تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واليبال باشگاههاي آسيا /پيروزي پيكان برابر النصر امارات / فردا مصاف با نماينده قزاقستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: واليبال باشگاههاي آسيا /پيروزي پيكان برابر النصر امارات / فردا مصاف با نماينده قزاقستان
تيم واليبال پيكان دومين ديدار خود در رقابتهاي جام باشگاه آسيا را هم با پيروزي برابر نماينده امارات به پايان رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه نوزدهمين دوره رقابتهاي واليبال جام باشگاههاي آسيا كه از روز پنجشنبه به ميزباني آلماتي قزاقستان آغاز شده است، ظهر امروز تيم واليبال پيكان نماينده كشورمان در اين رقابتها به مصاف تيم النصر امارات رفت و موفق شد با نتيجه 3 بر صفر حريف خود را شكست دهد.

نماينده ايران در مسابقات واليبال جام باشگاههاي آسيا در اين ديدار در سه گيم متوالي با نتايج 25 ، 25 بر 19 و 25 بر 14 حريف اماراتي خود را شكست داد. پيكان فردا در سومين ديدار خود به مصاف تيم راسيل قزاقستان خواهد رفت.

تيم واليبال پيكان در نخستين ديدار خود در اين رقابتها روز پنجشنبه - 27 تيرماه - با نتيجه 3 بر يك تيم هنان چين را شكست داده بود.

سعيد معروف، پرويز پزشكي (پاسور)، محمد موسوي عراقي، عليرضا نادي، داود مقبلي (سرعتي زن)، محمد سليماني، محسن عندليب (قطرپاسور)، محمد تركاشوند، حميد جعفري، پيمان اكبري و فرهاد نظري افشار (قدرتي زن) و احسن الله شيركوند (ليبرو) بازيكنان پيكان در اين دوره از مسابقات هستند.

هانان چين، النصر امارات و راسيل قزاقستان حريفان تيم پيكان در گروه B مرحله مقدماتي اين دوره از رقابت هاي قهرماني باشگاه هاي آسيا هستند. در گروه A نيز تيم هايي از كشورهاي برونئي، كويت، ژاپن و قزاقستان حضور دارند.

مصطفي كارخانه (سرمربي)، داود آهنگري و يوسف نعلبندي (مربيان)، عليرضا سليمي (بدنساز)، غلامرضا نوروزي (پزشك) و محمد حسين حسيني (سرپرست) كادر فني تيم پيكان را در اين مسابقات تشكيل مي دهند. حميد راهجرديان نيز داور ايراني شركت كننده درمسابقات قهرماني باشگاه هاي آسياست.

نوردهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا تا 3 مردادماه ادامه دارد.
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن