تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

۴ گزينه براي جانشيني خليلي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ۴ گزينه براي جانشيني خليلي


فوتبال- ناصر قراگزلو:
عليرضا نيكبخت در حضور اعضاي هيأت‌مديره، مشكلاتش را با قطبي در ليگ گذشته تشريح كرد و در همان جلسه تلويحاً قول داد كه ديگر با قطبي دچار چالش نشود و پس از آن جلسه آشكارا از اين حرف زد كه سوءتفاهماتش با سرمربي تيم كاملاً برطرف شده است.

قطبي اما پس از آن جلسه حكم قطعي براي بازگشت ستاره پرسپوليس نداد و به‌نوعي او را در ليست انتظار باشگاه قرارداد. قرار گرفتن نيكبخت در ليست انتظار باشگاه پرسپوليس، باعث شد كه از جانب باشگاه‌هاي مختلف، پيشنهادهاي جديدي به ستاره پرسپوليس ارائه شود.

در اين بين، شايعه پيشنهاد باشگاه رقيب به نيكبخت، حضور او در پرسپوليس را وارد فاز جديدي كرد. شايعه تماس استقلالي‌ها با نيكبخت، موضوعي بود كه تمديد قرارداد شماره 10 پرسپوليس را با اين تيم در هاله‌اي از ابهام قرارداد.

البته در اين بين جواب ندادن قاطع به نيكبخت از سوي قطبي، امكان حضور ستاره شماره 10 را در تيم رقيب افزايش داده بود. يكي از اعضاي هيأت‌مديره پرسپوليس با تأييد اين مطلب به همشهري مي‌گويد: «بله، تكليف نيكبخت در گرو تأييد قطبي بود كه اين موضوع در تماس سرمربي پرسپوليس با نيكبخت حل شد.

قطبي در تماسي كه با نيكبخت داشته حضور اين بازيكن را در پرسپوليس مورد تاييد قرارداده است. » عليرضا نيكبخت واحدي پس از گفت‌وگوي بعدازظهر يكشنبه با قطبي، ظهر دوشنبه در هيأت فوتبال استان تهران حضور يافت و قرارداد جديدش را با پرسپوليس ثبت كرد.

تمديد نيكبخت با پرسپوليس

نيكبخت به همشهري مي‌گويد: «در گفت‌وگوي قبلي هم به شما گفتم، من با مديرعامل و سرمربي استقلال هيچ صحبت و ملاقاتي نداشتم. با ثبت قراردادم با پرسپوليس، درستي حرف‌هاي من ثابت شد و از اثبات حرف‌هايم واقعاً خوشحالم.»

نيكبخت در ادامه صحبت‌هايش مي‌گويد: «كدورت بين من و قطبي برطرف شد. قراردادم با پرسپوليس هيچ شرط خاصي ندارد و خوشحالم كه با اين تيم قرارداد 2ساله بستم.»

نيكبخت پس از ثبت قرارداد با پرسپوليس در هيأت‌ فوتبال استان تهران گفت: «خوشبختانه روند مذاكرات بسيار خوب بود و من يكشنبه با حضور در باشگاه، مذاكرات نهايي را با مديران مربوطه انجام دادم.»

ستاره پرسپوليس اما در ادامه صحبت‌هايش به نقش مكالمه تلفني قطبي در تمديد قراردادش با پرسپوليس اشاره مي‌كند:‌ «با افشين قطبي كه در آمريكا حضور داشت تلفني صحبت كردم و در اين گفت‌وگو تمام كدورت‌ها و مشكلات برطرف شد و ديگر مطمئن باشيد بين من و قطبي مشكلي وجود نخواهد داشت.»

نيكبخت در مورد مذاكراتش با باشگاه‌هاي ديگر پيش از عقد قرارداد با پرسپوليس مي‌گويد: «مديربرنامه‌هايم با باشگاه‌هاي ديگري نيز مذاكره كرده بود و آنها پيشنهادهايي به وي داده بودند كه البته نمي‌توانم نام اين تيم‌ها را فاش كنم اما با قاطعيت مي‌گويم با تيم استقلال هيچ صحبت و مذاكره خاصي نداشتم و حرف‌هاي برخي‌ در مورد مذاكره‌ام با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي اصلاً صحت نداشت.»

نيكبخت در پاسخ به اين سئوال كه آيا در قراردادش شرط خاصي را لحاظ كرده، مي‌گويد: «قراردادم با پرسپوليس هيچ شرط خاصي نداشت. شايد مسائل قبلي‌ام با قطبي باعث شده بود كه همه از جانب من شرط و شروط خاصي براي پرسپوليس بگذارند درحالي كه من هيچ شرط خاصي براي تمديد قرارداد با پرسپوليس نداشتم و فكر مي‌كنم حسن نيتم را به باشگاه محبوبم نشان دادم.»

شماره 10 پرسپوليس كه در فصل قبل مشكلات زيادي با خليلي داشت براي آنكه ثابت كند مشكلاتش پس از قطبي با خليلي هم برطرف شده در مورد مصدوميت جدي مهاجم پرسپوليس در اردوي اسپانيا مي‌گويد: «به محض شنيدن خبر مصدوميت خليلي روز يكشنبه با او ‌صورت تلفني صحبت كردم و حالش را جويا شدم.

ميزان مصدوميت خليلي هنوز مشخص نيست و پزشكان بايد بررسي بيشتري برروي اين مسئله انجام دهند اما تنها اميدوارم كه مشكل خاصي نباشد و خليلي بتواند همچنان با قدرت در پرسپوليس بازي كند.

من با خليلي هيچ مشكلي ندارم و اگر سوء‌تفاهم كوچكي هم وجود داشته مربوط به گذشته‌ها بوده كه نه براي من و نه براي خليلي چيز مهمي نبوده است.»

4 گزينه احتمالي براي جانشيني خليلي

چند بازيكن پرسپوليس روز دوشنبه قبل از حضور نيكبخت در هيأت‌فوتبال استان تهران در اين مكان حاضر شدند و قراردادشان را با پرسپوليس ثبت كردند.

ميثاق معمارزاده صبح دوشنبه با حضور در هيأت‌فوتبال تهران، قرارداد يكساله‌اي با پرسپوليس منعقد كرد.

كريم باقري نيز قراردادش را با پرسپوليس تمديد كرد تا در فصل آتي نيز به عنوان كاپيتان تيم در مركز زمين به ميدان برود چراكه قطبي برروي او حساب خاصي در برنامه‌هاي تاكتيكي تيمش باز كرده است.

جدا از معمارزاده، باقري و نيكبخت كه تا ظهر دوشنبه قراردادشان را با پرسپوليس ثبت كردند بازيكنان ديگري نظير آتسو و زارع نيز به‌زودي قراردادشان را با پرسپوليس منعقد خواهند ساخت.

خبرهاي جديد از باشگاه پرسپوليس همچنين حاكي است چنانچه پارگي رباط زانوي خليلي براي مسئولان باشگاه محرز شود مصطفوي يك مهاجم جديد را جايگزين وي خواهد كرد.

غلامرضا رضايي، ميلاد ميداودي، جواد كاظميان و افشين چاووشي چهار بازيكني هستند كه يكي از آنها با تأييد قطبي، جايگزين خليلي خواهد شد. در اين ميان يحيي گل‌محمدي تاكيد كرده است كه غلامرضا رضايي را تحت هيچ شرايطي نمي‌فروشد.

تاريخ درج: 24 تير 1387 ساعت 18:42 تاريخ تاييد: 24 تير 1387 ساعت 19:37 تاريخ به روز رساني: 24 تير 1387 ساعت 19:19
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن