تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه منطقه سمنان در اولين همايش كمك ياران مردمي بسيج : سپاه اداره كننده بسيج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: فرمانده سپاه منطقه سمنان در اولين همايش كمك ياران مردمي بسيج : سپاه اداره كننده بسيج است


شاهرود - خبرگزاري ايسكانيوز : اولين همايش كمك ياران مردمي بسيج از (خيرين- خادمين) روز گذشته با حضور جمعي از مسوولين استان در محل سالن اجتماعات سازمان مسكن شهرسازي استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " علي عبدالهي استاندار سمنان ضمن عرض تبريك به مناسبت ولادت حضرت علي (ع) گفت: شما عزيزاني كه در سپاه فعاليت مي كنيد،مشخص است كه هم خوب فكر كرديد و هم خوب انتخاب كرديد كاري كه شما انجام مي دهيد ، تقويت ريشه انقلابي است.
عبدالهي در ادامه افزود: سپاه پاسداران و جهاد سازندگي براي اهداف آرمان هاي امام خميني (ره) فعاليت مي كنند و دشمن هدفش تضعيف ارگان هاي انقلاب اسلامي است.
وي در ادامه بسيج را به عنوان يك واكسن معرفي كرد كه در برابر دشمنان مقابله مي كند .
فرمانده سپاه منطقه سمنان در ابتدا خاطراتي از 8 سال دفاع مقدس بيان كرد و گفت: سپاه متولي بسيج نيست بلكه سپاه اداره كننده بسيج است.
سرهنگ محمدحسين بابايي اعزام 5000 زائر به مرقد مطهر امام خميني (ره) و راهيان نور طرح تجهيز پايگاه- ساخت 115 پايگاه در روستاها و مناطق استان – اهدا زمين در روستاها به وسيله مردم براي ساخت پايگاه را از جمله فعاليت هاي انجام شده در سال جاري برشمرد.
فرمانده سپاه منطقه سمنان در ادامه افزود: با توجه به بررسيهايي كه حدود 2 سال انجام شد، از ابتداي تيرماه سال جاري دستور تشكيل سپاه جديد صادر شد به طوري كه نيروي مقاومت بسيج و نيروي زميني ادغام شده و به نام سپاه منطقه تغيير نام دادند و گروه هايي كه رده نيروي زميني به نام تيپ و نيروي مقاومت فعاليت داشتند، در يك گروه به نام سپاه قائم آل محمد(عج) فعاليت خواهند كرد.
بابايي در پايان گفت: استان سمنان از جهت اعزام نيرو، تقديم شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس رتبه عالي را داشت و در بحث پشتيباني از دفاع مقدس هم مقام اول را دارد.
 پنجشنبه 27 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن