تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820655749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول: ‪ ۵۰‬هزار واحد مسكوني روستايي در خراسان رضوي مقاوم‌سازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول: ‪ ۵۰‬هزار واحد مسكوني روستايي در خراسان رضوي مقاوم‌سازي شد
داخلي. اقتصادي. مسكن. بهره برداري
مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي خراسان رضوي گفت: ‪ ۵۰‬هزار واحد مسكوني از آغاز طرح مقاوم‌سازي مسكن روستايي تا كنون در اين استان مقاوم‌سازي شده است.

مهدي شوكتيان روز پنجشنبه در آيين بهره برداري از دو طرح هادي روستايي در سبزوار افزود: طرح مقاوم‌سازي مسكن از سال ‪ ۸۴‬از سوي دولت ابلاغ شد.

وي گفت: طبق اين طرح بايد سالانه ‪ ۲۰۰‬هزار واحد مسكوني روستايي در كشور مقاوم‌سازي شود.

وي ادامه داد: سهميه استان خراسان رضوي در سال ‪ ۸۴‬از اين طرح حدود ‪۱۶‬ هزار واحد مسكوني و در ‪ ۱۵ ،۸۵‬هزار و ‪ ۷۲۰‬واحد و در سال ‪ ۸۶‬نيز ‪ ۱۶‬هزار واحد مسكوني روستايي بود.

وي اظهار داشت: سهميه سال‌هاي ‪ ۸۴‬و ‪ ۸۵‬اين استان به طور ‪ ۱۰۰‬درصد جذب شد و بالغ بر ‪ ۱۳‬هزار واحد مسكوني در روستاها پايان كار دريافت كردند.

وي با بيان اينكه با اجراي اين طرح، روستاهاي استان به كارگاه ساختماني تبديل شده بود، گفت: رياست جمهوري در سال ‪ ۸۶‬با توجه به موفقيت بنياد مسكن در اجراي طرح مقاوم‌سازي ، سهميه كشور را از ‪ ۲۰۰‬هزار واحد به ‪۳۰۰‬ هزار واحد مسكوني روستايي افزايش داد.

مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي خراسان رضوي افزود: از اين تعداد ‪۱۶‬ هزار واحد مسكوني به صورت قطعي و چهار هزار واحد به صورت شناور سهميه استان خراسان رضوي است.

وي با اشاره به حل مشكل پيش آمده در پرداخت تسهيلات از سوي بانك‌ها گفت:
از سهميه امسال استان براي هشت هزار و ‪ ۸۰۰‬واحد با متقاضيان ساخت مسكن انعقاد قرار داد شده و شش هزار و ‪ ۷۰۰‬مورد وارد جذب تسهيلات شده است.

شوكتيان با اشاره به اينكه سهميه شهرستان سبزوار از طرح مقاوم‌سازي مسكن تاكنون، پنج هزار واحد بوده، افزود: سهميه امسال اين شهرستان سه هزار و ‪ ۷۰۰‬واحد مسكوني است.

وي ابراز اميدواري كرد با حمايت مسوولان و مردم اين شهرستان، اين تعداد واحد مسكوني در سطح روستاهاي سبزوار ساخته شود.

مدير بنياد مسكن انقلاب اسلامي سبزوار نيز در آيين افتتاح دو طرح هادي روستاهاي خيرآباد و راه چمن سبزوار گفت: براي بهره‌برداري از طرح هادي روستاي خيرآباد بالغ بر يك ميليارد و ‪ ۴۰۰‬ميليون ريال هزينه شده است.

عباس رجايي خواه افزود: اين مبلغ براي آسفالت، زيرسازي، فضاسازي و ديوار سنگي هزينه شده كه فقط ‪ ۳۵۰‬ميليون ريال آن جذب شده است.

وي گفت: براي افتتاح طرح هادي روستايي راه چمن نيز بالغ بر يك ميليارد و ‪ ۶۲۰‬ميليون ريال براي عمليات خاكبرداري، اسفالت و فضاسازي هزينه شده است.

وي افزود: با افتتاح اين دو طرح هادي ‪ ۵۰۰‬خانوار ساكن در اين دو روستا از مزاياي طرح هادي بهره‌مند شدند.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 27 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن