تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815651965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني
كليد اوليه آزمون كارداني به كارشناسي دانشگاهها از امروز منتشر مي شود

گروه آزمون وسنجش : كليد اوليه آزمون كارداني به كارشناسي سال 1387 دانشگاهها و موسسات آموزش عالي ازامروز شنبه در سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي گيرد.
به گزارش خبرنگار آفرينش ، سازمان سنجش آموزش كشور اعلام كرد كه كليد اوليه آزمون كارداني به كارشناسي سال 87 از امروز شنبه 29 تيرماه بر روي سايت سازمان به نشاني org.sanjesh.www قرار مي گيرد.
داوطلبان مي توانند از 29 تير تا پنجم مردادماه براي ارايه هر گونه نظر يا پيشنهاد در خصوص كليد مذكور به سايت سازمان مراجعه كنند.

زاهدي خبر داد:
بازنگري آئين نامه استعدادهاي درخشان

گروه آزمون وسنجش : به گزارش مهر، دكتر محمد مهدي زاهدي ديروز در اختتاميه سيزدهمين المپياد علمي دانشجويي در دانشگاهي شهيد بهشتي با بيان اينكه از بخش خصوصي نيز انتظار داريم تا از توان نخبگان بيشتر استفاده كنند، گفت: بخش خصوصي تاكنون توان جوان ايراني را باور نكرده و بر ما است كه با مشاركت در اين امر، ريسك پذيري استفاده از توان نخبگان را بر عهده بگيريم. از اين رو وزارت علوم در صدد است با مشاركت در استفاده بخش خصوصي از توان جوانان نخبه، ريسك و ضررهاي احتمالي در اين زمينه را پرداخت كند.
وي از بازنگري مجدد آئين نامه استعدادهاي درخشان خبر داد و گفت: هم اكنون بستر خوبي براي ورود استعدادهاي درخشان و المپياديها به مقاطع بالاتر تحصيلي فراهم شده و وزارت علوم نيز در صدد ايجاد زمينه براي افزايش اين ورودي ها است. وزير علوم خطاب به برگزيدگان المپياد سيزدهم علمي دانشجويي گفت: غلبه بر هواي نفساني زمينه ساز رشد و تعالي است بايد غرور و منيت علمي را كنار گذاشت و زكات علم را كه نشر آن است پرداخت كرد.

وزير علوم: در صورت تصويب، ايران پرچمدار برگزاري المپياد دانشجويي جهان اسلام مي شود

گروه آزمون وسنجش : به گزارش ايسنا، دكتر محمد مهدي زاهدي در حاشيه مراسم اختتاميه سيزدهمين المپياد علمي دانشجويي كشور همچنين با اشاره به اقدامات اين وزارتخانه براي ارتقاي بيشتر اين المپياد در سطح بين المللي، اظهار كرد: در اين راستا در اجلاس آتي وزراي علوم كشورهاي جهان اسلام، بحث المپياد علمي دانشجويي دانشجويان جهان اسلام مطرح خواهد شد كه در صورت تصويب آن ايران مي تواند پرچمدار برگزاري اين المپياد در سطح بين المللي باشد.
وي با اشاره به آمادگي كامل اين وزارتخانه براي حذف كنكور مطابق با مصوبه مجلس، اظهار كرد: در اين راستا وزارت آموزش و پرورش بايد نسبت به برگزاري آزمونهاي استاندارد اقدام كند و به تناسب آن وزارت علوم در جهت افزايش تاثير سوابق تحصيلي در پذيرش دانشجو و كاهش تاثير نمره كنكور در اين جهت اقدام مي كند.

رييس دانشگاه تربيت معلم:
نام دانشگاه هاي تربيت معلم با ايجاد دانشكده هاي تربيت دبير حذف مي شود

گروه آزمون وسنجش : رئيس دانشگاه تربيت معلم با تاكيد بر حذف عنوان تربيت معلم از نام دانشگاه هاي تربيت معلم تهران، تبريز و سبزوار، اظهار داشت: با ايجاد دانشكده هاي تربيت دبير در دانشگاه هاي كشور مي توان رسالت تامين نيروي انساني مورد نياز آموزش و پرورش را به انجام رساند.
به گزارش ايسنا، دكتر طاهري زاده با بيان اينكه تغيير نام دانشگاه هاي تربيت معلم كشور به معناي حذف جريان تربيت معلم از كشور نيست، گفت: با توجه به اينكه دانشجويان دبيري تنها پنج درصد دانشجويان دانشگاه هاي تربيت معلم كشور را تشكيل مي دهند، مي توان با ايجاد دانشكده هاي تربيت دبير در دانشگاه ها به آموزش آنها پرداخت.
ايشان افزودند: با ايجاد دانشكده تربيت دبير، امكان تربيت نيروي انساني مورد نياز آموزش و پرورش در دانشگاه هاي تربيت معلم و ساير دانشگاه هاي كشور امكانپذير است.
دكتر طاهري زاده با تاكيد بر اينكه اجراي طرح ايجاد دانشكده هاي تربيت دبير جوابگوي نيازهاي آموزش و پرورش كشور است، افزودند: با ساماندهي دانشكده هاي تربيت دبير مي توان با قوت و ظرفيت بالاتري به تربيت نيروي انساني مورد نياز آموزش و پرورش پرداخت.
وي در پايان خاطرنشان كردند: پيشنهاد حذف عنوان تربيت معلم در شوراي عالي انقلاب فرهنگي مطرح شده و كميسيوني مامور مطالعه در اين خصوص گرديده است.

حسن زاده به مهر خبر داد:
تاكيد و تذكر وزارت بهداشت به داوطلبان تحصيل در دانشگاههاي خارجي

گروه آزمون وسنجش : رئيس مركز خدمات آموزشي وزارت بهداشت با اشاره به دريافت مجوز برخي از موسسات آموزشي براي اعزام به دانشجو خارج گفت: داوطلبان علاقمند به تحصيل دانشگاههاي مورد پذيرش از سوي وزارت بهداشت را استعلام كنند.
دكتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با مهر افزود: موسسات اعزام دانشجو به خارج از كشور تنها يك مجوز كلي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به طور عام دريافت مي كنند و اين مسئله به معني اعزام دانشجويان به دانشگاههاي معتبر نيست.
وي افزود: خانواده ها و دانشجويان علاقمند به تحصيل در خارج از كشور بايد دانشگاههاي مورد پذيرش كه مدارك تحصيلي آنها از سوي وزارت بهداشت مورد ارزشيابي قرار مي گيرند را پيش از اقدام شناسايي كنند. رئيس مركز خدمات آموزشي وزارت بهداشت يادآور شد: دفتر مشاوره براي دانشجويان علاقمند به تحصيل در خارج از كشور در وزارت بهداشت تاسيس شده است و آنها مي توانند پس از استعلام از اين دفتر، نسبت به اخذ پذيرش از دانشگاههاي معتبر اقدام كنند.
وي تاكيد كرد: اعلام موسسات آموزشي مجاز به اعزام به دانشجو الزاما به معني اعزام دانشجو از سوي اين موسسات به دانشگاههاي معتبر نخواهد بود.
حسن زاده به مهر گفت: افراد علاقمند به تحصيل مي توانند از هر دانشگاهي در خارج از كشور پذيرش اخذ كنند اما در اين ميان بايد به اين مسئله توجه داشته باشند كه مدرك آن دانشگاهها بايد در داخل كشور مورد ارزشيابي قرار گيرد و در غير اين صورت در رشته هاي علوم پزشكي اين افراد امكان فعاليت در آن رشته را نخواهند داشت.
وي خاطرنشان كرد: اين موضوع به دليل اهميت رشته هاي علوم پزشكي و تفاوت در ماهيت اين رشته با ساير رشته هاي علمي است. در واقع وزارت بهداشت اجازه به فعاليت فارغ التحصيلان دانشگاههاي غيرمعتبر نخواهد داد.رئيس مركز خدمات آموزشي وزارت بهداشت يادآور شد: فردي كه در رشته هاي وابسته به علوم پزشكي به تحصيل مي پردازد قطعا زمان و پول زيادي نيز در اين باره مي پردازد بنابراين وزارت بهداشت توصيه مي كند كه فرد در انتخاب دانشگاه مورد نظر خود به مسائل مختلف توجه كافي داشته باشد كه اين كار با مشاوره گرفتن از دفتر مشاوره تحصيلي وزارت بهداشت قابل انجام است.
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن