تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813399685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كميسيون عمران درگفت‌وگوباايسنا: تهيه ملزومات اجراي پروژه‌هاي نيمه‌تمام مهم‌ترين اولويت كميسيون عمران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس كميسيون عمران درگفت‌وگوباايسنا: تهيه ملزومات اجراي پروژه‌هاي نيمه‌تمام مهم‌ترين اولويت كميسيون عمران است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

رييس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي، با تاكيد بر اهميت اتمام كار پروژه‌هاي نيمه تمام، گفت: تهيه ملزومات و نظارت بر اجرايي كردن طرح‌هاي نيمه‌تمام، مهم‌ترين اولويت كميسيون عمران دور هشتم است.

علي‌اكبر آقايي درباره اقدامات كميسيون عمران دور هفتم مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: شايد بتوان ادعا كرد كه در هيچ دوره‌اي همانند دور هفتم تلاش ويژه‌اي از سوي كميسيون عمران صورت نگرفت، به طوري‌كه در بخش حمل و نقل درون‌شهري و جاده‌اي و زيرساخت‌ها، حاصل كار چشم‌گير بود.

آقايي افزود: ضرورت‌ زيرساخت ناوگان حمل و نقل ايجاب مي‌كرد تا سرمايه‌گذاري قابل توجهي صورت گيرد تا بخش خصوصي در اين حوزه فعال شود، به طوري كه اعتبار مصوب حدودا بيش از 10 هزار ميليارد تومان براي دولت تكليفي خاص تعيين كرد و بدين ترتيب بخش‌هاي حمل و نقل ساماندهي شد، و قانون توسعه حمل و نقل عمومي و مديريت مصرف سوخت براي اجرا به دولت ابلاغ و كار قابل ملاحظه‌اي در اين حوزه انجام شد.

نماينده‌ي مردم سلماس در خانه‌ي ملت، درباره‌ي تلاش كميسيون عمران مجلس هفتم براي وضعيت مسكن با بيان اين‌كه ضرورت‌ها ايجاب مي‌كرد تا دولت را در اين قضيه وارد كنيم، عنوان كرد: تقريبا مصوبات بخش مسكن قابل قبول بود و مقاوم‌سازي، استانداردسازي، سبك‌سازي و ارزان‌سازي در قانون توليد و عرضه مسكن مصوب و به دولت ابلاغ شد.

آقايي درباره‌ي مهم‌ترين اولويت‌ها و اهداف پيش‌روي كميسيون عمران در دور هشتم مجلس، گفت: بخش آب اعم از آب شهري و روستايي و فاضلاب و توجه به عمران شهري و روستايي و نظارت بر اجراي قوانين مصوب از سوي دستگاه‌هاي اجرايي و ارزيابي عملكرد آنها از مهم‌ترين اولويت‌هاي پيش رو در دور هشتم است.

وي با بيان اين‌كه بر اساس بخش راه‌آهن در قانون برنامه پنج‌ساله چهارم بايستي مراكز استان‌ها به شبكه‌ي راه‌آهن وصل شود، ادامه داد: بر اساس قانون بايد بر پروژه‌هاي ساخت راه‌آهن‌هايي كه در كشور فعال شده نظارت و اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام در دستور كار قرار گيرد.

نماينده‌ي مردم سلماس در خانه‌ي ملت، با تاكيد بر اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام به عنوان يكي از مهم‌ترين اولويت‌هاي كميسيون عمران، گفت: پروژه‌هاي راه‌آهن شيراز به بوشهر و عسلويه، مسير ريلي تهران - همدان - سنندج، اصفهان - شيراز، خرمشهر - شلمچه، راه‌آهن ميانه - اردبيل، قزوين - رشت - انزلي - آستارا، مراغه - اروميه، بستان‌آباد تبريز، سريع‌السير قم - اصفهان، بم - زاهدان، اراك - كرمانشاه - خسروي، از مهم‌ترين پروژه‌هاي نيمه تمام است كه كار نظارت بر اتمام آنها در دستور كار كميسيون عمران قرار دارد.

رييس كميسيون عمران مجلس درباره‌ي ساير حوزه‌هاي حمل و نقل، گفت: توسعه‌ي بندر امام(ره) و رقابت‌پذيري آن در بنادر منطقه خليج فارس، اجراي فاز دوم فرودگاه امام(ره)، اتمام آزادراه‌هاي تهران - شمال، تبريز - بازرگان و ادامه‌ي كار پروژه‌هاي آزاد راه‌هاي مشاركتي و پروژه‌هاي محول شده به وزارت راه و ترابري نيز از مهم‌ترين برنامه‌هاي پيش‌روي كميسيون عمران است.

آقايي در پايان گفت: هم‌چنين اجراي اصل 44 قانون اساسي، كاهش سوانح جاده‌اي، افزايش صندلي‌هاي هواپيمايي، اجراي قانون توسعه‌ي حمل و نقل عمومي، مديريت سوخت، اجراي قانون توليد و عرضه مسكن، روكش آسفالت و نگهداري از جاده‌هاي موجود، اهدف پيش‌رو در جهت عملي كردن برنامه‌هاي دولتي است، تا از طولاني شدن پروژه‌ها جلوگيري شود.

انتهاي پيام
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن