تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804707294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همسرشكارچى شب اسرار جنايت ها را مى دانست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: همسرشكارچى شب اسرار جنايت ها را مى دانست
* مرد شماره ۲پرونده قتل هاى سريالى كرج دستگير شد
* در خانه مرد جنايتكار كفش ، كيف و مدارك شناسايى تعدادى از قربانيان كشف گرديد

گروه حوادث ـ محمد غمخوار: مرد شماره دو پرونده قتل هاى زنجيره اى زنان در كرج درحالى پس از دستگيرى سكوت اختيار كرده كه همسر «شكارچى شب» در آخرين اعتراف هايش، جزئيات تازه اى در اين باره فاش كرده است.
به گزارش خبرنگار ما، همزمان با اعتراف هاى همسر «شكارچى شب» درباره احتمال همدستى يك مرد دوره گرد به نام «حميد» در ارتكاب جنايت هاى سريالى، بلافاصله گروهى از كارآگاهان پليس تحقيق در اين باره را آغاز كردند.نخستين بررسى ها نشان مى داد اميد - عامل اصلى جنايت ها - هنگام جابه جايى بار ميوه با «حميد» آشنا و پس از مدتى رابطه آنها دوستانه تر شده است، به طورى كه «حميد» به خانه مرد جنايتكار هم رفت و آمد پيدا كرد.
* دستگيرى مرد شماره ۲
با اين سرنخ و افزايش احتمال همدستى فرد ديگرى با اميد، كارآگاهان به دستور بازپرس پرونده دستگيرى وى را نيز در دستور كار قرار دادند.مأموران پس از شناسايى پاتوق هاى «حميد» سرانجام روز شنبه او را دستگير و براى تحقيقات به اداره آگاهى منتقل كردند.مرد دوره گرد كه پس از دستگيرى شوكه شده بود، در تمام مراحل بازجويى در برابر اتهام همدستى در قتل ها سكوت كرد و گفت: «با اميد دوست بودم و رفت و آمد داشتيم، اما از ماجراى قتل ها بى اطلاع هستم. هر وقت براى انتقال جعبه هاى ميوه و بار نياز به ماشين داشتم، با اميد تماس مى گرفتم و او هم پس از انجام كار دستمزدش را مى گرفت. از آنجا كه اميد مرد خونسردى بود، هيچ وقت فكر نمى كردم مرتكب اين همه قتل هولناك شده باشد.»
* تازه ترين اعتراف هاى همسر «شكارچى شب»
درحالى كه حميد تا ديروز منكر اتهاماتش بود، كارآگاهان پليس در شاخه ديگر تحقيقات به بازجويى هاى فنى از اميد و همسرش ادامه دادند.
همسر مرد شكارچى كه تا ديروز منكر هرگونه اطلاعى از قتل هاى همسرش بود، سرانجام لب به سخن گشود و اعتراف كرد از ماجراى تعدادى از قتل ها اطلاع داشته است. با اين حال به دليل تهديدهاى همسرش از افشاى آنها خوددارى كرده است.زن جوان همچنين اظهار داشت: از چندى قبل به رفتارهاى همسرم مشكوك شده و چند بار درباره علت تنها ماندن او در خانه سؤال و جواب كردم تا اين كه او سرانجام به خاطر اصرارهاى من راز خود را فاش كرد و موضوع قتل زن ها را برايم تعريف كرد.همسر شكارچى شب درباره نحوه آشنايى با شوهرش نيز گفت: من اهل يكى از شهرهاى شمالى كشور هستم. سال گذشته «اميد» به شهر ما آمد و مشغول بنايى در محل زندگى مان شد. بدين ترتيب با هم آشنا شده و پس از مدتى ازدواج كرديم.اما به دليل اين كه پس از ازدواج نتوانست در شهر ما شغل مناسبى پيدا كند، به كرج آمده و خانه اى در خرمدشت اجاره كرديم، اما بعد از چند ماه همسرم تصميم گرفت خانه را جابه جا كند. به همين خاطر به كمالشهر اسباب كشى كرديم. چند روزى از نقل مكان مان نگذشته بود كه او خواست براى پيدا كردن كار مناسب به شمال برويم. در رامسر او توانست به عنوان سرايدار در باغى مشغول كار شود. قرار بود ۱۵ روز به صورت آزمايشى آنجا كار كنيم و اگر مالك باغ از كار ما راضى بود، استخدام شويم. چند روزى از شروع كار ما نگذشته بود كه يك شب مأموران مخفيگاه همسرم را شناسايى كرده و ما را دستگير كردند.
* جزئيات نحوه قتل زن ها
«اميد» نيز در ادامه بازجويى ها درباره نحوه قتل قربانيانش به كارآگاهان گفت: با پرسه زدن در شهر طعمه هاى خود را از ميان زن هايى كه ظاهرى نامناسب داشتند انتخاب مى كردم. پس از كشاندن زنان به خانه ام و آزار و اذيت شان، آنها را از پشت سر غافلگير كرده و با دست ضربه اى به گردن شان مى زدم. زمانى كه طعمه هايم بى حال روى زمين مى افتادند با روسرى خفه شان مى كردم. پس از برداشتن طلا، كفش و مدارك شناسايى زن ها جسدشان را در شهر رها مى كردم. لوازم سرقتى را نيز در خانه مخفى كرده ام.
* كشف لوازم قربانيان
با اعتراف هاى «اميد» مأموران بلافاصله راهى خانه او در كمال شهر شده و در بازرسى آنجا كيف، كفش و مدارك شناسايى تعدادى از قربانى ها را كشف كردند. اين در حالى است كه متهم گفت: براى فاش نشدن هويت قربانيان خود مدارك شناسايى آنها را در خانه مخفى كرده بودم.
* تعيين بازپرس ويژه پرونده
همچنين صبح ديروز «على فرهادى» دادستان كرج، «محمد حسينى رازليقى» بازپرس شعبه اول دادسراى جنايى را به عنوان بازپرس ويژه پرونده قتل سريالى زنان تعيين كرد.
* بررسى شخصيت قاتل
على فرهادى، دادستان كرج ديروز در گفت وگو با خبرنگار ما درباره روند رسيدگى قضايى به اين پرونده نيز گفت: در حال حاضر سوابق كيفرى متهم جمع آورى شده است. با تعيين بازپرس ويژه نيز از وى خواستيم در اسرع وقت به اين پرونده رسيدگى كند. از آنجا كه عامل جنايت ها از زيركى خاصى نيز برخوردار است به همين خاطر يك تيم متخصص، متشكل از روانپزشكان سرشناس وضعيت روحى و روانى او را مورد بررسى دقيق قرار مى دهند تا از اين طريق انگيزه اصلى او از جنايت ها فاش شود. وى افزود: همزمان با وقوع چندين قتل از سوى مرد جنايتكار، پنجم خرداد جلسه اى با حضور مسئولان پليس در دادستانى كرج برگزار شد كه پس از بررسى پرونده ها دستورات قضايى لازم براى دستگيرى قاتل ناشناس صادر شد. از آن جا كه عامل جنايت به صورت حرفه اى عمل مى كرد و در محل رها كردن اجساد نيز هيچ ردى از خود برجا نمى گذاشت سرانجام در محل كشف ششمين جسد ردى از او به دست آمد و مأموران موفق به دستگيرى وى شدند.دادستان كرج ادامه داد: در اين مدت پس از تحقيقات گسترده چند مظنون نيز بازداشت شدند كه در نهايت كارآگاهان به «اميد» رسيده و او را در رامسر دستگير كردند. فرهادى خاطرنشان كرد: دادستانى كرج به صورت ويژه به اين پرونده رسيدگى مى كند و با متهمان پرونده به صورت قاطع و قانونى برخورد خواهد كرد.
* تحقيقات ادامه دارد
«محمد حسينى» بازپرس ويژه پرونده نيز به خبرنگار ما گفت: همسر مرد جنايتكار در جريان بازجويى هاى صورت گرفته در اداره آگاهى اظهاراتى در مورد همدستى مردى با همسرش در ارتكاب قتل ها و اطلاع خودش از موضوع مطرح كرده است كه تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد. وى افزود: تاكنون هويت هفت تن از قربانيان شناسايى شده و تلاش براى شناسايى هويت هشتمين قربانى ادامه دارد.
* گزارش پرونده
عمليات ويژه براى دستگيرى مرد جنايتكار همزمان با كشف جسد سه زن كه از بهمن ماه سال گذشته به يك شيوه به قتل رسيده بودند، در دستور كار پليس قرار گرفت.مرد جنايتكار پس از خفه كردن قربانيانش جسد آنها را در ميان ملحفه اى گلدار پيچيده و در محل هاى پرتردد رها مى كرد.با افزايش تعداد قتل ها كارآگاهان به بررسى محدوده هاى كشف اجساد پرداخته و پى بردند محل رها كردن اجساد در حوالى كمالشهر است. اين درحالى بود كه آنها رد يك مجرم سابقه دار را نيز در آن منطقه به دست آورده بودند.با به دست آمدن اين سرنخ «اميد» - ۲۲ ساله - تحت تعقيب پليس قرار گرفت و سرانجام بامداد چهارشنبه - ۱۹ تير - در رامسر شناسايى و همراه همسرش دستگير شد. متهم پس از انتقال به اداره آگاهى به قتل هشت زن با انگيزه انتقام ، اعتراف كرد.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن