تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816489379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور به المپيكى ها انگيزه مى دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: رييس جمهور به المپيكى ها انگيزه مى دهد
رضا سيم خواه سرمربى تيم ملى كشتى فرنگى مى گويد: حضور رييس جمهورى در اردوى تيم هاى ملى، انگيزه ورزشكاران را براى برافراشتن پرچم ايران در المپيك افزايش مى دهد.
رضا سيم خواه در اين باره ادامه مى دهد: كشتى گيران و ساير ورزشكاران اعزامى به المپيك هم مثل فوتباليست ها دوست دارند با رييس جمهورى و ديگر مسؤولان ديدار كنند. اين مسأله روحيه ملى پوشان را افزايش مى دهد. در شرايطى كه اين نفرات در ماه آينده بايد براى به اهتزاز در آمدن پرچم ايران و نواختن سرود تلاش كنند؛ اهميت و حمايت مسؤولان از ورزشكاران، تعصب و مسؤوليت نفرات اعزامى را افزايش مى دهد.

مسؤول هيات تكواندو تهران:
ليگ پويا برگزار مى كنيم

جمشيد سهرابى مسؤول هيات تكواندو استان تهران درخصوص برگزارى مطلوب ليگ هاى سال ۸۷ استان تهران گفت: در سازمان ليگ استان تهران تلاش مى كنيم تا با توجه به آيين نامه و اساسنامه سازمان ليگ مصوب فدراسيون تكواندو و با در نظر گرفتن منافع تيم ها، در هر بخش كه در ليگ درگير است ليگى پويا و مسابقاتى با كيفيت برگزار كنيم.
سهرابى ادامه مى دهد: سازمان ليگ تهران سعى دارد تعامل منطقى بين تيم هاى شركت كننده ايجاد كرده و در چارچوب قوانين ليگ مانع از پايمال شدن حقوق افراد شود.رييس كميته مسابقات فدراسيون تكواندو ضمن بيان مطلب فوق افزود: در حال حاضر در بخش آقايان ليگ در رده هاى مختلف سنى با حضور ۴۲ تيم قرعه كشى شده است، ليگ خردسالان ۱۱ تيم ، نونهالان ۱۵ تيم، نوجوانان ۷ تيم و جوانان و بزرگسالان ۸ تيم كه سومين دوره ليگ خردسالان و نونهالان از روز جمعه ۸ تير ماه در سالن اختصاص هيات تكواندو استارت مى خورد و ليگ نوجوانان و جوانان و بزرگسالان بعد از ماه مبارك رمضان آغاز مى گردد.

مسابقه هاى زيلكوفسكى لهستان
ابراهيمى قهرمان، دباغى سوم شد

سعيد ابراهيمى قهرمان جام زيلكوفسكى لهستان شد.
تورنمنت بين المللى كشتى آزاد زيلكوفسكى در شهر لودز لهستان به پايان رسيد كه سعيد ابراهيمى با پيروزى در سه تايم مقابل كشتى گيرى از اوكراين صاحب مدال طلا شد. با اين قهرمانى تقريبا حضور ابراهيمى در المپيك مسجل به نظر مى رسد. او قبل از فينال، حريفانى از اوكراين، مجارستان و قرقيزستان را شكست داده بود. قبل از اين گفته شده بود حريف فينال ابراهيمى كروپنياكوف از قرقيزستان است.
اما در وزن ۵۵ كيلوگرم عباس دباغى كه در دور اول مقابل رادوسلاو وليكوف از بلغارستان شكست خورده بود، در كشتى بعدى حريف لهستانى را مغلوب كرد و با توجه به حضور شش كشتى گير در اين وزن به مدال برنز دست يافت. وليكوف صاحب مدال طلاى اين وزن شد.

هاشم درويشى:
اميرى و ابراهيمى انتخابى بدهند

ايران ورزشى- رييس هيات كشتى استان كرمانشاه با انتقاد از شيوه برخورد سرمربى و كادر فنى تيم ملى نسبت به سعيد اميرى كشتى گير ۹۶ كيلوگرم كرمانشاهى تيم ملى گفت: يقينا با برگزارى يك رقابت انتخابى بين اميرى و ابراهيمى جهت تشخيص ۹۶ كيلوگرم برتر موافق هستم.
هاشم درويشى در اين باره ادامه مى دهد: تاكنون حتى يك بار هم بين اميرى و حريفش (سعيد ابراهيمى) كه در جام تختى از دور رقابت ها حدف شد مرور فن و يا تمرين مشترك برگزار نشده است و همين موضوع يك علامت سوال بزرگ در ذهن ايجاد مى كند كه مقصر كيست. اميرى، قهرمان جام تختى و يك كشتى گير جوان و با انضباط است و برگزارى يك مسابقه انتخابى بين او و ابراهيمى حق اين كشتى گير است. هم چنين در نامه اى كه به فدراسيون ارسال كردم مراتب اعتراض خود را در خصوص نوع برخورد با اين كشتى گير اعلام و بر شايستگى اميرى جهت پوشيدن پيراهن تيم ملى تاكيد كردم.

ايران ورزشى- ركابزنان مس كرمان در مرحله اول مسابقات ليگ برتر اميدهاى ايران در رقابتى نزديك با حريفان صدرنشينى را مال خود كردند. در اين رقابت ها دوچرخه سواران ۱۴ تيم در مدت ۳ روز در رشته هاى استقامت، دور حذفى، ۲۰۰ متر، ۴ كيلومتر انفرادى و تيمى، المپيك اسپيرنيت و يك كيلومتر باهم رقابت كردند كه در پايان ركابزنان كرمانى گوى سبقت را از حريفان ربودند و قهرمانى اولين مرحله را به نام خود زدند. بعد از دوچرخه سواران مس، نيروى زمينى ارتش و پتروشيمى عنوان هاى دوم و سوم را مال خود كردند.

امضاى تفاهم نامه وزارت علوم با ۱۷ فدراسيون

رييس تربيت بدنى وزارت علوم، تحقيقات و فن آورى گفت: تاكنون تفاهم نامه همكارى بين حوزه تربيت بدنى اين وزارتخانه با ۱۷ فدراسيون ورزشى كشور امضا شده است. مهدى طالب پور افزود: در اين تفاهم نامه، فدراسيونها موظف به ارائه امكانات لازم از قبيل در اختيار گذاشتن مربيان و داوران بين المللى به دانشگاه ها شدند.
با امضاى اين تفاهم نامه مقرر شد از اين پس قهرمانان ورزش دانشجويى كشور جهت حضور در تيمهاى ملى، در اختيار فدراسيون ها قرار گيرند.

قزوين ميزبان، بسكتبال بانوان المپياد

نخستين روز رقابت هاى المپياد ايرانيان در رشته بسكتبال بانوان به ميزبانى استان قزوين باحضور ۱۱ تيم از سراسر كشور پايان يافت .
در اين رقابت ها كه با حضور شش تيم در مجموعه ورزشى شهيد سرلشگر خلبان بابايى و پنج تيم در مجموعه ورزشى غدير شهر قزوين برگزار شد، تيم هاى يزد، خراسان رضوى، تهران، گيلان، لرستان، آذربايجان غربى، خراسان شمالى، اصفهان، كرج، همدان و زنجان مقابل حريفان خود پيروز شدند.در دومين سال از برگزارى المپياد ورزشى ايرانيان، استان قزوين ميزبان رقابت هاى بسكتبال بانوان در رده سنى جوانان از ۲۷ استان كشور در قالب هشت گروه (پنج گروه سه تيمى و سه گروه چهار تيمى ) است.اين رقابت ها تا اول مرداد ماه درقزوين ادامه خواهد داشت.

تقوى: كشتى گيران كوبا و تركيه قدرترند

مهدى تقوى قهرمان ۶۶ كيلوى گزينشى المپيك مى گويد: روى كشتى گيران كوبا و تركيه بيش از ساير حريفان حساب مى كنم.
او در اين باره ادامه مى دهد: گارزون كوبايى و رمضان شاهين ترك را اصلى ترين رقباى خود در المپيك مى دانم. فارنيف روس هم كشتى گير بسيار خوبى است كه راه مبارزه با وى را تمرين مى كنم. براى هر كدام از حريفانم در پكن بايد برنامه جداگانه اى داشته باشم چون سبك كشتى آن ها با هم متفاوت است. فيلم كشتى حريفانم در مسابقات اروپايى و جهانى را در اختيار دارم و آنها را در خانه كشتى همراه مربيان تماشا مى كنم تا نقاط ضعف و قوت نفرات حاضر در المپيك را شناسايى كنيم.
نفر اول جام بين المللى تختى مى گويد: از نظر روحى و جسمى شرايط خوبى دارم و بدون استرس تمرينات فشرده را پشت سر مى گذارم. براى موفقيت در المپيك از هيچ كوششى دريغ نمى كنم و در پكن قطعاً با تمام وجود كشتى مى گيرم.

فيلم مجيد مجيدى در جشنواره فيلم هاى ورزشى

ايران ورزشى - رنگ ها به پرواز درمى آيند در بخش مسابقه هفتمين جشنواره بين المللى فيلم هاى ورزشى تهران به نمايش در مى آيد.رنگ ها به پرواز درمى آيند عنوان فيلم مجيد مجيدى است كه به سفارش كشور چين ساخته شد. وى به همراه چهار كارگردان ديگر براى المپيك فيلم ساختند كه در نهايت «رنگ ها به پرواز درمى آيند» به عنوان اثر برتر براى مسابقات المپيك انتخاب شد.اين فيلم ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز ۲۷ تيرماه در سينما آزادى به نمايش درمى آيد.

رهنما مسابقات مالزى را از دست داد

مازيار رهنما، عضو تيم اميد كاراته ايران به علت آسيب ديدگى از تيم اميد حذف شد. كاراته كار وزن ۶۵- ايران كيلوگرم روز يكشنبه در جريان تمرينات از ناحيه مچ دست راست دچار آسيب ديدگى شد و طبق نظر پزشك تيم نمى تواند تيم اميد را همراهى كند. مسعود رهنما، سرمربى تيم اميد در اين خصوص گفت: آسيب ديدگى دست راست رهنما بسيار جدى است به احتمال زياد او بايد تحت عمل جراحى قرار گيرد، بر همين اساس در حال مشورت با پزشكان در اين خصوص هستيم. به نظر مى رسد وى بايد حداقل ۳ ماه از ميادين كاراته دور باشد پس به ناچار از اردوى تيم اميد خارج شود.

مهدى على نژاد:
تيم ملى سانشو اردوى برون مرزى ندارد

رييس فدراسيون ووشو گفت: تيم ملى سانشو تا زمان اعزام به المپيك و جام جهانى چين هيچ اردوى برون مرزى نخواهد داشت. مهدى على نژاد افزود: اين تيم به تازگى در مسابقات قهرمانى آسيا در ماكائو شركت كرده است بنابراين ديگر اردوى برون مرزى نخواهد داشت.در فرصت باقى مانده تا المپيك و جام جهانى چين ترجيح داديم تا در ايران به تمرينات خود ادامه دهيم. از طرفى كادر فنى نيز هيچ درخواستى براى برپايى اردوى برون مرزى به ما نداده است تا بخواهيم اقدام كنيم. وى درباره عدم تشكيل اردوى تداركاتى در چين خاطرنشان كرد: با توجه به در پيش بودن المپيك گرفتن رواديد و اردو در اين كشور بسيار سخت است تيم هايى كه زودتر به چين مى روند جزو كاروان هاى اعزامى المپيك هستند. وى درباره مصدوميت اوجاقى و غيبت هاى شعبانى گفت: اوجاقى اكنون مصدوميت بسيار جزئى دارد و شعبانى نيز به دليل مسائل درسى در اردوها حاضر نيست كه سعى خواهد كرد هرچه زودتر خود را به تمرينات برساند.
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن