تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816367466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس تاكسيراني اهواز: براي اشخاص حقوقي واجد شرايط مجوز حمل و نقل درون شهري صادر مي‌شود پيام كوتاه تاكسيراني اهواز راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رئيس تاكسيراني اهواز: براي اشخاص حقوقي واجد شرايط مجوز حمل و نقل درون شهري صادر مي‌شود پيام كوتاه تاكسيراني اهواز راه‌اندازي شد


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: اجتماعي

رئيس تاكسيراني اهواز گفت: ترغيب و تشويق بخش خصوصي و فراهم كردن زمينه مشاركت بيشتر در حمل و نقل عمومي از رئوس برنامه‌هاي سازمان در سال 87 است.

الهايي در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان اظهار داشت: ساماندهي ايستگاههاي تاكسي و معابر شخصي، كمك به توسعه و نوسازي ناوگان، جذب و اگذاري تاكسي به متقاضيان، پيگيري بيمه رانندگان تاكسي و مسافربرهاي شخصي ويژه و وانت بارها و ساماندهي وانت بارها، سرويس مدارس و رسيدگي به تخلفات از ديگر برنامه‌هاي سازمان است.

وي افزود: سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني اهواز با استناد به ماده 13 آيين نامه در خصوص تمركز امور تاكسيراني و همچنين كليه امور مربوط به حمل و نقل عمومي مسافران و شهري كه در حيطه نظارت و مسئوليت سازمان است و با توجه به ماده سيزده آيين نامه مي‌تواند براي اشخاص حقوقي واجدالشرايط مجوز حمل و نقل دروني شهري صادر كند.

وي همچنين تصريح كرد: مطابق ماده مذكور اين شركتهاي حمل و نقل مي‌توانند به نمايندگي از سازمان به حمل و نقل عمومي معابر درون شهري مبادرت ورزند.

الهايي افزود: بر اساس كار كارشناسي و هماهنگي‌هاي بعمل آمده و اعلام آمادگي شركتهاي حمل و نقل در امر سرويس دهي مدارس اميد است با ياري خداوند و هماهنگي مستقيم آموزش و پرورش راهكارها و برنامه ريزي‌هاي سازمان در راستاي دستيابي به الگوي مناسب و منطبق بر ارزشهاي جامعه و اصول برنامه‌ريزي شهري به اين مهم دست پيدا كند.

وي آمار تخلفات سه ماهه نخست سال 87 با همكاري واحد گشت و بازرسي سازمان را اين چنين عنوان كرد: در فروردين ماه جمعا 525 تخلف و ارديبهشت 789 و در خردادماه 816 تخلف گزارش شده است.

الهايي در خصوص عملكرد سه ماهه حوزه اجرايي سازمان طرح خطي كردن تاكسي‌هاي شهر اهواز از 8 ايستگاه مركزي به 103 نقطه شهر به تعداد 2725 تاكسي، نظارت و كنترل مستمر واحد گشت و بازرسي در سطح شهر، تعيين ايستگاههاي تاكسي در سطح شهر اهواز و سركشي مستمر به پاركينگ شركتها و ادارات جهت تاكسيهاي غير فعال را عنوان كرد.

وي همچنين در خصوص عملكرد فوق اظهار داشت: طرح پاسخگويي به مشكلات تاكسيرانان و تاكسيداران در سطح شهر توسط بازرسان سازمان انجام مي‌شود. راه‌اندازي گشت نامحسوس براي فروش بنزين و برخورد لازم از طريق كميته انضباطي، راه‌اندازي گشت ظهر از ساعت 13 تا 30/14 و گشت شبانه از ساعت 21 تا 24 و نظارت و ساماندهي ايستگاه‌هاي درون شهري از ديگر نتايج اين عملكرد است.

وي ترسيم كروكي ايستگاههاي جديد التاسيس در سطح شهر، آمار همراه با آدرس و شماره تلفن خودروهاي موجود در سطح شهر، نظارت و گشت زني در اوقات بعد از وقت اداري در شب و روز، اخذ مدارك تاكسي‌ها و ويژه‌هاي شاكي‌دار توسط واحد گشت و بازرسي و رسيدگي به تخلفات توسط كميته انضباطي با حضور شاكي را از ديگر نتايج عملكرد سه ماهه سازمان برشمرد.

رئيس تاكسيراني اهواز هدايت به پاركينگ خودروهاي تاكسي درون شهري غيرمجاز، جلوگيري از حمل مسافر خوردوهاي برون شهري در سطح شهر اهواز، ‌جلوگيري از حمل مسافر خودروهاي شخصي در سطح شهر، جلوگيري از حمل مسافر بين راهي خودروهاي شخصي و جلوگيري از حمل مسافر بين راهي خودروهاي آژانس جزء‌ عملكرد سه ماهه سازمان تاكسيراني عنوان كرد.

الهايي در خصوص آخرين وضعيت خطوط افزود: جمعا در سطح شهر اهواز 103 خط تاكسي و در اين خطوط تعداد 2388 دستگاه تاكسي مشغول به كار هستند. گفتني است 503 دستگاه مسافربر شخصي ويژه براي فعاليت در خطوط ذكر شده اضافه شده است.

وي در مورد نحوه نظارت بر نرخ كرايه تاكسيها و تاكسيداران افزود: كميته انضباطي سازمان با همكاري تعزيرات حكومتي اهواز و راهنمايي و رانندگي بر اخذ كرايه نظارت مي‌كند و در صورت تخلف با اخذ مدارك توسط واحد گشت و بازرسي سازمان به تخلف رسيدگي و متخلفين به اداره تعزيرات جهت برخورد قانوني معرفي مي‌شوند.

رئيس سازمان تاكسيراني در پايان از راه‌اندازي سامانه پيام كوتاه تاكسيراني اهواز به نام ( شما بازرس ما باشيد) با شماره تماسهاي 09360609290 و 093660609291 خبر داد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 452]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن