تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815269055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي برترين هاي نمايش كوتاه چهار محال و بختياري


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: معرفي برترين هاي نمايش كوتاه چهار محال و بختياري
چهارمين جشنواره هنري نمايش هاي كوتاه چهارمحال و بختياري با معرفي برترين ها در فرهنگسراي بروجن به كار خود پايان داد.
به گزارش شبكه خبر ، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجن گفت : هيات داوران اين جشنواره در بخش نمايش نويسي جشنواره ، متن نمايشي چرخ بهانه گير نوشته فرزاد صفدري ، نمايشنامه برتر و دوور افتو نوشته اميد مرداني از بروجن و بوي برف اول اسفند از ناهيد صادقي از فارسان را به ترتيب مقام هاي دوم و سوم جشنواره اعلام كرد.

حشمت الله افضلي گفت :در بخش تبليغات جشنواره ، نمايش هاي كوتاه سه اثر از بروجن به عنوان بر ترين اثر انتخاب شدند و در بخش موسيقي نيز تئاتركوتاه ، سه شنبه بود خوب يادم است ، از شهركرد اثر برگزيده شد.

وي افزود: در بخش بازيگري زن، مرضيه اسماعيلي از شهركرد رتبه نخست را كسب كرد و كبري وكيلي از بروجن و مريم حيدري و ليلا رئيسي از فارسان به طور مشترك دوم ، و سميه بختياري از بروجن رتبه سوم را به دست آورد.رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بروجن افزود: هيات داوران در بخش بازيگري مرد نيز اميد مرداني از بروجن ، فرزاد صفدري از فارسان وكمال افراز از بروجن را به عنوان بازيگران برتر مرد چهارمين جشنواره هنري نمايش هاي كوتاه چهارمحال و بختياري معرفي كرد.

وي گفت : در بخش نويسندگي و كارگرداني نمايش ، سه شنبه بود خوب يادم است از شهركرد ، حائز رتبه نخست در هر دو بخش شد و هيات داوران نيز از نمايش كسوف از شهركرد و خانم بهاره رحيمي بازيگركودك و نوجوان از فارسان به صورت ويژه قدرداني كردند.
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن