تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815679382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روابط ايران وروسيه همه جانبه و يك فاكتور كليدي براي حل مسائل خاورميانه و خاور نزديك است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: روابط ايران وروسيه همه جانبه و يك فاكتور كليدي براي حل مسائل خاورميانه و خاور نزديك است
تهران / واحد مركزي خبر / 1387/04/28
روساي جمهور اسلامي ايران و روسيه در گفتگوي تلفني بر تعميق روابط دو كشور و گسترش همكاريهاي دو جانبه در همه زمينه ها تاكيد كردند .
اقاي ديميتري مدودوف رئيس جمهور روسيه در گفتگوي تلفني با دكتر احمدي نژاد رئيس جمهور اسلامي ايران با تاكيد بر اينكه دو كشور ايران و روسيه داراي امكانات وزمينه هاي خوبي براي گسترش روابط اقتصادي ، سياسي و بين المللي هستند گفت.. مطمئنم مي توانيم همكاريهاي بسيار خوبي با هم داشته باشيم ، همكاريهايي كه روز به روز در حال گسترش است .
رئيس جمهور روسيه با اشاره به نقش مثبت جمهوري اسلامي ايران در منطقه گفت.. من فكر مي كنم روابط ايران و روسيه همه جانبه و يك فاكتور كليدي براي حل مسائل خاورميانه و خاور نزديك است .
مدودوف با اشاره به سابقه علاقمندي دو ملت ايران و روسيه براي گسترش همكاريهاي مشترك گفت.. ما بر همين اساس همكاريهايمان را با جمهوري اسلامي ايران ادامه مي دهيم و هر موقع لازم باشد براي هر نوع گفتگو و هم فكري اعلام امادگي مي كنم .
رئيس جمهور روسيه با استقبال از اجلاس اتي دو شنبه در كشور تاجيكستان و ابراز خرسندي براي ملاقات با رئيس جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد.. من اطمينان دارم در اجلاس دوشنبه گفتگوهاي ما براي حل مسائل دو كشور مفيد و سازنده خواهد بود .
مدودوف با اشاره به مذاكرات جليلي و سولانا و بسته پيشنهادي جمهوري اسلامي ايران براي 1+5 اظهار داشت .. من بر اين باور هستم موضوع هسته اي ايران تنها از طريق سياسي و ديپلماتيك قابل حل است و هيچ جايگزين ديگري براي ان وجود ندارد و بسته پيشنهادي ايران را به عنوان راه حلي سازنده و همه جانبه تلقي مي كنيم و كشور روسيه نيز امادگي كامل دارد تا براي حل موضوع هسته اي ايران اقدامات سازنده اي انجام دهد .
دكتر احمدي نژاد در اين گفتگوي تلفني ضمن تبريك انتخاب اقاي مدودوف به عنوان رئيس جمهور روسيه اظهار داشت.. خوشبختانه روابط دو كشور با استحكام رو به گسترش است و در زمينه هاي مختلف اقتصادي ، سياسي ، دفاعي و در بخش هاي بين المللي اين روابط داراي ظرفيت هاي بالايي براي توسعه مي باشد .
دكتر احمدي نژاد با اشاره به روابط خوب دو كشور خطاب به رئيس جمهور روسيه اظهار داشت .. در بخش انرژي ما مي توانيم همكاريها را به طور كامل گسترش دهيم و در منطقه خاورميانه نيز زمينه هاي مشترك فراواني در بخش هاي سياسي و اقتصادي وجود دارد و ما مناسبات خود را با كشور روسيه راهبردي و مهم ارزيابي مي كنيم و خوشبختانه پايه هاي روابط به طور اصولي و مستحكم در حال تقويت است .
رئيس جمهور اسلامي ايران با اشاره به ا ينكه دو كشور بايد از هر فرصت ممكن براي گسترش روابط و تعميق ارتباطات دو جانبه استفاده كنند گفت.. مي توانيم در مذاكرات ژنو و در ملاقاتي كه در اجلاس دوشنبه خواهيم داشت راه هاي تقويت همكاريهاي مشترك را بررسي و در زمينه هاي مختلف تصميم گيري و به حل مسائل موجود كمك كنيم .
دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر نقش سازنده و اثر گذار دو كشور ايران و روسيه اظهار داشت .. ما فكر مي كنيم همكاريهاي دو كشور مي تواند به راهكارهاي بسيار خوبي در جهت صلح وامنيت پايدار در جهان منتهي شود .
روساي جمهور دو كشور در اين گفتگوي تلفني موفقيت و پيشرفت دو كشور ايران و روسيه را ارزو كردند .
كد 0001/10101/88
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن