تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815524831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي كتابداران برگزيده كتابخانه هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: معرفي كتابداران برگزيده كتابخانه هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران
تهران/واحد مركزي خبر/فرهنگي 1387/04/24
كتابداران برگزيده كتابخانه هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران امشب در جشن «كتاب يار» در تالار حركت معرفي شدند.
به گزارش خبرنگار ما، احمد مسجد جامعي ، رييس كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران در اين مراسم در جمع كتابداران ،‌كتاب و كتابخواني را يكي از لوازم اصلي توليد علم و دانش برشمرد و افزود: ميان شاخص هاي رشد و توسعه جهاني و تعداد كتابهاي منتشرشده و همچنين تعداد صندلي هاي دانشگاه و كتابخانه هاي عمومي رابطه مستقيم وجود دارد.
وي كتابدار را عنصر اصلي نشاط بخشي كتابخانه دانست و گفت: كتابدار نخستين عنصري است كه بايد در كتابخانه مورد توجه قرار گيرد.
رييس كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران با تاكيد بر بالا بودن قيمت كتاب در كشور تصريح كرد: در حال حاضر براي بسياري از خانواده ها امكان ايجاد كتابخانه خصوصي وجود ندارد و در اين باره مديريت شهري وظيفه دارد تا براي بهبود فضاهاي فيزيكي كتابخانه ها تلاش كند.
مسجد جامعي همچنين ايجاد شبكه واحد ميان كتابخانه هاي مختلف براي سهولت دسترسي به كتابها و ديگر منابع موجود را خواستارشد.
در اين مراسم از 36 كتابدار برگزيده كتابخانه هاي مختلف سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با اهداي لوح سپاس قدرداني شد.
در اين مراسم از احمد اميري از كتابخانه علامه جعفري ؛ معصومه اصفهاني از كتابخانه ابن سينا،جميله بريموندي از كتابخانه انديشه، فاطمه بهروز از كتابخانه ارسباران، شهناز بيگدلي از كتابخانه شهيد قديريان، مريم بخشي از كتابخانه فردوس، با اهداي لوح سپاس قدرداني شد.
همچنين از نسرين بياتي از كتابخانه ارسباران، زهرا پورارام از كتابخانه رعد، فاطمه جمالو از كتابخانه گلستان، مهدي دهقان پور از كتابخانه بعثت، به علت ده سال تلاش مداوم قدرداني شد.
سعيده رنجبر خان حسيني از كتابخانه هدي، عفت روحاني از كتابخانه انديشه، فريبا رحماني از كتابخانه مولانا، ليلا رئيس كاظمي از كتابخانه دار اباد، رويا زارعي از كتابخانه اميد، مريم زادنعمت از كتابخانه بانو، شهلا سجادي از كتابخانه علامه اميني، فهيمه سوري از كتابخانه انديشه، شهره سماعي از كتابخانه دكتر عظيمي، اصغر شمسي پور از كتابخانه هدي،‌فريبا صنوبري از كتابخانه افتابگردان، مرجان صفايي از كتابخانه لويزان، مهناز عادلي سرچشمه از كتابخانه خاوران نيز مورد قدرداني قرار گرفتند.
كبري عرفاني كيا از كتابخانه مسجدالنبي، خديجه عليخاني از كتابخانه دكتر شهيدي، نرگس عرب از كتابخانه حكيميه، نرگس قديمي از كتابخانه رعد، فاطمه كاظم نژاد از كتابخانه انديشه، زهرا سادات ميرصانع از كتابخانه سلامت، هاجر مشهدي جبار از كتابخانه شهيد جهان اراء، عليرضا مساطي از كتابخانه شيخ عبداله طرشتي (ره) نيز به خاطر سالهاي تلاش بي وقفه در امر كتابداري مورد تجليل قرار گرفتند.
همچنين از فاطمه مختاري از كتابخانه لويزان، اعظم محمودي از كتابخانه پيشكسوتان هنر، فاطمه مقيسه از كتابخانه خاوران، معصومه نوري از كتابخانه علامه اميني و زهره نيازي از كتابخانه دكتر شهيدي نيز با اهداي لوح سپاس قدرداني شد.
تصوير دارد
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 468]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن