تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816286350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان شمالي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان شمالي
خبرگزاري فارس: برگزاري سومين دوره آزمون طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حافظان قرآن كريم، آغاز ثبت‌نام زائران راهيان نور‌‌ و حضور 7 هزار معتكف در مساجد خراسان شمالي از اهم اخبار منطقه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان خراسان شمالي، سومين آزمون دوره طرح ارزيابي و اعطاي مدرك تخصصي به حفاظ قرآن كريم در اين استان برگزار شد.
محمد صادقي مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامي استان خراسان شمالي در اين زمينه گفت: اين آزمون با حضور 280 نفر از حافظان سراسر خراسان شمالي در حفظ 10 جزء، 20 جزء و كل قرآن كريم در محل سالن اجتماعات اين سازمان انجام شد.
وي محتواي آزمون را در معناي آيات قرآني به صورت چهار جوابي ذكر كرد و ادامه داد: پس از قبولي در آزمون كتبي افرادي كه در آزمون شفاهي كه در مردادماه سال جاري برگزار مي‌شود پذيرفته شوند مي‌توانند مدرك تخصصي حفاظ كل قرآن را از شوراي انقلاب فرهنگي دريافت كنند.
صادقي هدف از برگزاري اين دوره از آزمون را ساماندهي و شناسايي حفاظ قرآن، خدمات‌رساني به حفاظ قرآن كريم و اعطاي مدرك معادل براي حفاظ كارمند و شاغل در دستگاه‌هاي دولتي بيان كرد.
اعطاي مدرك درجه پنج معادل ديپلم، درجه چهار معادل فوق ديپلم، درجه سه معادل كارشناسي، درجه دو معادل كارشناسي ارشد و درجه يك معادل دكترا است.

* آغاز ثبت‌نام زائران راهيان نور غرب كشور در خراسان شمالي
مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خراسان شمالي از آغاز ثبت‌نام زائران كاروان‌هاي راهيان نور غرب كشور در خراسان شمالي خبر داد.
به گزارش اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس خراسان شمالي سعادت جلال‌دوست، هدف از اعزام كاروان‌هاي راهيان نور به مناطق عملياتي و جنگي كشور را ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به‌ويژه در بين جوانان و نوجوانان و گسترش سيره شهدا و انقلاب و زنده نگهداشتن ياد ايثارگران و جانبازان و مجاهدت‌هاي ايشان عنوان كرد.
وي ضمن ارائه گزارشي از وضعيت اعزام كاروان‌هاي راهيان نور به مناطق عملياتي و جنگي غرب كشور تصريح كرد: آماده‌سازي يادمان‌هاي بازي دراز، جبهه روح‌ ا...، ته ته، دزلي، بانه، مرصاد، قصر شيرين و پاوه و نيز توزيع محصولات فرهنگي امتداد در ورودي‌هاي استان‌هاي كرمانشاه و كردستان، هماهنگي‌هاي لازم براي اسكان زائران، استقرار تيم‌هاي آماري و نظارتي، پوشش تبليغاتي شهرها و مسير زائران را از اهم اقدامات صورت گرفته توسط ستاد مركزي راهيان نور با هدف خدمت‌رساني به زائران و كاروان‌هاي راهيان نور غرب كشور دانست.
وي اظهار داشت: در مناطق عملياتي، برنامه‌هاي فرهنگي ـ مذهبي گسترده‌اي از جمله شب خاطره، دعاي توسل، كميل، ندبه، زيارت عاشورا برگزار خواهد شد.
وي با اشاره به توزيع بسته‌هاي فرهنگي ويژه شامل مهر و تسبيح، سي دي آموزشي و چفيه، كتب ادعيه، در بين زائران گرامي اظهار داشت: بكارگيري راويان و خادميان بومي، برگزاري نماز جماعت، زيارت اماكن مقدسه و تفريحي از ديگر برنامه‌هاي ستاد راهيان نور غرب كشور است.
علاقمندان مي‌توانند براي ثبت‌نام به معاونت اردويي سپاه جوادالائمه‌(ع) مراجعه نمايند.

*‌حضور 70 هزار معتكف در مساجد استان خراسان شمالي
‌طي ايام اعتكاف بيش از 7 هزار نفر در مساجد استان خراسان شمالي معتكف شدند.
به گزارش ‌اداره كل تبليغات اسلامي خراسان شمالي، محمد ايزانلو معاونت فرهنگي اداره كل تبيلغات اسلامي استان خراسان شمالي با بيان اين مطلب افزود: معتكفان در 18 مسجد براي برگزاري مراسم اعتكاف در نواحي مختلف شهري و روستايي استان حضور يافتند.
وي تصريح كرد: بيش از 75 درصد از شركت كنندگان در اين آئين معنوي را بانوان تشكيل مي‌دادند.
ايزانلو تعداد معتكفين در شهر بجنورد را يك هزار و 600 نفر اعلام كرد و افزود: پارسال 6 هزار و 192 نفر در آيين‌هاي اعتكاف در سطح اين استان حضور داشتند.
اين مسئول در سازمان تبيلغات اسلامي خراسان شمالي خاطر‌نشان كرد: طي مدت سه شبانه‌روز اعتكاف در سطح‌ اين استان 20 گفتمان ديني با موضوعات امامت و ولايت، مهدويت و انتظار، پرسش و پاسخ ديني با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه از شهرهاي مشهد مقدس، تهران و قم برگزار شد.
انتهاي پيام؛/ف
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن