تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813174071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يازدهمين جشن ازدواج دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي گيلان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يازدهمين جشن ازدواج دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي گيلان برگزار شد
رشت - خبرگزاري مهر: يازدهمين جشن ازدواج دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان، شامگاه يكشنبه در سالن اجتماعات مركز آموزشي درماني الزهرا(س) رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، در اين مراسم 45 دانشجوي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان گيلان آغاز زندگي مشترك خود را جشن گرفتند.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي گيلان در اين مراسم گفت: جشنهاي ازدواج دانشجويي با هدف ترويج فرهنگ ازدواج آسان و كم هزينه و ترغيب دانشجويان به سنت حسنه ازدواج برپا مي شود.

حسن بهبودي افزود: شكي نيست يكي از خاطراتي كه هميشه در اذهان افراد تا پايان عمر باقي مي ماند، خاطره جشن ازدواج است و در آينده همه كساني كه ازدواج مي كنند اين خاطرات را مرور مي كنند.

وي گفت: علت اينكه تاكيد مي شود مراسم جشن ازدواج دانشجويي در دانشگاههاي سراسر كشور برگزار شود اين است كه اين مراسم مي تواند الگوي بسيار خوبي براي كل جامعه باشد.

مسئول نهاد نمايندگي رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشكي گيلان نيز در اين آيين گفت: بسياري از معضلات و مسائل فرهنگي دانشجويان با رونق ازدواج دانشجويي برطرف مي شود.

حجت الاسلام محمد اسماعيل زاده افزود: خداوند توفيق هدايت بندگانش را بر عهده بهترين آنها قرار داده كه سنت زيباي ازدواج را به عنوان يك اصل مقدس و ميمون براي جامعه بشري بشارت داده است.

وي ادامه داد: چه زيباست كه در محافل علمي پايبندي به سنت اسلامي را سرلوحه زندگي خود قرار داده ايد و به زوجهاي جوان تبريك مي گويم از اينكه ثابت كردند زمينه پذيرش مسئوليت اداره زندگي را در كنار تحصيل دارا هستند و مي توانند برنامه زيباي زندگي زناشوي را آغاز كنند.

مراسم جشن ازدواج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان با برنامه هاي شاد و متنوع و شركت بيش از 200 نفر از دانشجويان، اعضاي هيئت علمي، كاركنان و خانواده هاي مزدوجين همراه بود.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن