تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813199487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به هدف خود نزديك تر شديم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: به هدف خود نزديك تر شديم
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): سرمربي تيم فوتبال نوجوانان ايران گفت : با قهرماني در رقابت هاي بين المللي روسيه به هدف خود كه همانا صعود به جام جهاني است، نزديك تر شديم.


تيم فوتبال نوجوانان ايران شنبه گذشته در فينال رقابت هاي هشت جانبه روسيه با نتيجه 3 بر صفر تيم تايلند را شكست داد و به مقام قهرماني اين مسابقه ها دست يافت.
"علي دوستي" روز دوشنبه در گفت وگو با سايت خبري فدراسيون فوتبال گفت : ملي پوشان ايراني شايستگي هاي خود را در رقابت هاي بين المللي روسيه نشان دادند.
وي با بيان اينكه تيم نوجوانان ايران در مسابقه هاي بين المللي روسيه پنج بازيكن اصلي خود را به علت مصدوميت در اختيار نداشت, افزود : اما بازيكنان ايراني با ارائه بازيهاي قابل قبول به مقام قهرماني اين رقابت ها دست يافتند.
دوستي اظهار داشت : مسابقه هاي بين المللي روسيه فرصت مناسبي براي شناخت بازيكنان و نقاط ضعف و قوت تيم بود تا هر چه سريعتر تيم به هماهنگي هاي لازم نزديك شود.
سرمربي تيم نوجوانان ايران اهداف اين تيم را در سه بخش كوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت بيان كرد و گفت : در بخش كوتاه مدت، هدف ما صعود به مرحله نهايي رقابت هاي قهرماني آسيا بود كه خوشبختانه به اين مهم دست يافتيم.
وي بخش ميان مدت اهداف تيم نوجوانان ايران را صعود به جام جهاني و به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار ايران اعلام كرد و گفت : اميدوارم اين تيم با حمايت هاي مسئولان به جام جهاني صعود كند.
دوستي هدف بلند مدت تيم نوجوانان ايران را سازندگي و پشتوانه سازي براي تيم هاي ملي دانست و افزود : در اين بخش ، سازندگي براي تيم هاي بالاتر را مدنظر قرار داده ايم كه اميدواريم اين بازيكنان در آينده در تيم هاي جوانان، اميد و بزرگسالان حضور يابند.
تيم فوتبال نوجوانان ايران در مرحله نهايي رقابت هاي قهرماني آسيا با تيم هاي ازبكستان (ميزبان) ، بحرين و سنگاپور همگروه است.
ورزشي.9122 **
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن