تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816358046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

143كشور، ميهمان نخستين جشنواره بين المللي آخرين منجي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: 143كشور، ميهمان نخستين جشنواره بين المللي آخرين منجي هستند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): مدير مركز امور بين المللي جشنواره آخرين منجي گفت: تاكنون چهار هزار و 951 اثر از 143كشور براي شركت در جشنواره بين المللي آخرين منجي ارسال شده است.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، "ياسر برخورداري"‌ كه در نشست خبري سخن مي گفت، ‌افزود: بيشترين آثار از كشورهاي ايالات متحده آمريكا با يك هزار و 583 اثر، انگلستان 945 اثر، كويت 878اثر، آلمان 407اثر، كانادا 282اثر، روماني 221اثر، سوئد 180اثر، امارات متحده عربي 176اثر، نروژ 169اثر و يونان 101اثر بوده است.
وي اظهار داشت: ‌كميته بين المللي اين جشنواره در پنج بخش شعر، داستان كوتاه، وب سايت و وبلاگ، مقاله و ايده ها و طرح هاي نوين فعاليت دارد.
وي اظهار داشت: در مراسم اختتاميه جشنواره قرار است از نفرات اول تا سوم بخش هاي مختلف بين الملل و يك نفر از پيشكسوتان عرصه مهدويت قدرداني شود.
دبير اجرايي جشنواره بين المللي آخرين منجي نيز در اين نشست گفت:‌ تاكنون در مجموع 12هزار اثر در 14بخش به دبيرخانه نخستين جشنواره بين المللي آخرين منجي ارسال شده است.
"محمدصادق افراسيابي"‌افزود: ‌اين آثار شامل 638 اثر در بخش مقاله و پايان نامه، يك هزار و 67 اثر در بخش شعر، دو هزار و 296 اثر در بخش قطعات ادبي، 147 ثر در بخش داستان كوتاه، سه هزار و 610 اثر در بخش ادبي و يك هزار 500اثر در بخش رسانه هاي ديجيتال بوده است.
وي اظهار داشت: علاوه بر اين، در بخش نماهنگ نيز 50 ثر،‌فيلم كوتاه 35 اثر، ايده و طرحهاي نوين 50 اثر، نمايشنامه و فيلمنامه 500 اثر و نغمات آييني پنج هزار اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.
دبير اجرايي جشنواره بين المللي آخرين منجي تصريح كرد: تاكنون 150هزار نفر از طريق ايميل، تلفن و وب سايت جهت شركت در جشنواره تماس گرفته اند كه با توجه به حجم زياد شركت كنندگان شوراي هماهنگي جشنواره مهلت ارسال آثار را تا 15مردادماه در نظر گرفته است و پس از اين تاريخ هيات داوران به بررسي آثار براي انتخاب برگزيدگان بخش هاي مختلف مي پردازند.
وي يادآورشد: به نفرات اول تا سوم هر بخش در مراسم اختتاميه جشنواره كه همزمان با نيمه شعبان در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار خواهد شد، تنديس، لوح تقدير و جوايز ارزنده اي اهدا مي شود.
به گفته افراسيابي، تقدير از پيشكسوتان عرصه مهدويت و اعطاي نشان ويژه خادمين امام زمان (عج)، برقراري ارتباط مستقيم و شنيدن آثار برگزيدگان در هر كجاي دنيا از زبان آنان از ديگر برنامه هاي مراسم اختتاميه است.
افراسيابي خاطرنشان كرد: در حاشيه اين جشنواره همچنين جشنواره پيام كوتاه با موضوع مهدويت برگزار مي شود.
دبير اجرايي جشنواره بين المللي آخرين منجي گفت: در اين جشنواره هر هفته براي 313 نفر شعري از امام خميني (ره) در حوزه مهدويت ارسال مي شود كه افراد بايد با حرف آخر آن شعري در خصوص مهدويت ارسال كرده و جايزه دريافت كنند.
وي اظهار داشت: جشنواره بين المللي آخرين منجي متفاوت با ديگر جشنواره ها است از آن نظر كه براي اولين بار تمامي سازمان ها و ارگان ها صرف نظر از خطوط سياسي خود پيرامون مهدويت گردهم آمده اند تا اين جشنواره به عنوان يك حركت فرهنگي ثبت و ماندگار شود.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن