تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816779827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گسترش پوشش بيمه‌اي در كهگيلويه و بويراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گسترش پوشش بيمه‌اي در كهگيلويه و بويراحمد
ياسوج - خبرنگار اطلاعات:‌مديركل تأمين اجتماعي استان كهگيلويه و بويراحمد اعلام كرد:

برنامه‌ها و تسهيلات دولت و سازمان تأمين اجتماعي براي گسترش پوشش بيمه‌اي، 830 ميليارد ريال براي بيمه رانندگان، خادمان مساجد و كارگران باربر اختصاص يافت.

به منظور گسترش پوشش بيمه‌اي در بخش تأمين اجتماعي، تسهيلات جديدي از سوي دولت و سازمان تأمين اجتماعي در نظر گرفته شده است. تا صاحبان حرفه‌‌ها و مشاغل آزاد و همچنين برخي گروههاي اجتماعي كه بدليل نوع فعاليت و ميزان درآمد در معرض آسيب بيشتري هستند، بتوانند ز يرپوشش بيمه قرار بگيرند.

مديركل تأمين اجتماعي استان كهگيلويه و بويراحمد با اعلام اين مطلب، گفت: يكي از اهداف و سياستهاي اصلي سازمان تأمين اجتماعي در حال حاضر تعميم پوشش بيمه‌اي به قشرهاي جديدتري از جامعه و افزايش شمار بيمه شدگان اصلي اين سازمان به 10 ميليون نفر تا پايان برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي است.

بهادري افزود: برهمين اساس هر يك از شعبه‌هاي سازمان موظف شده‌اند با استفاده از راهكارهاي مختلف و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل، نسبت به افزايش حداقل 24 درصد به بيمه‌شدگان خود در هر سال اقدام كنند.

وي گفت: در همين راستا برخي از مقررات دست و پاگير بر سر راه بيه شدن برخي از گروههاي فعال اجتماعي حذف و تمهيدات تازه‌اي به ويژه از طريق خود اظهاري مراجع ذيصلاحيت در مورد تسري بيمه حرف و مشاغل آزاد و ايجاد تسهيلات لازم براي متقاضيان بيمه اختياري فراهم شده است. مديركل تأمين اجتماعي كهگيلويه و بويراحمد گفت: براساس بخشنامه مديرعامل سازمان، همه مشاغلي كه تاكنون بيمه نشده‌اند. مشمول مقررات بيمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد شناخته مي‌شوند و پذيرش درخواست و انعقاد قرارداد با متقاضيان اين بخش به جز افرادي كه قسمتي يا كل حق بيمه آنان توسط مراجع ذيربط پرداخت مي‌شود (مانند نويسندگان و پديدآورندگان كتاب، هنرمندان، مجريان طرح‌هاي خوداشتغالي و كارآفريني زيرپوشش بنيادشهيد و امور ايثاگران، مددجويان كميته امداد، رانندگان و...) براساس اظهارات متقاضي صورت مي‌پذيرد.‌

وي گفت: پيش از اين حداقل سابقه لازم براي بيمه اختياري يك سال بود كه با اصلاحات جديد متقاضيان اين بخش شرايط بهتري براي ادامه بيمه‌پردازي خواهند داشت.

بهادري افزود: حداكثر سن براي پذيرش درخواست متقاضيان بيمه اختياري قبلاً براي مردان 45 سال و براي زنان 40 سال بود كه در اصلاحات جديد براي هر دو گروه به 55 سال افزايش يافته است.

مديركل تأمين اجتماعي كهگيلويه و بويراحمد گفت: براي كمك به ساير گروههاي اجتماعي نيز دولت يارانه‌هاي را در نظر گرفته است. به عنوان مثال از مجموع 27 درصد ميزان حق بيمه، رانندگان از 10درصد يارانه سهم دولت و خادمان مساجد و كارگران باربر نيز از 20 درصد يارانه سهم دولت برخوردار مي شوند و امسال براي اين منظور 830 ميليارد ريال اعتبار پيش‌بيني شده است.وي در مورد حق قاليبافان نيز گفت: از مجموع 14درصد حق بيمه اين گروه 7 درصد سهم بيمه شده و 7درصد سهم دولت است و فعالان اين بخش نيز مي‌توانند با استفاده از اين تسهيلات، نسبت به پوشش بيمه‌اي خود اقدام كنند.

گشايش نخستين دانشگاه جامع‌ علمي-‌ كاربردي دادگستري در اصفهان‌

اصفهان - خبرنگار اطلاعات:نخستين دانشگاه جامع علمي - كاربردي دادگستري در اصفهان در مراسمي گشايش يافت.در اين مراسم انصاري رئيس كل دادگستري استان اصفهان گفت: با توجه به سرعت فراگيري علم و انتقال و ارتباط سريع آن در كمترين زمان ممكن به تمامي نقاط دنيا، امروزه در سازمانهاي دولتي در ارتباط با به روز شدن يافته‌هاي علمي خود اقدامات جداگانه‌اي صورت گرفته است.‌

وي افزود: در قوه قضائيه نيز بر بحث آموزش تأكيد ويژه شده است و اميدواريم ايجاد نخستين دانشگاه علمي - كاربردي در اصفهان منشا تحولي علمي در تشكيلات قضايي بشود.گفتني است نخستين دانشگاه علمي - كاربردي دادگستري كل استان اصفهان توسط معاونت آموزش و تحقيقات قوه قضائيه و با جذب 82 نفر دانشجو راه‌اندازي شد.






 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن