تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805342168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ياران هاشميان مقابل قهرمان رومانى


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ياران هاشميان مقابل قهرمان رومانى
ايران ورزشى- بوخوم آلمان در ديدارى دوستانه مقابل بهترين تيم باشگاهى رومانى قرار مى گيرد.
به نقل از كيكر، اين تيم كه در پايان فصل گذشته بوندس ليگا وحيد هاشميان، مهاجم ايرانى چهار سال قبل خود را به خدمت گرفت، امروز در خانه مقابل تيمى رومانيايى محك مى خورد.
ياران هاشميان مقابل تيم كلوج صف آرايى مى كنند كه در فصل گذشته ليگ دسته اول رومانى بالاتر از استه وابخارست، راپيد بخارست و دينامو بخارست، مثلث قدرت فوتبال اين كشور قرار گرفت و با ۷۶ امتياز به قهرمانى رسيد. اين بازى ساعت ۲۰ به وقت تهران انجام خواهد شد.

حمزه سرمربى فلسطين شد

ايران ورزشى- عزت حمزه به عنوان سرمربى تيم ملى فلسطين انتخاب شد و اين تيم را در بازيهاى غرب آسيا هدايت خواهد كرد.
به نقل از پايگاه خبرى فوتبال آسيا، حمزه كه از اعضاى كميته فنى فدراسيون فوتبال اردن است يكى از مديران باشگاه الوحده هم هست كه پيش از اين مربى تيم ملى و تيم المپيك اردن هم بوده است.
نسيم سوركى و جمال دراگمه نيز دستياران حمزه در تيم فلسطين خواهند بود كه از ديروز تمرينات خود را در شهر امان آغاز كردند. در گروه اول بازيهاى غرب آسيا تيم هاى ايران، قطر و فلسطين در گروه اول قرار دارند و سه تيم اردن، عمان و سوريه در گروه دوم رقابت خواهند كرد.
در روز اول اين مسابقات تيم ملى فوتبال ايران هفدهم مرداد به مصاف تيم ملى فلسطين مى رود و اردن با سوريه بازى مى كند.

اردوى مس در تهران

ايران ورزشى - مس كرمان كه بعد از اردوى اردبيل تمريناتش را در كرمان دنبال كرد از فردا اردويى تداركاتى را در تهران برگزار خواهد كرد. شاگردان پرويز مظلومى عصر فردا به تهران مى آيند تا از فردا اردويى يك هفته اى را در پايتخت برگزار كنند. مس كرمان در تهران دو بازى تداركاتى مقابل ابومسلم و نيروى زمينى برگزار خواهد كرد.
اين در حالى است كه حميد نيك نفس مديرعامل باشگاه استعفا داده و پرويز مظلومى هم بعد از قطع بودجه تهديد به استعفا كرده بود. البته مظلومى خيلى زود حرفش را پس گرفت.

بختيارى زاده، نوازى، خيرى و سلمانى در صباباترى

ايران ورزشى - سهراب بختيارى زاده، على سلمانى، محمد نوازى و شاهين خيرى با تيم فوتبال صباباترى قم به توافق رسيده و با اين تيم قرارداد داخلى امضا كردند.
پس از انتخاب يحيى گل محمدى به عنوان سرمربى صباباترى، يحيى گل محمدى براى جذب اين بازيكنان اقدام كرد و توانست آنها را جذب كند. روز گذشته اين بازيكنان با صباباترى داخلى امضا كردند. صبا ۳ بازيكن خارجى را هم مد نظر دارد.

يحيى گل محمدى: ديگر مشكل تماشاگر نداريم

ايران ورزشى - يحيى گل محمدى از واگذارى صباباترى به استان قم راضى است: «پرسپوليس در اين فصل خريدهاى خوبى داشت و هفت، هشت بازيكن ليگ برترى را به خدمت گرفته است و فكر مى كنم اين تعداد بازيكن براى آنها كافى باشد، به هر حال ما قصد فروش بازيكنان كليدى خود را نداريم و براى حضور قوى در ليگ به آنها نيازمنديم. مشكل عمده صباباترى نداشتن تماشاچى در بازيها بود كه خوشبختانه امسال با واگذارى اين تيم به قم انتظار مى رود از اين امتياز بزرگ بهره ببريم و با حضور خوب تماشاگران، بازيكنان تيم از انرژى بيشترى جهت بازى در ليگ برخوردار باشند. ما به لحاظ وضعيت انتقال باشگاه به قم تمرينات را دير شروع كرديم و حتى دير به جذب بازيكنان موردنظر پرداختيم و به نظر مى رسد در چند بازى اول نتوانيم نتيجه ايده آل را بگيريم. به هر حال بدنسازى بازيكنان و هماهنگى آنها از مهمترين شرايط يك بازى خوب است. از امروز كه كار بدنسازى بازيكنان را شروع كرديم، اميدواريم بتوانيم با همكارى همه بازيكنان و نيز حمايت خوب تماشاگران قمى تيم را به آن جايگاه بالاى خود برسانيم.»

ادامه آماده سازى تيم فوتسال بانوان

ايران ورزشى - تيم ملى فوتسال بانوان ايران با پشت سر گذاشتن ۴ دوره اردوى تمرينى آماده حضور در رقابت هاى قهرمانى غرب آسيا است.
پروين رمضانى سرمربى تيم بانوان كشورمان مى گويد: بانوان ملى پوش امروز (ديروز) عازم مشهد مى شوند و مرحله پنجم اردوى خود را از ۲۶ تيرماه آغاز خواهند كرد.رمضانى ادامه مى دهد: در اين اردوى ۸ روزه ۱۲ نفر حضور خواهند داشت و آخرين دوره تمرينات خود را پيش از اعزام به رقابت هاى آسيايى انجام خواهند داد.
رقابت هاى فوتسال بانوان غرب آسيا از ۵ تا ۱۴ مرداد در اردن برگزار مى شود

شايد دو ملوانى مجوز نگيرند

ايران ورزشى - طبق برنامه ريزى تيم ملوان با ۲۵ بازيكن عازم ارمنستان مى شود. اما احتمال دارد دو بازيكن جوان اين تيم به خاطر مشكلات خروج از كشور نتوانند تيمشان را در اين سفر تداركاتى همراهى كند. على حداد و عليرضا رمضانى، فوروارد و هافبك ملوانان هستند كه به خاطر شرايط سنى ممكن است كارشان براى رفتن به اين سفر درست نشود. البته شنيديم مسؤولان تيم اقدامات لازم را انجام دادند تا براى اين دو بازيكن خود مجوز بگيرند و بدون غايب به ارمنستان بروند.

سرمايه گذارى مخابرات در ليگ يك

ايران ورزشى - مسؤولان باشگاه مخابرات شيراز و وزارت ارتباطات قصد دارند تيم شان با قدرت در ليگ يك حاضر شود. مخابرات شيراز به تازگى به ليگ يك رسيده است و مسؤولان وزارت ارتباطات به مخابرات استان فارس دستور داده اند تا در فصل آينده تيم شان را با قدرت آماده كنند، چرا كه آنها مى خواهند در آخرين سال قبل از خصوصى شدن مخابرات اين تيم شيرازى به ليگ برتر راه پيدا كند.
مخابرات شيراز حدود ۸ بازيكن خود را از دست داده است و باشگاه قصد دارد چند بازيكن ليگ برترى و ليگ يكى خود را وارد ليست خود كند تا در فصل جديد مدعى صعود باشد.

اردوى نوجوانان در اردبيل

ايران ورزشى - مرحله دوم آماده سازى نوجوانان با حضور ۱۰ روزه اين تيم در اردبيل آغاز مى شود.
اين تيم كه پس از قهرمانى در تورنمنت روسيه خسته به نظر مى رسد پس از چند روز استراحت عازم اين اردو مى شود. اين تيم با پشت سر گذاشتن تورنمنت روسيه، با پايان يافتن مسابقات قهرمانى نوجوانان، اردوى آماده سازى خود را در شهر اردبيل برگزار مى كند.
مدت اين اردو ۱۰ روز خواهد بود. نوجوانان ۲۵ مرداد ماه راهى اوكراين خواهند شد تا در تورنمنت بين المللى ديگرى شركت كند.

۱۰مرداد زمان برگزارى بازى عقب افتاده فوتسال

از سرى مسابقات هفته دوم ليگ برتر فوتسال ديدار تيم هاى پوشينه بافت قزوين و شركت ملى حفارى به دليل لغو پروازهاى اهواز برگزار نشد كه اعتراض مسؤولان تيم ملى حفارى را به دنبال داشت.
كميته فوتسال روز دهم مرداد ماه را براى برگزارى اين ديدار به تعويق افتاده انتخاب كرد.
اين در حالى است كه هنوز كميته انضباطى در مورد تيم راه سارى تصميم گيرى نكرده است و مسؤولان تيم ملى حفارى تهديد به شكايت عليه نماينده قزوين كرد ه اند.برگزارى بازى راه سارى - شهيد منصورى در هاله اى از ابهام قرار دارد. شايد كميته انضباطى اين بازى را ۳ - صفر به سود شهيد منصورى اعلام كند.

سوارى و احمد كاظم با اهوازى ها ثبت كردند

ايران ورزشى - دروازه بان سپاهان و مدافع استيل آذين با آبى پوشان اهوازى ثبت كردند. بعد افز جدايى مسعود همامى از زردپوشان اصفهانى و ثبت قرارداد با مقاومت سپاسى، حالا دروازه بان سوم سپاهانى ها هم تصميمش را براى جدايى گرفت.
محمد سوارى كه با حضور عباس قاسمى و مسعود همامى فرصتى براى قرار گرفتن در دروازه سپاهان نداشت، با آمدن رحمان احمدى تكليف خودش را فهميد.
سوارى براى يكسال با اهوازى ها توافق كرده و قراردادش را ثبت هم كرده، به نظر مى رسد با قطعى شدن دروازه بان دوم سرخپوشان دلوارافزار از اين تيم ليگ يكى، سوارى شانس اول دروازه بانى در استقلال اهواز باشد.
علاوه بر اين بازيكن، احمد كاظم مدافع استيل آذين هم براى پيوستن به اين تيم جنوبى با مسؤولان استقلال اهواز به توافقات نهايى رسيد. احمد كاظم قرارداد دوساله با آبى پوشان ثبت كرده و امسال با اين تيم در ليگ برتر شركت مى كند.
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن