تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرتال «آخرين منجي» توسط شبكه اينترانت تبيان پشتياني مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: پرتال «آخرين منجي» توسط شبكه اينترانت تبيان پشتياني مي‌شود
گروه وبلاگ و IT: تمامي كاربران شبكه اينترانت تبيان از اول مردادماه مي‌توانند از پرتال آخرين منجي بازديد كرده و از اين طريق بدون پرداخت هر گونه هزينه در نخستين جشنواره بين‌المللي «آخرين منجي» ثبت‌نام كنند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از ستاد خبري نخستين جشنواره بين‌المللي «آخرين منجي»، «محمدرضا فرخ»، عضو شوراي سياست‌گذاري نخستين جشنواره بين‌المللي «آخرين منجي» و مديرعامل مؤسسه فرهنگي اطلاع‌رساني تبيان با اشاره به تلاش اين مؤسسه در برگزاري هرچه بهتر نخستين جشنواره بين‌المللي «آخرين منجي»، گفت: اهداي جايزه به برگزيدگان جشنواره «آخرين منجي»، انجام فعاليت‌هاي پشتيباني و تبليغاتي همچون برقراري امكان استفاده از اينترانت تبيان براي دسترسي به پرتال آخرين منجي، ارائه محصولات مهدوي خصوصاً در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال و ترغيب و تشويق همگان به‌ويژه كاربران سايت تبيان براي توليد آثار عميق و پرمحتوا در حوزه مهدويت از جمله مهمترين فعاليت‌هاي مؤسسه تبيان براي ترويج ادب انتظار است.

مديرعامل مؤسسه فرهنگي اطلاع‌رساني تبيان در ادامه با اشاره به توليد محصولات مهدوي در مؤسسه فرهنگي اطلاع‌رساني تبيان اظهار كرد: مؤسسه تبيان در راستاي ترويج فرهنگ انتظار در سطح جامعه اقدام به ارائه نرم‌افزار قابل نصب روي موبايل با عنوان «عترت معصومين» با بخش ويژه امام زمان(عج)، توليد گسترده مقالات با موضوع مهدويت در بخش دين و انديشه سايت تبيان و اختصاص بخشي در قسمت مشاوره مذهبي براي پاسخ‌گويي به سؤالات مهدوي كاربران، و راه‌اندازي كتابخانه ديجيتال مهدويت كرده و به‌صورت فعال در جشنواره آخرين منجي حضور دارد.

فرخ همچنين با تأكيد بر پشتيباني پرتال آخرين منجي به نشاني «www.LSF.ir» از سوي شبكه اينترانت تبيان با هدف مهيا كردن دسترسي رايگان به اين پرتال و ثبت‌نام در جشنواره آخرين منجي، گفت: از ابتداي مردادماه سايت تبيان و پرتال آخرين منجي از طريق شبكه اينترانت تبيان در 30 مركز استان كشور به‌صورت رايگان قابل دسترسي خواهدبود.

وي افزود: طراحي و چاپ بنرهاي شهري با موضوع مهدويت، اهداي اينترنت رايگان به شركت‌كنندگان در جشنواره آخرين منجي، مشاركت در تأمين جوايز برندگان اين جشنواره، و خريد برخي آثار ارسال شده به دبيرخانه از ديگر فعاليت‌هاي تبيان تا زمان برگزاري همايش آخرين منجي است.

عضو شوراي سياست‌گذاري نخستين جشنواره بين‌المللي «آخرين منجي» با اشاره به فعاليت‌هاي مؤسسه تبيان در بخش برون‌مرزي اظهار كرد: اطلاع‌رساني فعاليت‌هاي جشنواره از طريق سايت تبيان به 6 زبان عربي، انگليسي، فرانسه، روسي، اردو و تركي استانبولي از فعاليت‌هاي اين مؤسسه در حوزه بين‌المللي است كه از اين طريق از بازديدكنندگان دعوت مي‌شود كه به‌صورت مجازي يا حضوري در جشنواره شركت و آثارشان را در جشنواره ارائه كنند.

فرخ در ادامه با اشاره به ضرورت آشنايي همگان با امام زمان(عج)، تصريح كرد: آشنايي مردم با امام حي و توجه ويژه به آن حضرت حائز اهميت ويژه است، چرا كه حضرت حجت واسطه همه فيوضات الهي است. و اگر بخواهيم در مسير سعادت قرار بگيريم بايد واسطه فيض را بشناسيم و به او توسل كنيم و در همه مراحل زندگي رضايت او را مد نظر قرار داده و در آن مسير حركت كنيم.

پرتال «آخرين منجي» را اينجا ببينيد!

پايگاه اطلاع‌رساني تبيان را اينجا ببينيد!
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن