تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815650492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الو حيات


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: الو حيات
7156- سلام عرض مى‌كنم دلم مى‌خواست در اين ستون پيام‌هاى مردمى‌تان، به مسئولان محترم صدا و سيما يك هشدارى بدهيد كه اين گستاخى‌ها و ناهنجارى‌هاى جامعه كه از جوانان و نوجوانان جامعه بروز مى‌كند و نوع روابط بين زن و مرد جامعه، تاثير گرفته از سريال‌هاى بدآموز تلويزيون است شايد از ماهواره‌هاى بخش خصوصى اگر پخش مى‌شد اينقدر تاثير نمى‌گذاشت و خطر كم‌ترى داشت به طور خاص سريال نسيم رويا مورد نظر من است و جالب است كه گروه معارف صدا و سيما اين سريال را ساخته است آيا 15-10 سال پيش در جامعه ايران، اين زن مى‌توانست جايگاهى داشته باشد چه كسى مسئول اين مسئله است و چه كسى بايد پاسخ بدهد. متشكرم. خداحافظ.

7157- سلام آقا مى‌خواستم بپرسم آيا مى‌توانيد مقاله آقاجرى را در روزنامه‌تان چاپ كنيد و آيا اين همان كتاب دكتر شريعتى مذهب عليه مذهب نيست كه دكتر شريعتى خيلى جامع‌تر و خوب سى سال پيش بيان كرده عجب آينده نگرى جالبى داشته خيلى ممنون و متشكرم.

7158- بعضى از خوانندگان اگر چه قديمى هستند اما نبايد اظهارنظرهايى بكنند كه باعث تضعيف پيشكسوت‌هايشان شود، آقاى رشيدى خواننده‌اى قديمى است كه فقط ترانه و تصنيف مى‌خواند ولى آواز كار ايشان نيست در عوض آقاى شجريان استاد شماره يك آواز است كه بسيار كارى است مشكل و نيازمند به تمرينات چندين ساله، كه فكر نمى‌كنم در ايران فرد ديگرى باشد كه بتوان او را مرد شماره 2 آواز ناميد.

7159- ببين ما چقدر اهل تسامح هستيم كه دولت‌هاى انگليس و هلند توهين‌هاى بزرگى به پيامبر ما مى‌كنند كه به اعتقاد ما بزرگ‌ترين انسان در جهان خلقت است ولى ما فقط اعتراض مى‌كنيم و آب‌ها دوباره به جوى برمى‌گردد و باز چند وقت ديگر، توهين بزرگ‌تر. ولى دولت مصر، در برابر توهين به فردى مثل انور سادات كه اولا: يك آدم معمولى است ثانيا : به كشور خود خيانت كرد، عكس‌العمل محكمى نشان داد.

7160- وتوى قطعنامه تحريم زيمبابوه توسط روسيه و چين نشان داد كه اين دو كشور جرات مقابله با مصوبات غرب و آمريكا را دارند پس معلوم شد راى مثبت اين دو كشور به قطعنامه تحريم عليه جمهورى اسلامى ايران، هيچ دليلى جز دشمنى عميق با منافع كشورمان نداشته است وگرنه آنها حداقل مى‌توانستند راى منفى بدهند، حداقل يك بار مى‌توانستند از ميان چند قطعنامه عليه ايران، يكى را وتو كنند تا مردم خودشان را قانع كنند كه مى‌تواند دوستى كشورشان با اين دو كشور پايدار بماند و ادامه داشته باشد. ولى حالا چطور؟ الان من خودم شكى ندارم كه خطرناك‌ترين دشمنان و ناجوانمردترين همسايگان در كنار ما هستند ولى ما هنوز خبر نداريم. واقعا دستخوش به اين ديپلمات‌هايى كه ما داريم.

7161- وزير خارجه انگليس گفته است كه ما در مورد ايران صددرصد بر راه‌حل ديپلماتيك تمركز كرده‌ايم. ظاهرا يكى از همان راه‌هاى ديپلماتيك خارج كردن منافقين از ليست تروريست‌هاست. اگر قرار بر اين باشد كه راه ديپلماتيك نمونه‌هاى اين‌طورى داشته باشد پس بايد در انتظار خيلى چيزها از انگليس‌ها باشيم. وزارت خارجه حواسش جمع باشد!

7162- در قضيه عباس پاليزدار، پرونده در مطبوعات مسكوت ماند، البته در مراحل قضايى لابد فعاليت و پيگيرى ادامه دارد ولى در عين حال من به مسئولان ايراد دارم كه چرا ماهيت اين قضيه را براى مردم روشن نكردند؟ نمى‌گويم چرا پرونده و جزئيات را توضيح ندادند بلكه چرا ابهامى را كه در ذهن مردم ايجاد شده است برطرف نكردند؟

7163- از مقامات قضايى كشورمان تقاضا داريم به اظهارات آقاى محمد هادى‌نژاد حسينيان كه سال‌ها وزارت و معاونت و كارشناسى عالى در سطح كلان بين‌المللى را تجربه كرده است، رسيدگى كنند. ايشان معتقد است كه در پروژه صادرات گاز، حدود چند صد ميليارد دلار به كشورمان خسارت وارد شده است به نظر مى‌رسد يكى از مواردى كه بايد مدعى‌العموم به وكالت از طرف ملت ايران اقدام كند همين جاست. بايد ببينند چه كسانى عامل اجراى اين پروژه و چه كسانى تصميم‌گيرندگان اصلى بوده‌اند. احضار و بازجويى شوند اگر قاصراند عزل شوند و اگر مقصراند مجازات شوند و خسارات مالى از آنها به هر نحو ممكن باز پس گرفته شود نه اينكه همچنان در سمت‌هاى خود باقى بمانند و خسارت‌هاى بزرگ‌ترى به كشور وارد كنند.

7164- وقتى خبر وتوى قطعنامه عليه زيمبابوه را توسط كشورهاى چين و روسيه در اخبار خواندم از اين دو كشور واقعا نفرت پيدا كردم و كسانى كه اصرار دارند كشور ما با اين جبهه (به اصطلاح شرق) ارتباط خود را ادامه دهد نفرين كردم. كشور ما سال‌هاست خسارت چنين تصميم غلط و ديدگاه نادرستى را مى‌‌پردازد و ظاهرا هيچ امتيازى هم دريافت نكرده است به جز چند هواپيماى توپولف دست چندم (كه اخيرا پس گرفت)، همكارى ظاهرى در انرژى هسته‌اى كه فقط كلاه بر سر ما گذاشته است و چين هم فقط توانسته كالاهاى بنجل خود را به ما بفروشد.

7165- ظاهرا پرونده مسئولان آنقدر قطور شده كه كسى نمى‌تواند آنها را بشمرد تا چه رسد به رسيدگى كردن. 1- پرونده صادرات گاز با ملاحظه اظهارنظر مركز پژوهش‌هاى مجلس و محمد هادى‌نژاد حسينيان 2- خسارات وارده از سوى روسيه در مسئله انرژى هسته‌اى 3- خسارات وارده در ماجراى سهميه ايران در درياى خزر 4- خسارات وارده از چين و روسيه و هند به خاطر همكارى‌هاى آنان با آمريكا در تحريم ايران 5- ادامه صادرات كالاهاى چينى به ايران 6- پرونده دانشگاه زنجان كه با سخن اخير وزير ظاهرا مى‌خواهد ماستمالى شود 7- مسئله خرابى‌ها و حريق‌هاى متعدد در خودروهاى ساخت داخل در شركت ايران خودرو 8- جريان فجيع سعادت‌آباد و... من تعجب مى‌كنم از مجلس شوراى اسلامى كه از حق نظارت و رسيدگى خودش استفاده نمى‌كند. اينها فقط كار مجلس است و غير از اينها كار ديگرى نيست.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن