تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرداخت يك ميليارد ريال تسهيلات خريد مسكن مستمري بگيران تامين اجتماعي استان كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پرداخت يك ميليارد ريال تسهيلات خريد مسكن مستمري بگيران تامين اجتماعي استان كرمان
كرمان - خبرگزاري مهر: مديركل تامين اجتماعي استان كرمان گفت: در راستاي تامين مسكن بيمه شدگان تامين اجتماعي در استان كرمان در سال گذشته يك ميليارد و 820 ميليون ريال تسهيلات خريد مسكن پرداخت شده است.

اسماعيل زماني فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا پايان سال 86 تعداد مستمري بگيران تامين اجتماعي در استان كرمان 35 هزار و 807 نفر بوده است كه 52 درصد از اين افراد را بازنشستگان تشكيل مي دهند.

وي با اشاره به تسهيلات در روند ارائه خدمات تامين اجتماعي بيان داشت: ايجاد تسهيلات جديد و رفع مشكل دريافت وام بازنشستگان از بانكهاي كشور با صدور دستورالعمل، موانع اداري را با تضمين بازپرداخت اقساط معوقه بازنشستگان به بانكها و رفع موانع اجرايي قانون بازنشستگي مشاغل سخت و زيان آور و امكان ارائه خدمات بانك رفاه از طريق رفاه كارت صورت پذيرفته است.

زماني فر عنوان كرد: افزايش ميزان اعتبار دفاتر خدمات درماني و نسخ دارويي و آزمايشگاهي و تمديد اعتبار و تحويل اين دفترچه ها در كليه شعب تامين اجتماعي در استان كرمان و ايجاد هفت دفتر اقماري ارائه خدمات در شهرستانها از جمله اقدامات تامين اجتماعي در استان كرمان است.

وي گفت: بيش از 66 هزار و 628 فقره بازرسي از كارگاه هاي تحت پوشش سازمان بيمه تامين اجتماعي انجام شده و 34 هزار و 902 نفر به بيمه شدگان افزوده شده اند.
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن