تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816656834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بشار اسد/تكرار/قطع رابطه با ايران امكان ندارد/هرگز بر سر حقوق خود سازش نمي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بشار اسد/تكرار/قطع رابطه با ايران امكان ندارد/هرگز بر سر حقوق خود سازش نمي كنيم
رئيس جمهوري سوريه تاكيد كرد هر چند شرايط منطقه اي و بين المللي تغيير كرده است، اما سياست و اصول ثابت دمشق هرگز تغيير پيدا نكرده و هيچ كس جرأت درخواست از دمشق براي قطع روابط با تهران را نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از سانا (خبرگزاري رسمي سوريه)، بشار اسد در گفتگو با شبكه تلويزيوني دبي درباره اينكه آيا استقبال گرم نيكلا ساركوزي رئيس جمهوري فرانسه از وي ناشي از تغيير در سياست دمشق است، گفت : تنها چيزي كه تغيير نكرده است سياست سوريه است و علت اين استقبال اين است كه شرايط درباره ما در منطقه چندان تغيير نكرده است، زيرا اشغالگري و سلطه گري و يا تلاشهاي سلطه طلبانه عليه ما و به طور كلي عليه كشورهاي عربي همچنان ادامه دارد.

وي افزود : مسئله اساسي كه تغيير كرده است رابطه اروپا و آمريكا است. از بيش از يك سال پيش شاهد ديدگاه جديدي از بسياري از مسئولان اروپايي بوده ايم. ما در ديدارهايي كه با آنها داشته ايم مي شنويم كه از بي اعتمادي به ديدگاه دولت آمريكا و در تنگنا قرار گرفتن اروپايي و آسيب ديدن منافع غرب در خاورميانه و ديگر مناطق جهان سخن مي گويند و اين نكته براي ما روشن بود و رئيس جمهوري فرانسه آن را اعلام كرد.

اسد گفت : اعلام رئيس جمهوري فرانسه درباره جدا شدن وي از سياستهاي سابق به اين معناست كه ما گرايشهاي متعددي داريم، يعني ايفاي نقش فرانسه در روند صلح و موضوع لبنان و مستقل بودن نقش فرانسه نسبت به نقش آمريكا و بازيابي نقش سنتي پاريس.

رئيس جمهوري سوريه درباره بهايي كه سوريه به خاطر استقبال گرم از وي درحضور بيش از پنجاه رهبر در مراسم روز ملي فرانسه پرداخت كرده است، اظهار داشت : ما هرگز بهايي براي چيزي نپرداختيم. مواضع ما تغيير نكرده است و من به رئيس جمهور ساركوزي و ديگر مسئولاني كه در گذشته ديدار كردم، گفتم : من آن فردي نيستم كه جايزه هايي در جيبهايش دارد و به مسئولان ديگر مي دهد تا آنها هم متقابلا به او چيزي بدهند.

وي تصريح كرد : ما هدايايي براي دادن نداريم. من حقوقي ندارم، اين حقوق من نيست حقوق سوريه است. ملك هيچ مسئولي نيست. درنتيجه نمي توانيم حقوق خود را به آنها بدهيم تا شما بگوييد ما امتياز داده ايم. سازش بر سر اين حقوق هرگز امكان ندارد.

اسد گفت : واقعيتي مشخص وجود دارد به اينكه هركس خواهان نقش واقعي در منطقه است بايد با كشورهاي منطقه از جمله سوريه تعامل كند.

رئيس جمهوري سوريه درباره راز تحرك غافلگير كننده سوريه در حوزه هاي مختلف از جمله مذاكرات با سوريه و گشايش در روابط با فرانسه اظهار داشت : ما پيوسته در برابر هر اقدام بر ضد منافع خود مي ايستيم و اگر اين اقدامات جهت خود را تغيير ندهد هيچ مانعي براي ارتباط وجود نخواهد داشت.

اسد گفت : در صورتي كه اسرائيل در مذاكراتي كه با ميانجيگري مورد اعتماد ما به بازپس دادن كامل سرزمين ما پايبند نباشد با چنين مذاكراتي مخالفت خواهيم كرد.

رئيس جمهوري سوريه درباره سئوالي در مورد درخواست نيكلا ساركوزي از سوريه براي ميانجيگري در مسئله ايران پس از اينكه خواسته شد از ائتلاف راهبردي با اين كشور دست بردارد؟ اظهار داشت : درخواست ساركوزي از سوريه براي ايفاي نقش به اين معناست كه آنها بهايي را كه در رسانه ها مطرح مي شود درخواست نمي كنند ( اينكه سوريه به روابط راهبردي با ايران پايان دهد). اين مسئله مطرح نشده است. اعتقادي ندارم كه كسي جرات كند اين مسئله را مطرح كند (قطع روابط با ايران)، زيرا آنها پاسخ ما را پيش از اعلام مي دانند و سياست ساركوزي واقع گرايانه است و مي داند كه سياست منزوي كردن نتيجه بخش نخواهد بود.
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن