تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816390771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح الله زاده: استقلال پنج ميليارد تومان بودجه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فتح الله زاده: استقلال پنج ميليارد تومان بودجه دارد
ايسنا: علي فتح الله زاده مديرعامل استقلال حرف هاي جالبي دارد. او براي نخستين بار از اتفاقي در نيم فصل ليگ هفتم خبر مي دهد كه آمدن قلعه نويي به استقلال را به تاخير انداخت و مي گويد: «در نيم فصل به طور كامل توافق كرديم تا قلعه نويي به استقلال بيايد اما در آن زمان يكي از دوستان امير به من گفت كه ديديد كار از بالا تمام شد و قرار است امير به استقلال بازگردد؟

من منبع اين خبر را از او پرسيدم و او در پاسخ گفت فردا متوجه مي شوي، به همين دليل با وجود آنكه خودم قصد داشتم قلعه نويي را به استقلال بياورم اما از اين تصميم منصرف شدم و حتي به دوست قلعه نويي نيز گفتم كه امير را به استقلال نمي آورم تا ببينم چه كسي مي تواند به من فشار بياورد.» وي افزود: «در نهايت فيروز كريمي به استقلال آمد و زماني كه قرار بر جدايي شد بار ديگر به قلعه نويي اعلام كردم كه او گزينه ما براي فصل آينده است. در هر صورت تصور مي كنم قلعه نويي آن قدر توانمند است كه براي آمدن به تيم نياز به توصيه و تحميل فرد ديگري نداشته باشد. قلعه نويي يك مربي تحميلي به من نيست. من او را به دليل توانمندي، جسارت و كاربلدي به استقلال آورده ام و از اين تصميم خود نيز بسيار راضي هستم. اطمينان دارم كه قلعه نويي استقلال را به اوج بازمي گرداند.» مديرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: «قلعه نويي و من كارهاي جداگانه اي از يكديگر داريم. امير در مستطيل سبز اختيار تام دارد و حتي من به عنوان مديرعامل اگر او راضي نباشد وارد رختكن هم نمي شوم. در مقابل قلعه نويي نيز به طور كامل بر اختيارات مديرعامل واقف است و هيچ زماني وارد اين محدوده نمي شود، به خصوص زماني كه من مدير هستم.» مديرعامل استقلال مي گويد: «ما حتي همواره 20 درصد كمتر از پرسپوليس هزينه كرده ايم و حاضرم اين موضوع را ثابت كنم.» فتح الله زاده ادامه داد: «رقمي كه هر ساله به اين دو باشگاه اختصاص مي يابد پنج ميليارد تومان است، البته سازمان تنها 5/1 ميليارد را مستقيم پرداخت مي كند و باقيمانده اين مبلغ را بايد از طريق درآمدزايي به دست بياوريم. در هر صورت با همراهي اعضاي هيات مديره در سال گذشته تمامي هزينه ها را تامين كرديم، ضمن آنكه 900-800 ميليون تومان از بدهي سال هاي گذشته را پرداخت كرديم اما تصور مي كنم هنوز بين سه تا 5/3 ميليارد تومان بدهي از سال هاي قبل براي باشگاه استقلال باقي مانده است.» ماجراي حامي مالي لباس استقلال نيز به موضوعي دغدغه برانگيز ميان سرمربي و مديرعامل باشگاه تبديل شد هر چند فتح الله زاده مي گويد: «اين موضوع را رسانه ها بزرگ كردند. من و قلعه نويي تنها به شايعات مي خنديديم و اين موضوعي نيست كه بخواهد من و امير را رودرروي يكديگر قرار دهد.» وي افزود: «با شركت «uhlsport» به عنوان حامي مالي پيراهن استقلال به توافق رسيده ايم و پايه اين قرارداد را نيز از 5/2 ميليارد گذاشته ايم اما اگر همين الان سرمربي تيم با اين موضوع مخالف باشد، من تصميم ديگري مي گيرم، بي ترديد نظر قلعه نويي در اين باره براي من مهم است چرا كه او بازيكن بوده و مي داند نفرات در چه لباسي راحت تر هستند.» فتح الله زاده همچنين گفت: «سازمان تربيت بدني پيگير بحث خصوصي شدن استقلال است و علي آبادي تاكنون ده ها جلسه در اين مورد با من داشته و حداقل 10 مدل را به منظور خصوصي شدن به وي ارائه دادم كه با اين پيگيري ها حدس مي زنم ظرف يكي، دو سال آينده بخشي از باشگاه استقلال واگذار شود.»
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن