تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804710809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازجويى۱۵۰ دقيقه اى از مرد جنايتكار و همسرش اعتراف هاى تلخهمسر شكارچى شب


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: بازجويى۱۵۰ دقيقه اى از مرد جنايتكار و همسرش اعتراف هاى تلخهمسر شكارچى شب
گروه حوادث ـ محمد غمخوار: «شكارچى شب» در جريان بازجويى هاى ۱۵۰ دقيقه اى، جزئيات شكار و قتل هشت زن جوان را فاش كرد.به گزارش خبرنگار ما، صبح سه شنبه «محمد حسينى رازليقى»، بازپرس ويژه پرونده با حضور در اداره آگاهى به بازجويى از اميد و همسرش پرداخت.

* جزئيات قتل زنان
در آخرين بازجويى ها دو متهم با اعتراف به جرم شان، جزئيات تازه اى از اقدام هاى تبهكارانه خود را فاش كردند. اميد- شكارچى شب- با اعتراف مجدد به قتل هشت زن گفت: زمستان سال گذشته تصميم گرفتم براى انتقام و سرقت ، زنانى كه پوشش نامناسب داشتند را به قتل برسانم. به همين خاطر با پرسه زدن در شهر كرج، طعمه هايم را شكار مى كردم . قربانيان را بين ساعت چهار تاشش عصر سوار ماشين مى كردم. پس از جلب اعتمادشان به بهانه هاى واهى آنها را به خانه ام مى بردم. در قتل نخستين قربانى و دومين جنايت همسرم در جريان كارهاى من نبود و زمانى كه او از خانه بيرون مى رفت، طعمه هاى خود را به خانه ام مى آوردم. اما قبل از سومين قتل كارم راحت شد. چون همسرم مريم كه او را ساحره صدا مى كردم، در جريان جنايت هاى من قرار گرفت و پس از شكار هر زن، از او مى خواستم به قزوين نزد خانواده ام برود. سپس قربانيانم را بدون اين كه بدانند چه سرنوشتى در انتظارشان است، به خانه مى آوردم و پس از ساعتى در فرصتى مناسب از پشت سر آنها را غافلگير كرده و با دست گلويشان را مى فشردم. زمانى كه نيمه جان روى زمين مى افتادند، با روسرى خفه شان مى كردم. وقتى از مرگ آنها مطمئن مى شدم، طلا و لوازم باارزش آنها را برمى داشتم و پيكر بى جان قربانى ها را در ميان ملحفه اى كه از قبل تهيه كرده بودم، مى پيچيدم و تا ساعت ۹ شب صبر مى كردم تا خيابان ها شلوغ شود و كسى به من توجهى نداشته باشد سپس ، جسد را با احتياط به كوچه مى آوردم و در صندوق عقب خودروام مى گذاشتم. البته مكان رها كردن اجساد را از قبل شناسايى و تعيين نكرده بودم در نتيجه با پرسه زدن در اطراف شهر كرج در مكانى خلوت جسد را رها مى كردم. براى اين كه جسد زود پيدا و دفن شود، آن را در منطقه اى رها مى كردم. بعد از قتل آخرين قربانى كه دوم تيرماه بود، احتمال دادم پليس به موضوع مشكوك شده باشد؛ به همين خاطر از همسرم خواستم به شمال كشور برويم تا پليس نتواند ما را دستگير كند. بنابر اين به رامسر رفتيم و به عنوان سرايدار در يك باغ مشغول كار شديم.
بازپرس: در رامسر قصد داشتى قتل هايت را ادامه دهى
شكارچى شب: هنوز درباره ادامه قتل ها تصميم نگرفته بودم.
بازپرس: زنان را با تهديد به خانه ات مى كشاندى
شكارچى شب: نه. همه آنها با رضايت خودشان به خانه ام مى آمدند.
* اعتراف هاى همسر شكارچى شب
در ادامه بازپرس «حسينى» به بازجويى از مريم معروف به ساحره- همسر شكارچى شب- پرداخت. او هم اعتراف كرد از شش فقره از قتل هاى شوهرش- اميد- اطلاع داشته است.
وى در ادامه گفت: يك سال و نيم پيش اميد- شكارچى شب- براى كار به شمال آمده بود. در يك جشن عروسى با يكديگر آشنا شديم و پس از مدتى به خواستگارى ام آمد. من او را خيلى دوست داشتم و بدون تحقيق درباره گذشته اش قبول كردم با هم ازدواج كنيم.بعد از ازدواج به كرج آمديم و اميد خانه اى در خرمدشت اجاره كرد. دو ماه قبل از انجام قتل ها با پس انداز اندكى كه داشت يك پيكان قسطى خريد و با آن مسافركشى مى كرد. در آخرين روزهاى بهمن سال گذشته مقدارى طلا به من داد و ادعا كرد آنها را از يك دزد به قيمت مناسبى خريده است. بعد هم از من خواست آنها را برايش بفروشم. من كه تصور مى كردم او راست مى گويد، قبول كردم. در تعطيلات عيد كه براى تفريح به شمال كشور رفته بوديم، متوجه تلفن هاى مشكوك زنان و دختران به او شدم. به همين خاطر درگيرى شديدى بين ما درگرفت. از اميد خواستم واقعيت را بگويد و او نيز ماجراى قتل دو زن را برايم فاش كرد و گفت طلاهايى را كه به من داده سرقتى است و متعلق به دو زنى است كه كشته شده اند.مريم- ساحره- در ادامه گفت: ابتدا با شنيدن اين موضوع شوكه شدم. اما به خاطر علاقه اى كه به او داشتم، قبول كردم در كنارش باشم. همسرم، پيش از شكار هر زن با من تماس مى گرفت و من نيز خانه را ترك مى كردم و به قزوين مى رفتم. پس از قتل بازمى گشتم و لوازم باارزش زنان را مى فروختم. البته تلفن همراه قربانيان را نيز به خانواده هايمان مى فروختيم.
* گفت وگو با بازپرس جنايى
بازپرس «حسينى» پس از بازجويى از زوج جنايتكار به خبرنگار ما گفت: در بررسى سابقه اميد مشخص شده او تاكنون هفت بار به اتهام سرقت دستگير و روانه زندان شده است. همچنين بررسى پرينت تلفن همراه «ساحره»- همسر شكارچى شب- نشان مى دهد او در زمان ارتكاب قتل ها در قزوين بوده و شرايط را آماده كرده است.
وى افزود: پس از جلسه بازجويى، براى اميد- متهم رديف اول- به اتهام ارتكاب هشت فقره قتل عمدى، فروش اموال سرقتى و سرقت از قربانيان- مقتولان- و همچنين براى همسر او به اتهام معاونت در ارتكاب شش فقره قتل و سرقت و همچنين فروش مال سرقتى، قرار بازداشت موقت صادر شده است.
بازپرس ويژه پرونده خاطرنشان كرد: هم اكنون تحقيقات تكميلى از متهمان در اداره آگاهى ادامه دارد.
* گزارش پرونده
براساس محتويات پرونده، در آخرين روزهاى بهمن سال گذشته كشف جسد زن ناشناسى به كارآگاهان پليس آگاهى استان تهران اطلاع داده شد. مأموران پس از حضور در محل كشف جسد در مهرشهر با پيكر زن ناشناسى كه با روسرى خفه شده بود، رو به رو شدند. فرد يا افرادى پس از قتل اين زن، جسد او را در ميان ملحفه اى گلدار پيچيده و در آن محل رها كرده بودند.
در حالى كه تحقيقات براى كشف راز اين جنايت ادامه داشت، جسد دو زن ديگر كه به اين شيوه به قتل رسيده بودند، اسفند و فروردين در حوالى كرج كشف شد. با پيدا شدن سومين جسد كارآگاهان احتمال سريالى بودن قتل ها را مطرح كردند و تحقيقات گسترده براى دستگيرى عامل قتل ها آغاز شد.قاتل تك رو بدون برجا گذاشتن سرنخى از خود مرتكب سه قتل ديگر شد و مأموران پليس با كشف ششمين جسد توانستند با بررسى تماس هاى مقتول، هويت مرد قاتل را به دست آورند. اين در حالى بود كه مرد جنايتكار دو زن ديگر را نيز قربانى نقشه شيطانى خود كرد. سرانجام كارآگاهان و بازپرس جنايى كرج در تحقيقات خود رد قاتل را در رامسر شناسايى و او را همراه همسرش دستگير كردند.
اميد- ۲۲ ساله- پس از انتقال به اداره آگاهى لب به اعتراف گشود و جزئيات قتل هشت زن را فاش كرد.
 پنجشنبه 27 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن