تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820578281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كوتاه از اقتصاد
كمك يك ميليارد دلارى به بيمه مركزى و ايران
دولت از محل اندوخته حساب ذخيره ارزى به هر يك از بيمه هاى ايران و بيمه مركزى مبلغ ۵۰۰ ميليون دلار بابت افزايش سرمايه اختصاص داد. جواد فرشباف ماهريان، رئيس كل بيمه مركزى در گفت وگو با ايسنا گفت: اين كمك با هدف افزايش سرمايه اين دو بيمه و در راستاى تقويت توان مالى اين دو نهاد در حوزه بيمه هاى اتكايى داخلى صورت گرفته تا در صورت لزوم پيامدهاى اقتصادى تحريم هاى احتمالى در حوزه بيمه مديريت شود. وى افزود: اين كمك بزودى از سوى بانك مركزى اختصاص مى يابد.

بهره بردارى از راه آهن بم - زاهدان تا پايان سال
سرپرست وزارت راه و ترابرى گفت: در راستاى دستور اخير رئيس جمهور مبنى بر بهره بردارى از ۵ طرح بزرگ ريلى كشور تا پايان سال جارى، راه آهن بم - زاهدان به بهره بردارى مى رسد.حميد بهبهانى در گفت وگو با فارس اظهار داشت: از جمله طرح هاى مورد تأكيد رئيس جمهور راه آهن اصفهان - شيراز و بم - زاهدان است.

قيمت خريد گندم تغيير نمى كند
معاون وزير بازرگانى از برنامه ريزى شركت بازرگانى دولتى براى واردات پنج ميليون تن گندم خبر داد و تأكيد كرد كه قيمت خريد گندم از سوى دولت تغييرى نخواهد كرد. مجيد پارسانيا در گفت وگو با ايسنا تصريح كرد: در سال جارى مصرف گندم در حدود ۱۰ ميليون و۷۰۰ هزار تن پيش بينى شده است و با نهايى شدن ميزان خريد تضمينى گندم تفاوت ميزان خريد با ميزان مصرف از محل خريد خارجى تأمين مى شود.

افزايش ۲۵ هزار ميليارد تومانى تسهيلات دهى بانك ها
وزير كار و امور اجتماعى گفت: دولت تصميم گرفت سريعتر بدهى حدود ۵ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومانى خود به بانك ها را پرداخت كند. سيد محمد جهرمى در گفت و گو با فارس افزود: با پرداخت بدهى دولت به شبكه بانكى، قدرت تسهيلات دهى بانك ها حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار ميليارد تومان افزايش مى يابد.

موانع عرضه اينترنت پرسرعت برداشته شد
مديرعامل شركت سهامى مخابرات ايران، گفت:باتوجه به اينكه موانع قانونى براى ورود مخابرات به بخش ارائه اينترنت پرسرعت برداشته شد، مى توان با همكارى بخش خصوصى يك گام جهشى در اين بخش برداشت. صابر فيضى، در گفت وگو با فارس افزود: سعى خواهيم كرد با امضاى تفاهمنامه هايى با شركت هاى PAP، بسترهاى فنى مربوط به ارائه اينترنت پرسرعت را شركت مخابرات تهيه كند و شركت هاى PAP با توجه به تجربه اى كه در اين بخش دارند، كار توزيع را به عهده بگيرند.

قيمت بليت هواپيما فعلاً تغيير نمى كند
رئيس سازمان هواپيمايى كشورى گفت: در حال حاضر برنامه اى براى تغيير قيمت بليت هواپيما نداريم. حسين خانلرى در گفت و گو با مهر گفت: سازمان هواپيمايى كشورى در اين زمينه مجرى سياست هاى دولت است.
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن