تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803904351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /امضاء تفاهمنامه ميان معاونت سينمايي و وزارت بازرگاني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /امضاء تفاهمنامه ميان معاونت سينمايي و وزارت بازرگاني
تفاهمنامه معاونت سينمايي ارشاد و وزارت بازرگاني، رفع ابهام از شوراي پروانه ساخت و پايان جشنواره كارلووي‌ واري عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز دوشنبه 24 تيرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحات فرهنگ و هنر مي‌پردازد به مطلبي درباره فيلم خارجي "هنكاك"، درباره محصول جديد سينماي استراليا و گفتگو با نادره حكيم‌الهي به بهانه نمايشگاه آثار حجم. تفاهمنامه ميان معاون سينمايي ارشاد و وزارت بازرگاني، اكران فيلم "ميناي شهر خاموش" در سينما آزادي، پرده‌برداري از تنديس پدران آسماني، پخش تله فيلم "روز نو" در روز پدر، نمايش‌هاي خياباني جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به خبري از مجموعه رمضاني "برزخ"، ساخت مجموعه "چهار سوق"، امضاء تفاهمنامه بين معاونت سينمايي، مركز ملي فرش و سازمان توسعه تجارت و اخبار كوتاه. گزارش پشت صحنه تله‌تئاتر "خرده جنايت‌هاي زن و شوهري"، نگاهي به مجموعه در حال پخش "ترانه مادري" و مطلبي درباره رسانه و ارتباط در صفحه راديو و تلويزيون ، نقد و بررسي نمايش "عروس، كابوس، افسوس، بلوتوث" و يادداشتي درباره تئاتر تجربي در صفحه تئاتر و آماده شدن تله فيلم "آن سوي دريا، اين سوي خاك"، نقدي بر فيلم "سارا" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد كار را تمام مي‌كند.

"همشهري" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به نگاهي به زندگي و آثار مارك شاگال و يادداشتي بر آخرين نمايشگاه اردشير رستمي. مروري بر ناكارآمدي تلويزيون الحره آمريكا در عراق و يك يادداشت در صفحه تلويزيون و آمادگي مجموعه "بزنگاه" براي ماه رمضان و اخباري كوتاه از عليرضا داودنژاد، نادر رجب پور، گونترگراس و ... در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به حضور فيلم "ژاني گه‌ل" در جشنواره آمريكايي، آغاز جشنواره پلي بين غرب و شرق در ايتاليا، پاسخ ارشاد به يك گزارش و پاسخ اين روزنامه به ارشاد، گپي با مرشد ولي‌الله ترابي، اولين تجربه كارگراني چيستا يثربي، روزانه‌هايي از سينما، موسيقي، تجسمي و ادبيات و نهايتاً آغاز نمايش فيلم‌هاي اكران نشده در حوزه هنري.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به انديشه آندرو مالرو در فيلم "اميد"، نگاهي به فيلم "شركت جنگ" و گفتگويي با سيد فيلد. فيلمسازي خالق "شكارچي گوزن" پس از 13 سال، پايان جشنواره كارلووي واري، تفاهمنامه معاونت سينمايي و مركز توسعه تجارت، بازداشت تعدادي از عوامل فيلم جنجالي استون، اعتراض مسعود رسام به نحوه پخش و مميزي مجموعه "بزرگمرد كوچك"، حرف‌هاي رئيس اداره كل نظارت و ارزشيابي ارشاد، پيام معاونت سينمايي به مدير عامل خانه سينما و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با اندرو استانتن كارگردان فيلم "وال - اي"، اين انيميشن از نگاه منتقد نيوزويك و اخبار كوتاه. يادداشتي در مورد اينگمار برگمان، اكران فيلم "فرزند خاك"، مشخص شدن زمان برگزاري دوسالانه نگارگري، فيلم جديد مهرداد فريد و انتشار ويژه‌نامه نادر ابراهيمي در مجله "گل آقا" در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به پاسخ عضو كميسيون فرهنگي مجلس به حرف‌هاي مشاور هنري رئيس جمهور، معرفي 200 شخصيت ملي به يونسكو، كليد خوردن فيلم "ابوطالب"، ساختي فيلمي ديگر در پاسخ به "فتنه"،‌ حرف‌هاي حبيب‌الله بهمني، برگزاري جشنواره رسانه‌اي ديجيتال در مهرماه، يادداشتي بر مجموعه "مرگ تدريجي يك رويا" و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه سينما مي‌پردازد به رفع ابهام از ژانر علمي تخيلي به قلم كريستين تامسن و پاسخي به اين مقاله، نگاهي به فيلم "سفر به مركز زمين" و يادداشتي درباره فيلم‌هاي اين گونه سينمايي. رأي ديوان عدالت اداري درباره شكايت سازندگان "سنتوري"، معرفي برگزيدگان كارلووي واري، آماده شدن فيلمنامه زندگي امام موسي صدر، حضور فيلم "ژاني گه‌ل" در جشنواره فيلم موندنس، حرف‌هاي مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي ارشاد، برپايي نمايشگاه آثار تجسمي و نقاشي گونترگراس و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن