصوص اين طرح با خبرگزاري فارس اعلام كرد و از رابط خبري فارس در نهبندان تقاضا كرد اين موضوع را در اولويت كاري خود قرار دهد.
سرپرست نمايندگي خبرگزاري فارس در خراسان جنوبي نيز در اين نشست لازمه اطلاع‌رساني صحيح را همكاري دوجانبه دستگاه‌هاي اجرايي و خبرنگاران خواند و گفت: انتظار مي‌رود مديران شهرستان نهبندان بيش از گذشته در راستاي اطلاع‌رساني خدمات انجام داده و تنوير افكار عمومي با خبرنگاران همكاري داشته باشند.
احسان مداح اولويت خبري در خبرگزاري فارس را اخبار پوششي دانست و افزود: تلاش مي‌كنيم در راستاي وظايفي كه قانون براي ما تعيين كرده حركت كنيم و تقويت جريان‌هايي كه‌ در راستاي اهداف نظام تلاش مي‌كنند را وظيفه خود مي‌دانيم.
وي با بيان اينكه شاخص رفتار ما آهنگي است كه از طرف ولايت فقيه نواخته مي‌شود، اظهار داشت: به مانند ديگر رسانه‌ها و به لحاظ اين كه خود را نماينده مردم مي‌دانيم نقد سازنده را دنبال كرده‌ و هر نقد سازنده‌اي را يك پيشنهاد مي‌دانيم.
بازرس خانه مطبوعات خراسان جنوبي گفت: به‌رغم زحمات خبرنگاران در اين شهرستان، متاسفانه تاكنون اطلاع‌رساني مطلوبي از خدمات انجام شده در نهبندان صورت نگرفته است كه بخشي از آن مربوط به نبود خبرنگار حرفه‌اي و بخشي نيز مربوط به عدم ديد رسانه‌اي از سوي برخي دستگاه‌هاي اجرايي بوده است.
سرپرست نمايندگي خبرگزاري فارس در خراسان جنوبي با اشاره به سومين سالگرد راه‌اندازي اين خبرگزاري در استان، افزود: در يك سال گذشته حدود 2 هزار و 700 خبر، گزارش و مصاحبه با همكاري خبرنگاران اين نمايندگي بر روي سايت خبرگزاري قرار گرفته است.
مداح گفت: سرعت و دقت از اصولي بوده كه همواره مورد توجه ما بوده است.
وي از همكاري روابط عمومي‌ها و مديران دستگاه‌هاي اجرايي با نمايندگي خبرگزاري فارس در خراسان جنوبي قدرداني كرد و اظهار داشت: ارزيابي‌هاي انجام شده نشان مي‌دهد كه خبرگزاري فارس در استان تنها رسانه‌اي بوده است كه اخبار دريافتي را به نقل از روابط عمومي‌ها منتشر كرده و اخلاق حرفه‌اي را رعايت كرده است.
در اين مراسم ابوذر اربابي به عنوان اولين رابط خبري فارس در شهرستان نهبندان معرفي شد.
انتهاي پيام؛/ف
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن