تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819962254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توزيع پنج هزار پوستر و فراخوان جشنواره جوانه هاي شعر رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توزيع پنج هزار پوستر و فراخوان جشنواره جوانه هاي شعر رضوي
بيرجند - خبرگزاري مهر: قائم مقام اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي گفت: بيش از يك هزار و 600 پوستر و سه هزار فراخوان سومين جشنواره جوانه هاي شعر رضوي از سري ششمين جشنواره بزرگ امام رضا(ع) در سراسر كشور توزيع شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، محمد حسين جعفري، شب گذشته در اولين مرحله از شروع تبليغات جشنواره جوانه هاي شعر رضوي اظهار داشت: بالغ بر چهار هزار و 600 پوستر و فراخوان به سراسر كشور ارسال شد.

به گفته وي ادارات كل فرهنگ و ارشاد، حوزه هاي هنري، دانشگاه ها، آموزش و پرورش و تمامي انجمن هاي ادبي سراسر كشور در اولين مرحله از شروع تبليغات جشنواره جوانه هاي شعر رضوي پوستر و فراخوان اين جشنواره را دريافت كردند.

وي اظهار داشت: براي تمامي شركت كنندگان در دو دوره گذشته اين جشنواره به منظور شركت در اين جشنواره فراخوان ارسال شده است.

معاون فرهنگي و هنري فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي ادامه داد: همزمان با شروع سال تحصيلي، دومين دوره تبليغات اين جشنواره با ارسال پوستر و فراخوان به مدارس و دانشگاه ها آغاز مي شود.

به گفته وي دريافت آثار جشنواره از چندي پيش از سوي شاعران سراسر كشور آغاز شده است.

وي محورهاي اصلي جشنواره را زندگي و سيره امام رضا(ع)، صفات و مناقب امام، فضايل و كرامات و جلوه هاي فرهنگ رضوي عنوان كرد و افزود: اين جشنواره در دو گروه سني 10 تا 18 سال و گروه سني 19 تا 30 سال برگزار مي شود.

جعفري با اشاره به اينكه شاعران جوان مي توانند آثار خود را در قالبها و سبكهاي شعري به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند، يادآور شد: آخرين مهلت ارسال آثار تا دوم آبان ماه سال جاري و مراسم افتتاحيه و اختتاميه در آستانه ولادت امام رضا(ع) خواهد بود.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن